hoe kan je het zien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe kan je het zien

hoe kan je het zien als iemand as gebruikt

bij ons in de sportschool in heerenveen wordt al redelijk snel gezegt als er een breed gespierd persoon binnenkomt dat hij as gebruikt

hoe kan je het nou zien als iemand gebruikt ?

weet niet precies hoe je t moet uitleggen, maar kun je idd direct zien en ook precies wat en waneer...

Comment

dat vraag ik me ook wel eens af
      zag laatst namelijk iemand in het zwembad die was behoorlijk klein denk rond de 1,65 maar die had een bovenlichaam waar ik bang van werd en de benen waren weer lucifers.
      ik wist nou niet of hij heel erg hard en lang traint of as heeft gebruikt,, feit is wel ik vond het er niet natuurlijk uit zien
      my Guns are my Glory. Foppe87@Bodynet

Comment

het soort rondingen en hardheid die ze hebben is dat wat je normaal niet hebt als je een paar jaar naturel traint.

Comment

Op basis van 1 factor kan je het niet zeggen, op basis van meerdere ook niet 100%, de kans dat iemand het doet wordt wel groter naarmate hij aan meer kenmerken voldoet. Hier indicatoren:
          - Flinke vooruitgang in een aantal weken (8kg binnen een paar weken aankomen, waarbij de 8kg zga alleen maar uit spier bestaat dan weet je al dat er iets niet klopt)
          - Puisten/acne, dat binnen zeer korte tijd op komt zetten
          - Agressiviteit
          - Mensen met aanleg om kaal te worden kunnen sneller kaal worden
          - Wanneer iemand 120kg weegt bij 1,80 met een laag vet% weet je ook dat iemand gebruikt, puur omdat het zo groot oogt
          - Speeltje tussen de tanden, grote kaak, glazige ogen
          Deze factoren kunnen ook gemakkelijk door andere dingen komen. Je zal iemand dus wel moeten volgen wil je er iets over kunnen zeggen. Over onbekenden op straat/in de sportschool iets schreeuwen is dan ook de grootste onzin. Zelfs de kleinste kneuzen gebruiken tegenwoordig AS, grootte speelt daarom niet direct een rol. Wat mij opvalt is dat mannetjes die vaak pilletjes e.d. vreten sneller geneigd zijn ook naar AS te grijpen, ik weet niet of anderen dit ook zo ervaren.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            het soort rondingen en hardheid die ze hebben is dat wat je normaal niet hebt als je een paar jaar naturel traint.
            Precies

Comment

trapeziusspieren zie je snel groeien

Comment

Originally posted by fit4free View Post
                Als ze deze tenminste wel trainen en niet alleen borst en armen, zoals ik sommige best zou zien doen als ze ook nog gebruiken
                "Straight outta gym"

Comment

Onderhuidsvocht? sommigen houden wat vocht vast in de kuur.

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    Als ze deze tenminste wel trainen en niet alleen borst en armen, zoals ik sommige best zou zien doen als ze ook nog gebruiken

idd, je hebt er ook zeker kuurders tussen zitten die maar half weten waar ze mee bezig zijn.
                    Vind ik wel leuk om te zien dan dat ze het grotendeels toch verliezen achteraf

Comment

In z'n kont knijpen. Als hij gelijk gaat rammen, is het waarschijnlijk zo.

(oh help, niet slaan jongens, het was een geintje!! *rent hard weg*
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by fit4free View Post

Volkomen mee eens! Net als veel vocht onderhuids. Weet iemand hier waarom ineens de trap zo erg gaat groeien wanneer er as gebruikt wordt?

Ik train die spier al jaren maar groeien ho maar....

Comment

ik neem aan dat als je trapz niet goed groeien dat je simpel weg te weinig oefeningen doet
                          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            In z'n kont knijpen. Als hij gelijk gaat rammen, is het waarschijnlijk zo.

(oh help, niet slaan jongens, het was een geintje!! *rent hard weg*
                            Je zit er niet zo ver vanaf. Als je in zijn ballen knijpt, en je voelt een stel pinda's, weet je ook zat.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                              . Als je in zijn ballen knijpt, en je voelt een stel pinda's, weet je ook zat.
                              O, maar dát durf ik niet, hoor!
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X