hoe kan je het zien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je kan het ook zien aan de lelijke kop.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Dat van die lelijke kop en pols

+1

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

dom

omdat het gewoon een dom topic is daarom....feike....

Originally posted by feikeS View Post
        kan er nog steeds niet bij...

hoe zie je of iemand dronken is?
        hoe zie je of iemand coke heeft gesnoven?
        hoe zie je of iemand uit het buitenland komt?
        hoe hoe hoe hoe hoe hoe.....

boeiend...

reageer er dan niet op als het je niks boeit

Comment

Weer een topic die de gebruikers en naturel's nog verder uit elkaar drijft

Anyway mensen veroordelen elkaar sowieso wel, daar verander je niets aan.
          Subgroepen in de samenleving geven elkaar zeker waardeoordelen.
          Als hier had gestaan hoe herken je als Ajax-fan een Feyenoord-fan dan was alles gerechtvaardigd.

Zeker geen dom topic, wat ik van sommige uitlatingen niet kan zeggen.
          Ssssmoking

Comment

wat een mensen weer hier

Comment

sluit me aan bij leroy

maa rje kan het zien aan de zogenoemde vochtkop en wat me opvalt is dat veel gebruikers de buik verder naar voren/boller staat.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                sluit me aan bij leroy

maa rje kan het zien aan de zogenoemde vochtkop en wat me opvalt is dat veel gebruikers de buik verder naar voren/boller staat.
                daar zit wel wat in... inderdaad

Comment

Als kracht ineens explosief toeneemt. Bijv. van 40kg op de bank erbij in een maand.. en dan wel in de 100+kg zone qua schijven al zitten..
                  Last edited by Iron Mind; 11-06-2011, 17:57.
                  "Straight outta gym"

Comment

Lopen ze er plotseling niet toevallig ineens bij alsof ze een paar meloenen onder hun oksels hebben zitten?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Lopen ze er plotseling niet toevallig ineens bij alsof ze een paar meloenen onder hun oksels hebben zitten?
                      nee dat zijn tapijten goos

Comment

Originally posted by feikeS View Post
                        hoe kan je het zien als iemand as gebruikt

bij ons in de sportschool in heerenveen wordt al redelijk snel gezegt als er een breed gespierd persoon binnenkomt dat hij as gebruikt

hoe kan je het nou zien als iemand gebruikt ?
                        Wat bdoel je precies met '' AS '' , wat is de afkorting er van?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          sluit me aan bij leroy

Lol. Dat zijn niet de meeste gebruikers, de buik staat naar voren omdat ze veel vreten. Nog meer van die nutteloze geruchten.. Een gebruiker zal juist eerder gainen zonder pens te krijgen omdat hij niet zoveel hoeft te eten als een naturel om te gainen. Van kh krijg je ook een vochtkop.

Misschien zou er eens wat minder over anderen geoordeeld moeten worden, dan heb je ook al die kneuzen niet die naar een ander wijzen en lopen te gissen naar gebruik waar men eigenlijk niets vanaf weet. Vaak is het toch jaloezie waarom mensen anderen aanwijzen als gebruiker.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by hot12345 View Post
                            Wat bdoel je precies met '' AS '' , wat is de afkorting er van?
                            Aparte Snoepjes
                            Gebruik je gezonde boeren verstand en gok eens waar het in dit topic over gaat.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

mijn buik staat na het middag eten ook ver naar voren terwijl je wel de lijnen van de abs ziet.
                              Ben van mening dat je het niet kan zien van iemand of hij gebruikt of niet aangezien ieder lichaam anders reageert op trainen en of gebruiken.

je zal toch echt 1 maand lang hem moeten zien en als hij dan 300% sterker is en 10kg meer spiermassa heeft dan kan je hem bestempelen als gebruiker maar lang niet elke grote dude in de sportschool gebruikt.
                              Sommige trainen misschien al 20jaar en komen elke dag in de sportschool en dan bestempel jij hem als gebruiker.
                              terwijl hij gewoon slaapt/eet/traint/eet/slaapt al jaar in jaar uit.
                              Calisthenics / Street workout

Comment

onder mijn buik staat ook wel es naar voren.
                                maar nu weten we het dus: mensen met een dikke buik gebruiken as. ghehehe.
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X