1e kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1e kuurtje

hellow
    kzal me ff kort beschrijven, ben ecto, 186 lang en 68, 6% vet.
    ik ben 20 jaar, train 2.5 jaar waarvan het laatse jaar egt serieus, gebruik wheight gain, proteine en crea.
    ben ongeveer 5 kilo aangekomen..niet egt veel. ik eet vrij veel ed. train kort en zwaar, maar bij mij gaat het allemaal heel moeizaam, zeer snelle stofwisseling.
    ik zat der aan te denken om een lichte kuur te nemen, voor massa.
    wat vinden jullie hiervan en hebben jullie nog tips voor mij?
    kheb al best veel info hier gelezen en op andere forums, is 1 lichte kuur nou egt zo slecht? ik ken der veel die kuren en vrijwel nergens last van hebben..of dat komt maybe nog maja.
    ff wa tips en info please
    thnx
    en push yourself 2 the limit!

je zal waarschijnlijk van 1 kuur weinig tot geen bijwerkingen krijgen alleen je zegt 1 licht kuurtje. Als je dat gedaan hebt denk je eigenlijk kan ik wel keer wat zwaarder kuurtje proberen en zo gaat het door. Denk dat je als je eenmaal begint eraan je niet je heel snel een tweede kuur neemt dus zou er niet te licht over denken.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

En aan wat voor een kuurtje had je dan gedacht, wat voor de ene licht is is daarom niet voor de andere een lichte kuur. Als je al veel info op forums en zo gelezen hebt zal je wel een idee hebben wat bij jou het beste zal aanslaan

Grtz
      stil growing

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X