Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
volg. week is hij 12 en de week erop 10 en vraagt zich af tot welke leeftijd hij moet zakken tot hij geen antwoord moet krijgen. zometeen krijgt hij nog reakties dat hij nog volop zelf hormonen aanmaakt, als hij 5 is ofzo. :s
Pm maar wat mensen hier, die regelen het wel voor je.
Pm mij overigens niet, ik belazer je met olijfolie.
Hey kerel, no offence, maar als je nu niets zinnigs te melden hebt zeg dan gewoon helemaal niets.
Ik vind het gedrag van je soms best storend.
TS is pas 14 jaar dus doe ff gezond.
Of wil je liever een waarschuwing van een van de moderators, kan geregeld worden hoor, maakt mij niet uit.
Hey kerel, no offence, maar als je nu niets zinnigs te melden hebt zeg dan gewoon helemaal niets.
Ik vind het gedrag van je soms best storend.
TS is pas 14 jaar dus doe ff gezond.
Of wil je liever een waarschuwing van een van de moderators, kan geregeld worden hoor, maakt mij niet uit.
Boeit mij gelukkig ook vrij weinig.
Denk jij overigens dat iemand, 14 jaar of niet, zijn keuze geheel af laat hangen van het gros leeghoofden dat op bodynet aanwezig is?
Gebruik je gezond verstand eens kerel en leer relativeren en inzien dat niet elk topic hier serieus bedoelt is.
floris is ook een dikke dwaas die in real life niet zo stoer kan praten dus doet ie het hier maar.
en ja "bro" jij verdient klappen , moest ik aan je kunnen had je die zeker gehad. xjesss
floris is ook een dikke dwaas die in real life niet zo stoer kan praten dus doet ie het hier maar.
en ja "bro" jij verdient klappen , moest ik aan je kunnen had je die zeker gehad. xjesss
Zoiets heet internet gangster.. Maaruhh waneer ehh is de jieuwe BN meeting? Kunnen we lachen.
ik heb gebruik al anabolen sinds 1maand
ben nu echt een monster aan het worden !
nee seriues
je moet echt niet aan anabolen beginnen
je testosteren ligt al vrij hoog op jou leeftijd en mijn leeftijd
volgensmij was er kans als je op deze leeftijd kuurt dat je testoteren niet meer gaan werken na afloop van de kuur en ja daar gaan je kids
Denk jij overigens dat iemand, 14 jaar of niet, zijn keuze geheel af laat hangen van het gros leeghoofden dat op bodynet aanwezig is?
Gebruik je gezond verstand eens kerel en leer relativeren en inzien dat niet elk topic hier serieus bedoelt is.
Knul, loop toch niet zo uit je nek te zwammen man.
Ten eerste, als het je zo weinig boeit waarom hou je dan die herzenloze opmerkingen niet voor je?
Ten tweede, opmerkingen die jij maakt behoren inderdaad tot leeghoofden, wat dat betreft geef ik jou gelijk.
Ten derde beschouw ik de sectie anabolen wel tot serieus en ben ik van mening dat jij daarin niet echt je gezond verstand gebruikt.
Jij als 24-jarige moet beter weten. Je meningen zijn ondoordacht.
Topics in deze sectie dienen zeer zeker serieus behandelt te worden.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment