Anabolen verkoop illegaal of niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by BuffAlo View Post
    @persoon die niet inziet waarom ik coke en anabolen in 1 hokje plaats:
    Het blijft gewoon illegaal spul, en je zou het zelfs beiden als een verslavende harddrug kunnen typeren.(Dont flame me on this)
    Steroïden kun je beter in de non-narcotische verslavingen plaatsen zoals gokken en gamen, als je het zo gaat bekijken...
    Dat jij het onder dezelfde noemer vat, kan ik me dan ook weer best voorstellen, want het zijn beide 'pilletjes', of andere zooi die je letterlijk moet consumeren om de effecten ervan te ervaren.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

hmm, ik denk dat mensen het in 1 hokje plaatsen omdat het beide stoffen zijn die na redelijk veel gebruik je lichaam gewoon vernaggelen.

Comment

leven vernaggelt je lichaam
        Beest in opleiding

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post
          Ik vroeg het me gewoon af hoe zoiets mogelijk is.
          Hoe is het mogelijk dat de aarde niet plat is maar rond.

Ik kan duidelijk de horizon zien.

Nachtapotheken en plaatselijke sigarenboeren, zoiets.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
            Hoe is het mogelijk dat de aarde niet plat is maar rond.

Hoe is het mogelijk dat je dat jezelf wijs heb laten maken
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Bezitten, bestellen en kopen is ook verboden in Nederland.
              Hoe kan bezitten per definitie verboden zijn als dezelfde stoffen ook door een arts voorgeschreven kunnen worden voor een behandeling van het één of ander?
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by JCorte View Post
                ze zijn er nu ook mee bezig om hard drugs te legaliseren!
                Het moet niet gekker worden.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ik zie het probleem niet?

Comment

Ik moet er niet aan denken dat de Nederlandsche Cocaïnefabriek weer terugkomt. Kunnen we direct de soldaten aan het front weer een lijntje aanbieden.
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      Hoe kan bezitten per definitie verboden zijn als dezelfde stoffen ook door een arts voorgeschreven kunnen worden voor een behandeling van het één of ander?
                      Cocaïne kan ook voorgeschreven worden.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Cocaïne kan ook voorgeschreven worden.
                        Leuk weetje, maar het beantwoordt mijn vraag niet . Het was een serieuze vraag als in 'hoe kan dat?' (lees: hoe handhaaf je dat), niet als in: je hebt ongelijk, want...
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

alles is" legaal" ook van drugs bv: relatine moet dit heel men leven al pakken tydje geleden kwam ik te weten dat hier amfetamine in zaten.
                          voor op je vraag te antwoorden dat is volgens mij allemaal nep je kan het op zon site's elk merk kiezen
                          gewoon een een stikertje veranderen en hier heb je je shit.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Is het bezit dan niet per definitie voorgeschreven door een arts in functie?

Het bezit ervan zonder doktersvoorschrift is eveneens verboden, wist apotheker G. Goven mij te vertellen.

Misschien dat Belgie bedoelt wordt, tis wel een Hollandse site.

Steroiden de goede en de slechte kanten - LeerWiki.nl

Comment

@Snuff: Je bedoelt denk ik legaal bezit? Bezit an sich kan niet per definitie voorgeschreven zijn, want er zijn genoeg mensen die het bezitten zonder dat het is voorgeschreven.

Comment

Ja het in bezit hebben van hard drugs is officieel verboden.. Maar het word gedoogd... Als het voor eigen gebruik is! Ik kan het weten! En me vader is zelf een wout die heeft het me ook verteld.. Ik heb ook 3 dagen vast gezeten.. Handel proces verbaal had ook AS daarvoor kreeg ik niks zeiden dat ik beter naturel kon trainen
                                1.94 103KG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X