Vakantie na een kuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vakantie na een kuur?

Je hebt net een kuur achter de rug en je wilt over een week of 2 voor 2,5e week op vakantie. Aan de ene kant wil je relaxen en gewoon minder discipline in je voeding, dus 3-4x eten op een dag en dan dus regelmatig wat junk. Maar je wilt ook geen massa verliezen, dus hoog blijven in eiwit.
    Ik zelf eet ong. 300-350gr eiwit per dag en dat is 3,5 tot 4x m'n lichaamsgewicht.
    Zou dan 200gr eiwit op een dag genoeg zijn verdeelt over 4 maaltijden, maar dan wat meer (snelle)carbs en vetten?

200 gram eiwit is ook wel genoeg hoor, nu zit je erg hoog met 300-350 gram.

Ik zou op vakantie gewoon genieten, maar wel proberen enigzinds op je voeding te letten. En met alcohol zou ik echt oppassen, gewoon niet teveel, of helemaal niet.

Eventueel verloren massa pak je na je vakantie wel weer terug.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Net na je kuur op vakantie gaat je massa kosten. Vooral na een kuur is het belangrijk om door te trainen en eten zoals tijdens je kuur.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

en stel dat het om een cuttingskuur gaat? Ben dus wezen cutten naar 6% en ben heel laag in carbs gegaan.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Marcos @ Jul. 28 2004,22:27)]en stel dat het om een cuttingskuur gaat? Ben dus wezen cutten naar 6% en ben heel laag in carbs gegaan.
          dan ga je waarschijnlijk wat vadsiger worden omdat je natuurlijk lekker gaat eten en drinken,en gelijk heb je alleen is het beetje zonde van je kuur.

greetz

Comment

ja ik zal me moeten beperken met die junk. 200 gr ew lukt nog wel.

alvast bedankt

Comment

Als je dat gaat lukken kan het zeker geen kwaad.
              Succes en prettige vakantie!

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X