Dianabol / Winstrol ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nick1 View Post
    Ik dacht dat het duidelijk was dat ik met meer kracht doelde op meer massa?..

Maar iig, kan iemand me de voor/nadelen geven van Anavar vs Winstrol ? ben van plan om binnen een aantal maandjes te beginnen , wil eerst m'n BF wat lager krijgen.

(voor de duidelijkheid, ik vraag dit echt alleen maar aan Snuff-Sann , gain is pain, hou je hier buiten aub, aan jou info heb ik echt niets..)

Super kerel dat je toch eerst besluit om je bf wat te verlagen. Denk dat je daar echt voordelen van gaat hebben.

Daarnaast heet ik geen snuff.. maar heb ik tijdje terug voor dezelfde keuze gestaan als jij.

Zoals ik het toen begreep:
    Winstrol zou je iets meer massa mee kunnen pakken dan met Anavar. Maar winstrol heeft wat meer bijwerkingen dan Anavar.. Winstrol veroorzaakt droge gewrichten, verhoging van cholesterol etc etc..

Anavar heeft deze 2 bijwerkingen niet.. wel ga je er veel van zweten en kan je er hoofdpijn van krijgen als jen iet genoeg drinkt.. Anavar is naar zeggen de meest milde 17aa op de markt als ik het goed heb. Er gingen zelfs verhalen de rondte dat het minder stress op je lever zou leggen.. maar het blijft een 17aa, dus dat betwijfel ik.

Anavar is duurder omdat het hoger gedoseerd dient te worden. Ook word Anavar nog wel eens wat vaker vervalst dan Winstrol..

Kwa kracht zou het niet veel uitmaken welke je pakt.
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
      ??

Wat is dit nou weer voor poep opmerking.. probeer je aan een aantal posts te komen ofzo? Ik heb meer dan genoeg posten gast...

Het ging er over dat je kracht goed kan gebruiken bij het bouwen van meer massa.. niemand heeft ooit gezegd dat je "veel kracht" nodig hebt om massa op te bouwen.. Want het lijkt me niet meer dan logisch dat je "kracht" nodig hebt voor het opbouwen van massa.. gaan die gewichten vanzelf omhoog zweven?? Hij wil met kuren meer kracht verkrijgen om meer massa te krijgen..terwijl je niet veel kracht extra nodig heb via een kuurtje om aan massa te komen..

Je opmerking slaat echt kant nog wal..

De topicstarter verteld net dat hij meer voor kracht wil gaan dan voor massa.. Lees je wel? of probeerde je echt alleen maar iets te posten om het posten?
      Lees jij wel??? hij wil massa pakken... lees maar in de post net boven mijn vorige post..
      ......

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
        je heb geen kracht nodig voor massa...
        Hoe kom je daar nou bij?

Als je nu moeite hebt met het tillen van 70kg terwijl je na een x aantal maanden door flink je best te doen 5 x 120 kg kunt tillen, dan ben je niet alleen sterker geworden maar je hebt dan gegarandeerd ook meer spiermassa aan je lichaam hangen. Dat kan niet anders.

Wellicht ben je niet zo geinteresseerd in sterker worden, maar feit is dat je er nu niet veel anders uit zal zien dan 6 maanden geleden als het je nu niet lukt om meer te tillen dan toen.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Hoe kom je daar nou bij?

Als je nu moeite hebt met het tillen van 70kg terwijl je na een x aantal maanden door flink je best te doen 5 x 120 kg kunt tillen, dan ben je niet alleen sterker geworden maar je hebt dan gegarandeerd ook meer spiermassa aan je lichaam hangen. Dat kan niet anders.

Wellicht ben je niet zo geinteresseerd in sterker worden, maar feit is dat je er nu niet veel anders uit zal zien dan 6 maanden geleden als het je nu niet lukt om meer te tillen dan toen.
          Ik heb zeker massa gepakt de laatste maanden terwijl ik amper tot niets met gewicht omhoog gegaan ben..

Ik heb vrienden die veel meer kracht hebben dan mij en totaal weer geen massa hebben opgebouwd terwijl ze wel in kracht vooruit zijn gegaan..

Comment

Bedankt voor alles Cidious! En idd je noemt geen snuff, maar ik met die comment doelde ik eigenlijk op diegene die alleen maar nutteloze informatie zitten te posten waar ik uiteindelijk NIETS mee ben. Dat van jou helpt me wel een eindje voort

Maar nu ik uiteindelyk toch heb besloten om myn BF wat naar achter te duwen voor ik aan de AS ga, twijfel ik toch nog over wat m'n eerste kuurtje toch zou zijn. (leun mss toch wat meer over naar Dianabol (ik wil dus WEL wat massa verkrijgen, fout uitgedrukt in myn vorige post mss))
            Maar ik ben bang om bijna alles te verlieze na de Dianabol.. (daarom mss toch beter Anavar..?)

Pff allemaal zo ingewikkeld, maar ik wil zeker eerst een tabs-only kuurtje doen voor ik aan de spuit ga. (wil hier zeker nog een jaar of 2 mee wachten)

Comment

Ik heb zeker massa gepakt de laatste maanden terwijl ik amper tot niets met gewicht omhoog gegaan ben..
              Dat geloof ik best. Het is echter wel zo dat je (veel) meer massa erbij had gepakt als de gewichten meer omhoog waren gegaan. Dat is een wetenschappelijk feit. Dit stuk komt direkt uit "Mechanism of work-induced hypertrophy of skeletal muscle."

It is suggested that increased tension development (either passive or active) is the critical event in initiating compensatory growth.

bron: Mechanism of work-induced hypertrophy of skeletal ... [Med Sci Sports. 1975] - PubMed result
              Ik heb vrienden die veel meer kracht hebben dan mij en totaal weer geen massa hebben opgebouwd terwijl ze wel in kracht vooruit zijn gegaan..
              Wat is jou definitie van "veel meer kracht" en op welke oefeningen? Als je bijvoorbeeld eerst 50kg kon squatten en na een paar maanden 100 kg dan is er gegarandeerd sprake van groei. Dat kan niet anders.

Het is zoals Ydhe enCidious eerder al zeiden:

Ydhe: Meer kracht wilt zeggen dat je met zwaardere gewichten kan trainen wat op zich resulteert in meer potentiele groei.

Cidious: met die kracht kun je meer vezels aanspreken in je massa setjes.. dus theoretisch gezien meer massa pakken
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

af en toe een jointje... vlieg op man ,
                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
                  af en toe een jointje... vlieg op man ,
                  een jointje voor de gains van je leven
                  Status: Cutting

Comment

Bedankt voor alles Cidious! En idd je noemt geen snuff, maar ik met die comment doelde ik eigenlijk op diegene die alleen maar nutteloze informatie zitten te posten waar ik uiteindelijk NIETS mee ben. Dat van jou helpt me wel een eindje voort

Maar nu ik uiteindelyk toch heb besloten om myn BF wat naar achter te duwen voor ik aan de AS ga, twijfel ik toch nog over wat m'n eerste kuurtje toch zou zijn. (leun mss toch wat meer over naar Dianabol (ik wil dus WEL wat massa verkrijgen, fout uitgedrukt in myn vorige post mss))
                    Maar ik ben bang om bijna alles te verlieze na de Dianabol.. (daarom mss toch beter Anavar..?)

Pff allemaal zo ingewikkeld, maar ik wil zeker eerst een tabs-only kuurtje doen voor ik aan de spuit ga. (wil hier zeker nog een jaar of 2 mee wachten)

Ik stond voor precies dezelfde keuze en dacht er precies zo over.. na alles, naar mijn idee toch echt goed afgewogen te hebben ben ik ook voor een tab only kuur gegaan.

Zo'n tab kuur is leuk om te proeven aan wat roids voor je kunnen betekenen.. maar daarna wil je geheid meer.. TENZIJ het mis gaat.. Wat het bij mij dus deed omdat ik ander spul in huis had gehaald dan op het potje stond..

Dat terzijde.

Als ik het nu over mocht doen ik meteen voor injecteren zijn gegaan.. gewoon veel effectiever als eerste kuur op je verse receptoren..

500mg test p/w gestackt met een paar weken tabs als diana of winstrol gaan je veel meer opleveren naar mijn idee..

Comment

Hej allemaal,

Ben 26jaar oud , train ondertussen al 1jaar serieus (4-5 jaar aan en af) en wil binnekort men eerste kuur gaan nemen , alleen tabs wel.

Nu twijfel ik wel over welke ik zou nemen:
                      1) Dianabol ( in welke dosis & regelmaat?)

2) Winstrol ( in welke dosis & regelmaat?)

Heb nolvadex als nakuur, wil ook niet al te lang kuren en heb gelezen dan dianabol zéér veel bijwerkingen heeft en winstrol bijna geen.. Ook zou ik natuurlijk graag zo veel mogelijk behoud hebben na myn kuur. (mss een combinatie van de 2? maar daar is een ander topic over op dit forum en heb gezien dat dat geen goed plan is..)

Als iemand me een kuurschema of dergelijke zijn kunnen aanraden zou ik dit zeer hard apprecieren

Grtz,
                      Nick
                      stop toch met al die chemische bzaar
                      Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Hou die spam hierbuiten gvd, 300 posts en nog steeds dezelfde bullsh*t.. (@ tuner dan)

Comment

je heb geen kracht nodig voor massa...
                          Met wat voor een massa-groei heb je geen kracht nodig dan?

Comment

Als je met dezelfde gewichten blijft trainen zal je groei ook stagneren, tenzij je meer reps/sets gaat pakken..

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Met wat voor een massa-groei heb je geen kracht nodig dan?

Vetmassa-groei! Jah beetje kracht om die junk naar je mond te brengen :P

Comment

15% BF op't moment en ga nog steeds hard door , ben wel blij dat ik eerst heb besloten om te cutten, bedankt Cidious !

Maar wil nu al wel m'n as gaan aankopen zodat ik in november/december direct aan de slag kan.

Ik dacht er nu aan om te beginnen met:
                                1) 40 mg dianabol p/d - 4 weken lang | 2 (?) weken nolva nakuren 20mg p/d

en daarna (na een aanzienlijke tijd)
                                2) 40 mg avanar p/d - 6 weken lang | 4 weken nolva nakuren 20mg p/d (is niet nodig bij avanar heb ik eens ergens gelezen in een topic over winny/avanar ??)

De 2e is dan vooral om wat droger te worden na de dianabol (hoeveel "massa / spieren" behoud je na een dianabol kuur?)
                                Last edited by Nick1; 18-08-2011, 13:09.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X