Originally posted by Nick1
View Post
Diana only is denk ik wel een afrader.. er zijn voorbeelden dat het ook wel goed aan kan slaan maar ik kan zo 3 jongens opnoemen uit mijn omgeving die er werkelijk NIKS van over hebben gehouden behalve beetje kracht..
40mg anavar is niet erg veel.. zou het hoger doseren.. en nakuren is vrijwel overbodig.. maar zou voor de zekerheid gewoon potje nolva bij de hand houden en 3 weken 20mg p/d pakken kan sowieso geen kwaad lijkt me.
Ik zou het zo doen in kuurtje var only:
Week 1-2: 40mg p/d
Week 3-4: 50 mg p/d
Week 5-6: 60 mg p/d
of gewoon volle 6 weken op 50 of 60 mg p/d
het is geen Winstrol.. winstrol kan je lager doseren..
80mg p/d is ook geen vreemde hoeveelheid als we over var praten.. komt redelijk vaak voor..
Verder zou ik toch serieus overwegen om een injectkuur te pakken als jij nu al over 2 kuren nadenkt.. waarom zou je dan oral only doen.. ik had enorme naalden angst.. maar trust me.. na de eerste 2 keer zetten.. is het echt peanuts.. en beter voor je lijf en vele malen effectiever dan oral only..
Als je toch oral only doet zou ik gewoon voor kuurtje var gaan om te proeven aan wat roids voor je kunnen doen in deze tak van sport.. en de dboll links laten liggen.. dboll is leuk om mee te stacken maar als oral only minder geschikt denk ik.. (alhoewel er een voorbeeld hier op het forum is die er wel echt hard op ging.. wijzen de statistieken in mijn omgeving en op de meeste boards anders uit)
Comment