doe je al aan carbcyclen?
Kuurtje
Collapse
X
-
Originally posted by Scarface84 View PostVriend het is met een kut camera gemaakt. kritiek is gen probleem voor mij maar geef iets meer als zonde.
Tevens nogmaals ik weet wat ik moet trainen
Originally posted by Marv View PostGeen kleine jongen.
Kritische noot:
Als je 3 jaar geleden al een kuur heb gedaan, ga ik er van uit dat je al ruim 4/5? jaar aan de ijzers hangt.
Tenzij je toen 50KG woog, vind ik het geen topprestatie.
Je rug, vshape en armen zien er groot uit, maar als ik de voorkant zie, vind ik het wat vettig.
Als we de geschiedenis achterwege laten vind ik het een prima lichaam, maar zou nog niet kuren.
Wat zijn je stats?
Lengte gewicht bf kcal intake?
Bp Sq Dl?Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by Scarface84 View PostNope heel eerlijk gezegd weet ik ook niet wat dat is uitleg??
Ik kom op 21,1% BF.
Komt door je taille.
Raad van Snuff. Ik zie veel vocht bij jou, tis geen vet dat jou BF hoog maakt.
Zou even naar Yves luisteren over carb-cyclen.
Maar kijk ook even naar hoeveel zout je dagelijks eet kerel, denk dat dat aardig wat is.
Ikzelf heb nu een taille van 90cm, ook door vocht van de foute koolhydraten, maar goed, ik heb dan wel een nek van 45cm en ik weeg 106kg.Last edited by Snuff-Sann; 11-08-2011, 20:21.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHm, moet je gelijk gaan geven bro.
Ik kom op 21,1% BF.
Komt door je taille.
Maar kijk ook even naar hoeveel zout je dagelijks eet kerel, denk dat dat aardig wat is.
Ikzelf heb nu een taille van 90cm, ook door vocht van de foute koolhydraten, maar goed, ik heb dan wel een nek van 45cm en ik weeg 106kg.
Ik eet niet veel zout kijk er bewust mee uit wel veel bamisoep hahah. en vocht ja dat zit er wel in mijn pens want als ik s ochtens wakker wordt ik mijn buik slanker zou hem morgen vroeg eens meten.
Maar 45cm respect hoeveel kuren hebt u al gedaan? en luister zeker naar raad van mensen die het onderbouwen zoals u.
Thanx
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHm, moet je gelijk gaan geven bro.
Ik kom op 21,1% BF.
Komt door je taille.
Ikzelf heb nu een taille van 90cm, ook door vocht van de foute koolhydraten, maar goed, ik heb dan wel een nek van 45cm en ik weeg 106kg.
Comment
-
Originally posted by Marv View PostOverheen gelezen?
nee Ik heb 1,5 jaar niet getraind dit omdat ik in scheiding lag en mijn kinderen al een tijd niet gezien heb. Dit frustreerde mij zo dat ik 2 keuzes had of alles kort en klein slaan bij mijn ex en haar vriendje molesteren of weer klere had gaan trainen. Dus werd het keuze 2
Plus daar bij was ik helemaal in gezakt kwa lichaam en is in 2 weken kuren snel beter geworden. hoop dat het voldoende info is waarom ik dit ben gaan doen.
Plus oik doe nog poekoelan om mij rust te bewaren hahaha
Comment
-
Originally posted by Scarface84 View Post[ATTACH]11641[/ATTACH]
[ATTACH]11642[/ATTACH]
[ATTACH]11643[/ATTACH]
[ATTACH]11644[/ATTACH]
Reacties graag
- Ben je flink afgevallen afgelopen tijd? Dat vraag ik naar aanleiding van de vorm van jou buik.
- Graag wil ik weten wat jou prestaties zijn in de volgende oefeningen:
a) bankdrukken
b) squat
c) deadliftI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Scarface84 View PostIk eet niet veel zout kijk er bewust mee uit wel veel bamisoep hahah. en vocht ja dat zit er wel in mijn pens want als ik s ochtens wakker wordt ik mijn buik slanker zou hem morgen vroeg eens meten.
Maar 45cm respect hoeveel kuren hebt u al gedaan? en luister zeker naar raad van mensen die het onderbouwen zoals u.
Thanx
Oei oei, soep, ik zou dat maar laten als ik jou was als je graag je taille wat wil laten slinken. Soep en zout is 1.
Ook zou ik even zeer goed gaan kijken wat je nu precies eet op een dag. Echt gozer, je zult verstelt staan waar men zout in stopt.
Verander je KEV-verhouding door een hoeveelheid koolhydraten te schrappen en de calorieen daarvan voor die van vetten in te ruilen.
Dus is je KEV 50/30/20 maak jij ervan 35/35/30 of in die wandelgangen.
Comment
-
Originally posted by yvesb View Postwat heb dat in godsnaam te maken met een kuur?
hij is bber geen strongman!
En doen BBers geen DL Sq en Bp? komaan zeg!
Je hoeft uiteraard niet te antwoorden, deed jij toen ik het vroeg ook al niet.
Succes met groeien, altijd beter dan andere mensen in elkaar meppen.Ssssmoking
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: