Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

doe je al aan carbcyclen?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Nee man, jij zit nog onder de 20%!

Mag ik je nek en taille omtrek misschien?

taille 92 nek 38

Comment

Originally posted by yvesb View Post
        doe je al aan carbcyclen?
        Nope heel eerlijk gezegd weet ik ook niet wat dat is uitleg??

Comment

Originally posted by Scarface84 View Post
          Vriend het is met een kut camera gemaakt. kritiek is gen probleem voor mij maar geef iets meer als zonde.

Tevens nogmaals ik weet wat ik moet trainen
          Overheen gelezen?

Originally posted by Marv View Post
          Geen kleine jongen.

Kritische noot:

Als je 3 jaar geleden al een kuur heb gedaan, ga ik er van uit dat je al ruim 4/5? jaar aan de ijzers hangt.
          Tenzij je toen 50KG woog, vind ik het geen topprestatie.
          Je rug, vshape en armen zien er groot uit, maar als ik de voorkant zie, vind ik het wat vettig.

Als we de geschiedenis achterwege laten vind ik het een prima lichaam, maar zou nog niet kuren.
          Wat zijn je stats?

Lengte gewicht bf kcal intake?
          Bp Sq Dl?
          Ssssmoking

Comment

Hm, moet je gelijk gaan geven bro.

Ik kom op 21,1% BF.
            Komt door je taille.
            Raad van Snuff. Ik zie veel vocht bij jou, tis geen vet dat jou BF hoog maakt.
            Zou even naar Yves luisteren over carb-cyclen.
            Maar kijk ook even naar hoeveel zout je dagelijks eet kerel, denk dat dat aardig wat is.

Ikzelf heb nu een taille van 90cm, ook door vocht van de foute koolhydraten, maar goed, ik heb dan wel een nek van 45cm en ik weeg 106kg.
            Last edited by Snuff-Sann; 11-08-2011, 20:21.

Comment

Mind4Body - Toon onderwerp - carbcyclen in mijn kuur

Comment

Ik kom op 21,1% BF.
                Komt door je taille.
                Maar kijk ook even naar hoeveel zout je dagelijks eet kerel, denk dat dat aardig wat is.

Ikzelf heb nu een taille van 90cm, ook door vocht van de foute koolhydraten, maar goed, ik heb dan wel een nek van 45cm en ik weeg 106kg.

Ik eet niet veel zout kijk er bewust mee uit wel veel bamisoep hahah. en vocht ja dat zit er wel in mijn pens want als ik s ochtens wakker wordt ik mijn buik slanker zou hem morgen vroeg eens meten.

Maar 45cm respect hoeveel kuren hebt u al gedaan? en luister zeker naar raad van mensen die het onderbouwen zoals u.

Thanx

Comment

Ik kom op 21,1% BF.
                  Komt door je taille.

mee eens hij heb echt een vochtbuikje had ik ook hoor voordat ik ging cyclen gewoon je carbs om de dag halveren zit je op een lekker vet% dan kan je clean bulken door op trainingsdagen hoog in carbs te gaan en op niet trainigsdagen op minder carbs. Zorg wel dat je goed in je eiwit zit en vetten!

Comment

Originally posted by Marv View Post
                    Overheen gelezen?

nee Ik heb 1,5 jaar niet getraind dit omdat ik in scheiding lag en mijn kinderen al een tijd niet gezien heb. Dit frustreerde mij zo dat ik 2 keuzes had of alles kort en klein slaan bij mijn ex en haar vriendje molesteren of weer klere had gaan trainen. Dus werd het keuze 2

Plus daar bij was ik helemaal in gezakt kwa lichaam en is in 2 weken kuren snel beter geworden. hoop dat het voldoende info is waarom ik dit ben gaan doen.

Plus oik doe nog poekoelan om mij rust te bewaren hahaha

Comment

[ATTACH]11641[/ATTACH]

[ATTACH]11642[/ATTACH]

[ATTACH]11643[/ATTACH]

[ATTACH]11644[/ATTACH]

Reacties graag
                      Een tweetal vragen:

- Ben je flink afgevallen afgelopen tijd? Dat vraag ik naar aanleiding van de vorm van jou buik.

- Graag wil ik weten wat jou prestaties zijn in de volgende oefeningen:

a) bankdrukken

b) squat

c) deadlift
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

wat heb dat in godsnaam te maken met een kuur?
                        hij is bber geen strongman!

Comment

en snappie ut?

Comment

Ik eet niet veel zout kijk er bewust mee uit wel veel bamisoep hahah. en vocht ja dat zit er wel in mijn pens want als ik s ochtens wakker wordt ik mijn buik slanker zou hem morgen vroeg eens meten.

Maar 45cm respect hoeveel kuren hebt u al gedaan? en luister zeker naar raad van mensen die het onderbouwen zoals u.

Thanx

Oei oei, soep, ik zou dat maar laten als ik jou was als je graag je taille wat wil laten slinken. Soep en zout is 1.
                            Ook zou ik even zeer goed gaan kijken wat je nu precies eet op een dag. Echt gozer, je zult verstelt staan waar men zout in stopt.
                            Verander je KEV-verhouding door een hoeveelheid koolhydraten te schrappen en de calorieen daarvan voor die van vetten in te ruilen.
                            Dus is je KEV 50/30/20 maak jij ervan 35/35/30 of in die wandelgangen.

Comment

Originally posted by yvesb View Post
                              wat heb dat in godsnaam te maken met een kuur?
                              hij is bber geen strongman!
                              Ik weet dat je zonder massa wel kracht kan hebben, maar veel spiermassa en geen kracht ken ik niet.
                              En doen BBers geen DL Sq en Bp? komaan zeg!

Je hoeft uiteraard niet te antwoorden, deed jij toen ik het vroeg ook al niet.

Succes met groeien, altijd beter dan andere mensen in elkaar meppen.
                              Ssssmoking

Comment

nou ik ken een atleet en een goede ook 2008 eerste geworden NK
                                die heb deze maand voor het eerst pas de dl gedaan
                                dus zegt geen ene malle moer
                                Gewicht en vet% zijn belangrijker voor een kuur dan wat je kan tillen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X