Ephedrine en winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ephedrine en winstrol

Hoi, ik zit momenteel in cutfase en ben goed aan het diëten en lopen, ook pak ik eca stack.
    Ik sta ook nog met potje winstrol thuis, heb al veel gehoord dat mensen dit nemen in cut-fase samen met ephedrine maar het is toch de bedoeling dat men veel koolhydraten binnenkrijgt als men kuurt??of geld dit niet bij winstrol in cut-fase??Zou graag een wat hardere, geripte look krijgen en op andere forums raden ze mij dit dus aan....
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Wel zo beleefd om je eerst even voor te stellen...

Zou sowieso als je advies over as wilt even wat stats opgeven, zeker leeftijd, trainingsverleden en eventueel kuurverleden.

Comment

Ja, sorry daarvoor maar heb al tijdje op dit forum gezeten onder andere naam maar dan is mij pc kapot gegaan...vandaar.
      Heb 2 jaar getraind en van 62 naar 75 gegaan (1m74)maar heb dan alles verbrod met slechte kuur.Daardoor al mij motivatie verloren en gestopt voor 4 maand. Gewicht van 75 naar 70 gegaan en heb buikje gekregen. Nu in mijn 2e week al 3kg verloren maar zou er toch wat gespierder en geripter uitzien want alles hangt gelijk een beetje slap....
      Denk je sterk.

Comment

en er bestaat ook nog zoiets als spiergeheugen heb ik gelezen...goed voor mijn motivatie!!
        Denk je sterk.

Comment

Zolang je hoog in je eiwitten zit is het goed. Winstrol kan heel goed om te cutten inderdaad.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben nog aan het twijfelen, misschien is het beter om eerst af te vallen en om daarna in bulk winstrol te pakken. Ben ook een beetje ban on ephedrine en winstrol tegelijk te pakken voor mijn lever en nieren.
            Denk je sterk.

Comment

Een bulk met alleen winstrol schiet niet op. Winstrol past veel beter in een cuttings-cycle.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

OK, dan doe ik gewoon verder met mijn diëet en ga ik mijn eiwitten naar omhoog doen...ben benieuwd,zal wel niet moeten verwachten dat ik massa ga bijkomen.
                Gewoon wat harder komen te staan dus
                Thanks voor de info.
                Denk je sterk.

Comment

Lijkt me gezien je verleden en je doelstellingen idd het beste besluit om gewoon lekker naturel door te gaan nu.
                  Dat vet zit er nog niet lang dus zit normaal gesproken ook nog niet al te 'vast', kun je als het goed is relatief makkelijk wegwerken met trainen en een goed dieet.
                  En idd, spiergeheugen is een feit dus je zult best lekker vooruit kunnen gaan de komende tijd!  

Comment

Het is wel zo dat ik heel weinig eet.

vb: s'morgens : 60 gr brinta
                    50 gr eiwitten
                    eca en sterol pak (vitaminen en aminozuren.)

s'middags : warm vetarm en eiwitrijk eten (weinig)
                    50 gr eiwitten

s'avonds : toast met zalm of garnalen en groenten(of
                    zoiets)
                    50 gr eiwitten

late avond( tegen hongergevoel): appels
                    magere kwark

Ook drink ik elke dag 4 liter water.
                    Daarbij 3x per week 40 min cardio en 3x per week trainen.
                    Ben er zo toch in geslaagd om 3 kg kwijt te geraken op ongeveer 1 week, ook zie ik er gespierder uit dus ben ik geen spiermassa verloren(spiergeheugen?).
                    Daarbij ga ik nu dus 3x 10mg winstrol nemen.
                    Velen zullen wel zeggen dat mijn voedingsschema niet in orde is maar tot nu toe werkt het wel...ben niet zo fanatiek bezig met koolhydraten te tellen....zoals ik zeg...zolang het zo blijft doorgaan doe ik verder
                    Denk je sterk.

Comment

Dat blijft zo niet doorgaan, juist omdat je voedingsschema niet klopt.
                      Valt ongeveer onder de noemer uithongeren en dat werkt maar zeer kort, daarna komt je lichaam in opstand en gaat juist alles vasthouden. Komt nog bij dat zodra je weer normaal gaat eten je direct flink zult aankomen en dat zal juist vet zijn. Dat slaat je lichaam op als reserve voor het geval er weer zo'n hongerperiode aankomt.

Maar wat jij wilt, als je nu al zegt hoe dan ook zo verder te willen gaan maak ik er verder geen woorden aan vuil.
                      Behalve dan dat wat voor kuur dan ook een zinloze verspilling is als je de basis zo slecht uitvoert...

Comment

Goede raad kan ik wel altijd gebruiken hoor...

Dan moet ik gewoon mijn voedingsschema aanpassen maar dan duurt het veel langer om af te vallen...
                        Hoeveel kcal moet ik dan binnenkrijgen?
                        Zou ik dan rond de 2000 kcal moeten liggen

En terug 6 maaltijden per dag?
                        Denk je sterk.

Comment

Inderdaad terug naar de 6 maaltijden per dag, die verbranding wil je immers juist zo hard mogelijk laten gaan.
                          De hoeveel kcal is zo niet te zeggen, reken gewoon je behoefte uit via één van de links hier op het board en ga daar ongeveer 500 kcal onder zitten. Vervolgens uiteraard de koolhydraten binnen de perken houden, zeker later op de dag, de nadruk leggen op eiwitten (niet alles uit shakes&#33 en de goede vetten niet vergeten.

Uiteraard gaat afvallen langzamer maar je zult ook minder spier inleveren. En ik neem aan dat blijvend afvallen en juist vet verliezen in plaats van spieren belangrijker is dan zo snel mogelijk de cijfertjes op de weegschaal zien veranderen...

Overigens, als je dan toch de winstrol wilt gaan gebruiken, doe dat pas nadat je een voedingsschema hebt gemaakt en hier geplaatst voor commentaar en toevoegingen.
                          Zelfs winstrol werkt niet tot nauwelijks als je slecht eet; voeding is de basis!  

Comment

helemaal mee eens miss.s.
                            ik zou alleen 1st proberen zonder wins. gewoon lekker cardio'n.

mazzl
                            Who's the Chef

Comment

Hier nieuw voedingsschema: supplementen:

9h : 70 gr Brinta eca
                              2 gekookte eieren multivitamine
                              50 gr eiwitshake 10mg winstrol

11h : 150 gr tonijn
                              geroosterd brood

13h : 100gr rijst 10mg winstrol
                              100gr kippewit
                              150 gr magere kwark

16h : (voor training)
                              50 gr weightgainer (anders ligt mijn eten op mijn maag tijdens training)

17h : training

18h30: warm eten na training 10 mg winstrol
                              50 gr eiwitten multivitaminen
                              eetlepel druivesuiker bij eiwit.

21 h : 150 gr magere kwark lijnzaadolie
                              1 appel

Daarbij dus 3x per week lopen en 3x per week trainen.

Mijn gewicht is gestegen van 68 naar 70 kg (ben ongeveer 1 week bezig met dit schema)...terwijl ik met mijn uihongerschema 2kg was verloren op 1 week.

Veel vet is er niet bijgekomen. Integendeel, het vet aan mijn schouders is al aan het weggaan(laatst komt de buik natuurlijk)
                              Volgens mij moet ik zo toch ook spiermassa bijkomen door spiergeheugen en winstrol.
                              Ondertussen hoop ik dat mijn vet% ook wat zakt, heb alleen vet aan buik.
                              Volg mijn eigen op op weegschaal en spiegel (niet lachen hé).
                              Gelieve mij niet direct af te breken als het niet goed is...de hoeveelheden koolhydraten pas ik aan naarmate mijn gewicht/vet% veranderd.
                              greetz
                              Denk je sterk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X