Ephedrine en winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Na 3 weken zit ik bijna terug op mijn oude niveau van 4 maand geleden... weeg nu 72kg.En kom van 67 kg...ben dus aan het bulken geslaan ipv cutten.(met winny only)
    Voedingsschema is aangepast.
    Heb nu primo besteld voor 6 weken 250mg van gs.
    Ik weet dat ik beter was begonnen met primo en daarna pas winny, maar nu is het te laat...
    Hoop met mijne primo toch 4 kg te pakken, heb trouwens al last van striemen onder oksels( opvolgen dus)
    Zal dan eens bij logboek plaatsen hoeveel ik ben bijgekomen de laatste 8 weken.Mijn doel is 76 kg...just go for it!!!
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Comment

Je geeft het zelf al aan je kuur had je beter moeten voorbereiden maar hoe dan ook succes!

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ja, maar het is geen ramp ook.. en 6 weken 250 mg of 8 weken 200mg(maar dat is wat laag)?
        Hoeveel massa kan ik pakken als alles gedaan wordt zoals het moet? kg of 4??
        Denk je sterk.

Comment

wat is eca? Staat dit voor efdrine caffeine en ?
          Koop je dit dan allemaal los of zit dit gewoon in een capsule?

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Efedrine, Caffeine en Aspirine. Normaal gezien de beste vetverbrander, doet je lichaamstemperatuur stijgen en je krijgt er een goede boost van, alleen in het begin is het een beetje gewoon worden (opgejaagdheid maar dat gaat over).
            neveneffect vond ik het zweten, niet normaal, zelfs als ik niets deed...sta zo maar eens te zweten in de cinema...voor de rest PRIMA spul. nu verboden in nederlend.
            Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (wimmeke26 @ Sep. 08 2004,19:23)]ja, maar het is geen ramp ook..                                      en 6 weken 250 mg of 8 weken 200mg(maar dat is wat laag)?
              Hoeveel massa kan ik pakken als alles gedaan wordt zoals het moet? kg of 4??
              Moeilijk om precies te zeggen maar iets van 4-6 kg moet kunnen lijkt me.

Greets...

Comment

en wat is het beste, 6 weken 250mg of 8 weken 200mg?Normaal kikt het in in de tweede week in zodus ik zou voor 6 weken gaan. Heb trouwens eens gelezen dat het genetisch bepaald is dat men maar max 1 kg spiermassa per week kan kweken, pure massa dan, geen vet of water..
                Zodus 6 of 8 weken??
                thanks
                Denk je sterk.

Comment

De primo is van gs, iemand ervaring mee want ik denk dat het nog niet zo lang uit is.
                  Vroeger waren er veel vervalsingen met deca in, zal bij gs wel niet het geval zijn.
                  Iemand al gebruikt?
                  Denk je sterk.

Comment

Zou voor 8 weken gaan.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (wimmeke26 @ Aug. 26 2004,17:27)]Hier nieuw voedingsschema:        supplementen:

9h   :     70 gr Brinta                          eca                      
                                 2 gekookte eieren          multivitamine
                                 50 gr eiwitshake           10mg winstrol

11h  :     150 gr tonijn
                                  geroosterd brood

13h  :     100gr rijst                              10mg winstrol
                                  100gr kippewit
                                  150 gr magere kwark

16h  :    (voor training)
                                  50 gr weightgainer (anders ligt mijn eten op mijn     maag tijdens training)

17h   :    training

18h30:   warm eten na training                    10 mg winstrol
                                 50 gr eiwitten                               multivitaminen
                                 eetlepel druivesuiker bij eiwit.

21 h   : 150 gr magere kwark                       lijnzaadolie
                                1 appel

Daarbij dus 3x per week lopen en 3x per week trainen.

Mijn gewicht is gestegen van 68 naar 70 kg (ben ongeveer 1 week bezig met dit schema)...terwijl ik met mijn uihongerschema 2kg was verloren op 1 week.

Veel vet is er niet bijgekomen. Integendeel, het vet aan mijn schouders is al aan het weggaan(laatst komt de buik natuurlijk)
                      Volgens mij moet ik zo toch ook spiermassa bijkomen door spiergeheugen en winstrol.
                      Ondertussen hoop ik dat mijn vet% ook wat zakt, heb alleen vet aan buik.
                      Volg mijn eigen op op weegschaal en spiegel (niet lachen hé).
                      Gelieve mij niet direct af te breken als het niet goed is...de hoeveelheden  koolhydraten  pas ik aan naarmate mijn gewicht/vet% veranderd.
                      greetz
                      Zie dat je 50 gram eiwit neemt,je lichaam kan toch max 30 gr per keer verwerken of ??
                      GR HERR

Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Hoi, mijn eiwitten drink ik altijd in twee maal op met ongeveer 60 min tussen 2x25gr dus.

Ondertussen is mijn eetschema veranderd, meer eiwit en koolhydraten...ben aan het bulken geslaan dus gedaan met lopen ook.
                        Maandag heb ik mijne primo van gs!!! HipHoi
                        Denk je sterk.

Comment

Okee ,zo kan het ook natuurlijk.
                          Iig succes
                          GR HERR
                          Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies