Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Boldanoontjepower @ Aug. 24 2004,22:41)]ok sorry, was een beetje geirriteerd over bepaalde uitspraken.
ennuh.. een nieuweling op dit forum kan meer weten dan iemand met weet ik niet hoeveel blaat replies hoor. Maar dat terzijde.
Blaat reply`s.... wordt er nog niet echt vrolijker van maar oké ik wacht je reply`s verder ff af, het is inderdaad zo dat het aantal reply`s niets zegt over kennis van AS.
Blaat-replies...
Zo maak je nog steeds geen vrienden hier hoor!!
Overigens is het uiteraard helemaal waar dat een nieuweling hier op het forum enorm veel van AS af kan weten.
Dat blijkt dan echter meestal snel genoeg, na de eerste paar posts meestal al. Komt in dit geval nou niet bepaald zo over.
Kan me voorstellen dat je wat lacherig wordt van zo'n opmerking in die bijsluiter.
Neem het echter niet te licht op, in sommige gevallen kan proviron zorgen voor een blijvende erectie. Dat is niet alleen erg pijnlijk maar kan ook heel erg schadelijk zijn!
Dat er niets over pukkeltjes in de bijsluiter staat is fijn maar heel veel gebruikers hebben er desondanks veel last van. En dan praten we over echte puisten hè, niet gewoon een paar pukkeltjes. Kan je ook last van blijven houden lange tijd nadat je gestopt bent met de proviron.
Bijsluiters zijn gericht op medisch gebruik, wat betekent dat de doseringen vaak lager zijn maar ook dat er uiteraard geen rekening is gehouden met de combinaties zoals bb'ers ze gebruiken.
Mede daarom gaat er eigenlijk niets boven ervaringen van andere gebruikers, zelfs al reageert iedereen anders.
Citaat[/b] (Boldanoontjepower @ Aug. 24 2004,21:47)]Je kan het net zo goed andersom zeggen: waarom zou je nolvadex bij de hand houden als je de aromatisering helemaal voorkomt door wat proviron erbij te gebruiken.
Op die site (die toch behoorlijk professioneel op mij overkomt) staat een heel stuk waarin het helemaal wordt uigelegt. En alleen maar zeggen nee het is niet zo je kan beter zo doen zonder dat je eigelijk weet waarom overtuigt mij niet hoor.
Gelukkig ga ik niet doen wat mr symmetry zegt want dan zou ik op dag 1 meteen 6 dianabol tabletten nemen, hoe ga ik mijn lever een opdonder geven...
Pas aub een beetje op met zulke adviesen voordat iemand dat echt gaat doen. Weken opbouwen en afbouwen zou idd onzin zijn maar je lever moet wel ff wennen aan al dat gif en die moet ook wennen als de dosis weer minder wordt.
Dus ook niet op de laatste dag nog 6 tabletten en dan ineens niks meer!
Je komt over alsof je alles al weet en totaal niet iets van iemand wil aannemen, je baseerd je argumenten op een site omdat die op jou "professioneel" overkomt. Zullen we het er eens over hebben hoeveel onzin er op het internet te vinden is? We zijn hier om elkaar met goedbedoelde adviezen te helpen en van elkaar te leren. Als je daar niet voor openstaat moet je je heil misschien ergens anders zoeken, maar de mensen op dit forum wel in hun waarde laten.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Citaat[/b] (Boldanoontjepower @ Aug. 24 2004,22:41)]Er wordt 1 bijwerking beschreven: Je kan er erecties van krijgen!!!
LOL!!
weet jij wel hoe ernstig priapisme is??(een erectie die blijvend is)
dat is namelijk een va de bijwerkingen die je kan krijgen van proviron. om dan een penis trombose te voorkomen dient er onmiddelijk ingegrepen te worden. hoewel relatief zeldzaam(bij medische dosering)is het zeer ernstig.
andere bijwerkingen zijnrostaat hypertrofie,daling hdl,acne,virilisatie,zelfs agresssie.
dit is bij medische doseringen. ga jij medische doseringen nemen??
In de bijsluiter staat dat je er 3 per dag mag. Ik neem er 1 per dag, dus dat zit wel goed.
Ik zit hier niet om vrienden te maken, die heb ik al maar dan in het echt. Ik zeg gewoon wat ik denk, daar is een forum ook voor.
Zijn der een stel op de teentjes getrapt zeg, ik zeg al niks meer.
laterzzz
Met deze instelling maak je niet echt vrienden en je word geen goede Bodybuilder.Ik denk dat de meeste die hier al die middelen hebben gebruikt er toch degelijk meer verstand hebben dan jij met je proviron..Websites geven alleen de beschrijving ervan wat zou kunne...Echter zijn de meningen van mensen die hier ze echt getest hebben toch beter en ik zou dat maar aannemen als ik jouw was.Maja sommige mensen zijn gewoon dom daar is helaas niks aan te doen..
op de bijsluiter staat dat je een erectie kan krijgen?
dat staat op elke bijsluiter van ongeveer elke as. dus zo byzonder is dat niet.
anyway: ik hoop voor je dat je niet dezelfde (jarenlange) pukkels ervan overhoudt als ik eneneens als 2 vrienden van me. (na 7 dagen gebruik van 1 tab per dag)
Heb dit onderwerp spijtig genoeg niet gevolgd ,en kan mezelf hiervoor wel een tik tegen het hoofd geven.
Ik vind het persoonlijk zeer triestig dat mensen die hier eens komen langswandelen een vraag stellen, wordt dan meestal met alle respect en met de nodige ervaringen op gereageerd en dan wordt je meestal afgebroken, zeer triestige zaak .
Nog een geluk dat zo een leeglopers niet veel langskomen en meestal de mensen die hier nieuw zijn het nut inzien dat dit forum hun veel intersants te bieden hebben en hier iedereen met respect wordt behandeld
En nog een geluk ,zeker niet vergeten dat we Drs S hebben
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment