Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (snipke @ Aug. 27 2004,18:59)]Als het na drie weken al werkt en ik wil er een kuur mee doen van 12 weken , wat kan ik dan verwachten van deze, in combinatie met test
Grtz
Ja wat kun je verwachten een goede vraag.
Als je een hele kuur in elkaar zet met bijv oxy test, deca en sth elke dag. dan zal je echt massa aan zetten.
ga je meer voor het cutten (zie mijn schema)
Citaat[/b] (snipke @ Aug. 27 2004,18:59)]Als het na drie weken al werkt en ik wil er een kuur mee doen van 12 weken , wat kan ik dan verwachten van deze, in combinatie met test
Grtz
Ja wat kun je verwachten een goede vraag.
Als je een hele kuur in elkaar zet met bijv oxy test, deca en sth elke dag. dan zal je echt massa aan zetten.
ga je meer voor het cutten (zie mijn schema)
Oh ja en je bent een stuk lichter geworden na een kuur sth
financieel wel te verstaan
Grtz
dat ligt er helemaal aan hoe jouw eetpatroon eruit gaat zien maar over het algemeen kan je vreten als een beest en toch zal je bf omlaag gaan en zal je er veel groter uitzien omdat je vet omzet in spieren.
sommige gasten komen niet veel kilo's aan maar worden wel 10 % droger en zien er dus veel gespierder uit dan als je veel kilo's wint maar ook je bf omhoog gaat.
bedenk maar eens hoe jij eruit zou zien op een gewicht van 90 kilo met 20% bf of 90 kilo met 10% bf,dat is een wereld van verschil!
Vet omzetten in spieren dat kan niet he arie, je zal het goed bedoelen maar dit bestaat nog niet. Aan mijn eten zal het niet liggen denk ik, heb 10000kcal dieten gedaan dus vreten als een beest kan ik,tot overgevens toe.
Vind het wel intersant want vroeger werd steeds gezegt dat je sth minimum 6maanden moest gebruiken om resultaat te zien, maar nu zou deze al werken achter drie weken wat de kostprijs toch al intersanter maakt en mij meer en meer waterachtig maakt
ik heb het inderdaad een beetje knullig verwoord maar je snapte me wel geloof ik.
ik bedoelde dus dat je vet verbrand en spieren aan zet tegelijkertijd dus dat je in kilo's wel stabiel kan blijven terwijl je vvm gigantisch veranderd.
Oh ok ik dacht eigenlijk eerder aan jack of bruce!!!
Maar uhh hebben jullie al trouwplannen of is het alleen nog maar voor de sex??!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment