Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (bigbardie @ Aug. 30 2004,21:35)]Oh ok ik dacht eigenlijk eerder aan jack of bruce!!!
Maar uhh hebben jullie al trouwplannen of is het alleen nog maar voor de sex??!!!
ik geloof dat het nu tijd word om mn mond te houden want dit gaat nergens heen
Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Aug. 31 2004,00:22)]Wellicht interessant voor de mensen die deze link lezen ivm
sth, ipv Arie's nachtelijke escapades :P
Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Aug. 31 2004,00:22)]Wellicht interessant voor de mensen die deze link lezen ivm
Citaat[/b] (dirkster @ Aug. 31 2004,23:40)]wil even toevoegen dat er na het gebruik van sth wel onderdrukking plaats vind op je eigen gh aanmaak
heb wel is ergens een stuk gelezen van iemand die een gekrompen hypofyse had.
Dat stuk zou ik ook heel graag willen lezen!
Ik heb ernaar gezocht maar er niets over kunnen vinden. Is een bijwerking die zoals Cur al zei min of meer in de lijn der verwachting ligt en die heel erg onprettig kan uitpakken...
De hypofyse regelt veel meer, oa ook je schildklierhormoon. Als die onherstelbaar krimpt kan dat oa leiden tot vervroegde ouderdomsverschijnselen en 'vetzucht' door tragere spijsvertering.
Zal hooguit een risico zijn en geen vaststaand feit maar wel een heel vervelend risico.
Als het inderdaad een groot risico was dan was er zeker meer over bekend en dus ook te vinden... Zal ook wel meevallen allemaal maar zou het toch graag onderbouwd zien..
Persoonlijk vind ik dingen als schildklierhormoon, STH en insuline te gevaarlijk om te gebruiken als 'amateur'.
Het is enerzijds duur en ja idd, de bijwerkingen?? Tenzij je onder superbegeleiding staat bij een dokter die dat voor je wil begeleiden, maar goed, waar vind je zulke types nog? ehhe
BLC ik ben het helemaal met je eens maar wat betreft sth lijkt het allemaal mee te vallen met de risico`s vandaar dat ik er alles over wil weten. T3 en insuline al helemaal blijf ik ver vandaan. Naast de sth wil ik 12,5mcg - 25mcg t3 overwegen maar insuline van mijn leven niet.
STH kent juist nauwelijks bijwerkingen volgens alles wat ik er over heb kunnen vinden.
Nadeel is dat het niet werkt zonder AS, dus die bijwerkingen krijg je evengoed wel...
Weet ik. Maar ik bedoel, als je die studies erover leest( enfin sommige studies, want da varieert tussen zwart en wit als het ware ehhe) dat GH zonder insuline minder goed zou werken en dat je ook nog wa schildklierhormoon erbij moet pakken, ... .
Ik vind die combinaties allemaal te gevaarlijk en gh is te duur om er niet het maximum uit te kunnen halen, als je snapt wa ik bedoel. Maar het is wel een interessante substantie natuurlijk en lichaamseigen ook... Maar idd, wat als je natuurlijke productie stilvalt en we maken al zo weinig? Ik weet het niet, het is me beetje te link en ook te duur...
Mij lijken eerder de komende myostatinblokkers wel interessant, ehhe, eerder dan het gh... Maar goed motten we wel misschien nog 10 jaar op wachten..
ja die myostatine blokkers is de toekomst, heb een studie gelezen van die kleuter die met het myostatine gen zit, hij is nu 5jaar en kan al dumbells van enkele kilo's met gestrekte armen enkele minuten vasthouden, als hij tien jaar is gaat hij de kracht hebben van een jonge volwassene en vijf jaar daarna tja wie zal het weten misschien is hij dood dan ,ik wens het hem niet maar denk dat ze met die jongen zoveel proeven en testen zullen uitvoeren dat het niet meer mooi is
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment