Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (JTB @ Okt. 06 2004,19:21)]nou ik ben meer gaan eten en meteen resultaat (ik was na mijn vorige kuur redelijk teruggevallen doordat ik 3 maanden nix gedaan heb en niet fatsoenlijk gegeten heb)
Voor de kuur:
armen 40.0 cm
rug 120.0 cm
Naar 5 weken
armen 43.5 cm
rug 122.5 cm
en toch een 7 kilo's erbij
Dus best heel netjes vindt ik
je wilt toch niet zeggen dat je rug breedte 120 cm is
sorry jtb maar 4cm armomtrek erbij met een kuurtje test en tren lijkt mij overdreven, ik ga niet strijden dat het niet kan want daarom ken ik u niet en heb u nog nooit gezien,maar het lijkt me sterk
Daarentegen als het waar is zijn dat top gains dat je behaald hebt en hopelijk kan je ze vast houden
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 15 2004,16:45)]Vraag me af hoeveel ik rondom gemeten ben.....Moet je dit doen aan de bovenkant van je lijf bij je schouder ?
ik meet mijn borstomvang, dus over de borst en de rug, onder de armen door. Niet op de schouders.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Citaat[/b] (JTB @ Okt. 15 2004,18:14)]ja toch is het waar, ik heb wel al op mijn vorige kuur 42,5 in de armen gehad. Ik vind het ook erg veel, maar ik lieg toch niet (waarom zou ik).
dit verklaart het eigenlijk al.....
je hebt eerst dmv spiergeheugen die paar cm terug gewonnen die je al had van vorige kuur en daarbij heb je nog 1,5cm gewonnen.
prima resultaat want na je kuur val je wat terug en zou het al mooi zijn als je die 42,5 vast kan houden zodat je je volgende kuur(slecht zijn we,hè?!richting de 45 en misschien wel 46 cm!
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment