Winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol

Hoi luitjes,

Ben nog druk bezig met mijn huidige kuur maar ben me nu alweer aan het beramen op mijn volgende.
    Kuur die ik nu doe is als volgt:
    500 mg susta p/w
    400 mg deca p/w
    400 mg testoviron p/w
    Dit alles 10 weken, nakuren met Nolva.

Volgende kuur zou ik graag een keer winstrol proberen,
    hoor hier nl. veel goede dingen over.
    Omdat ik hier niet te lang mee wil wachten na deze kuur
    wil ik de volgende kuur eigenlijk geen testo's doen.
    Waarmee kan ik winstrol dan het beste combineren?

Alvast bedankt voor tips en meningen.

Greetz Marc-o
    Alles komt goed!!

Zou het nergens mee combineren denk ik. Wat wil je bereiken met je kuur?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

je kan het maybe stacken met clen/t3 als je wat strakker wil worden.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Het beste als je eerst kuur is geen testo te gebruiken, veel te zwaar..maar ik weet niet of dit je eerste kuur is...

Goede beginnerskuur zonder veel terugslag en nevenwerkingen is primobolan/winstrol, goede spiermassa en als het je eerste kuurtje is zal je wel 5 kg pakken die blijft zitten.

En dat is geen water of vet zoals bij dianabol/testo/deca die tevens je axis volledig platleggen..OK je wint misschien 10 kg als rust en voeding in orde is (training ook natuurlijk) maar als je stopt voel je je maar beroerd en ga je snel achteruit zodat je misschien ook maar 5 kg overhoudt en dan met nevenwerkingen.

DAAROM als eerste kuur primo/winstrol zonder nevenwerkingen of terugslag want deze producten zijn weinig belastend voor je axis zodat je lekker kunt voorttrainen...neem het maar van mij aan.

Heb al eens 2 weken in bed gelegen na 10 weken deca only kuurtje...en ik voelde me echt niet goed.
        greetz
        Elk pondje komt door het mondje !!!
        Denk je sterk.

Comment

als je vetpercentage niet dusdanig laag is dan zou ik niet aan winstrol beginnen als ik jou was

Comment

Wel eens van een nakuur gehoord Wimmeke?  
            Ook na een kuur winstrol/primo geen overbodige luxe trouwens, onderdrukt je axis wel degelijk...

Maar goed, aangezien hij al bezig is met zijn huidige kuur en zijn vraag over winstrol alleen een komende kuur betreft is praten over een eerste kuur sowieso een beetje overbodig.

Marc-o, als je goed advies wilt zul je zoals Curiosio al aangaf eerst moeten vertellen wat je ermee wilt bereiken...  

Comment

Ja hoor...natuurlijk al van gehoord....
              maar heb ook al gelezen dat een nakuurtje met clomid alleen al genoeg is bij deze producten.
              Denk je sterk.

Comment

Ik ben ook wel benieuwd wanneer je hem wil gaan doen.
                Ik zou minstens de lengte van je kuur nu,wachten.
                Dus als deze kuur 10 weken duurt 10 weken wachten.
                Zoals miss s al vroeg hoe ziet je nakuur eruit?

grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (wimmeke26 @ Sep. 09 2004,19:15)]Ja hoor...natuurlijk al van gehoord....
                  maar heb ook al gelezen dat een nakuurtje met clomid alleen al genoeg is bij deze producten.
                  Klopt, alleen clomid of alleen nolvadex kan zolang je maar nakuurt...

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

[/quote]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] ]Goede beginnerskuur zonder veel terugslag en nevenwerkingen is primobolan/winstrol, goede spiermassa en als het je eerste kuurtje is zal je wel 5 kg pakken die blijft zitten.

rare combo hoor primo met winstrol ('t zijn allebij dht preparatenen dus geen synergie, en het is ook nog oliebasis en waterbasis dus dubbel prikken!, naast eod, is wel veel!!!&#33 ik zou een combo met winstrol OF primo pakken met deca !! en als je voor een cutkuur gaat alleen voor primo of winstrol eventueel met clen of T3...

maar goed iedereen mag aankloten natuurlijk dus wie ben ik om er wat van te zeggen  
                    Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Wat een hoop reacties weer, thanks!!
                      Wat wil ik ermee bereiken?
                      Toch wel iets massa erbij, maar ook proberen om eindelijk eens wat droger te worden.
                      Bf is nu 18%, wil graag onder de 15 zien te komen.
                      En ja, ik weet het, dieet en cardio is dan het belangrijkste maar neem maar van mij aan dat dat wel goed zit.
                      Ben ook wel redelijk tevreden over mijn Bf op biceps, triceps en rug alleen dat verrekte buikje hè!!
                      Het is dus inderdaad niet mijn eerste kuur, word mijn derde.
                      Andere kuren waren altijd met testo's, wil nu graag eens iets anders proberen.
                      @ Marthijn, waarom geen winstrol als je bf niet laag is?
                      En ik wacht ook gewoon netjes 10 weekjes hoor, maar met testo's doe ik niet meer dan 1 kuur per jaar dat bedoelde ik met niet zo lang wachten.

Greetz Marc-o

Alles komt goed!!

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (weaver @ Sep. 10 2004,13:27)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] ]Goede beginnerskuur zonder veel terugslag en nevenwerkingen is primobolan/winstrol, goede spiermassa en als het je eerste kuurtje is zal je wel 5 kg pakken die blijft zitten.

rare combo hoor primo met winstrol ('t zijn allebij dht preparatenen dus geen synergie, en het is ook nog oliebasis en waterbasis dus dubbel prikken!, naast eod, is wel veel!!!&#33 ik zou een combo met winstrol OF primo pakken met deca !! en als je voor een cutkuur gaat alleen voor primo of winstrol eventueel met clen of T3...

maar goed iedereen mag aankloten natuurlijk dus wie ben ik om er wat van te zeggen  [/QUOTE]
                        goede post!

helemaal mee eens.

greetzz

Comment

http://www.pharmaeurope.com/PRIMOBOLAN_DEPOT.asp

Staat duidelijk; We believe that the best combination is primo depot with winstrol depot.(verkoperstruk??)

Natuurlijk kweek je meer massa als je er testo of deca bijzet maar daar blijf ik liever nog even af (heb al eens deca only gedaan en beviel me niet en daarna zwak gelopen).Zelfs 4 maand gestopt

Zodus...ik ga voor winstrol(tabs) en primo.Zoveel moet ik niet spuiten toch.
                          Denk je sterk.

Comment

je hoeft niet veel te spuiten idd.

greetzz

Comment

@ marc-o:
                              wat ik zei over het kage vetpercentage en dat jehet dus anders bter niet kon nemen bedoel ik mee omdat ik het zelf heb gebruikt en alleen resultaat zag op de plekken waar het minste vet zeg maar zat.
                              vergeet niet dat het geen vetverbrander is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X