Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
heyyyy, ik heb ook sustanon liggen voor mijn volgende kuur, maar die zien er weer anders uit
Dis is het batch nr93104
Het is een breek flesje met een groene breukcircel van Organon, een kameraad van mij is er goed op gegaan.
In limburg (roermond zit een faker dus pas op) Heeft mij al eens opgelicht voor veel geld, er zat ook drive bij.
Maar kan iemand mij bevestigen of het batch nr real is,hoef ik niet verder te zoeken.
groetjes patrick
IK sluit me volledig bij je aan sammy, maar niet iedereen zit in die kringen en niet iedereen weet een apotheker waar je ze kan krijgen,en als je dan iemand weet die zijn spullen bij de apotheker krijgt gaat die persoon het nog altijd niet aan je neus hangen. Je moet er rekening mee houden dat de meeste mensen hier trainen als hobby en hun spullen bij een plaatselijke dealer gaan halen omdat ze niet weten welke apotheker ze zo gaat geven.
Veel nep anabolen in NL??..Zou best kunnen, maar als je bij de vertrouwde adressen je spulletjes haalt zal je zien dat dit toch niet echt het geval is.
De meeste mensen die al lang meedraaien in deze sport weten nu onderhand wel waar ze echte spullen moeten halen..In Griekenland, Egypte, Pakistan, Iran, Thailand, enz.. worden al de middelen die wij zo graag gebruiken makkelijk gekocht in de apotheken en of groothandels en vinden hun weg langs de georganiseerde misdaad makkelijk naar ons kikkerlandje...
Dus denk dat het allemaal best meevalt als je de juiste contacten hebt..
Rico
***Geweld eindigt waar respect begint***
____
Email:
je decas zijn echt want ik heb precies het zelfde,ik heb de sticker van je gecontroleerd en is ook precies het zelfde als die van mij,ik heb hier zeker resultaten mee gehaalt.
over je Dbol kan ik niets zeggen omdat ik het nog niet gebruikt heb,en als je de inkt op je sustanon weg kan krassen dan is het fake.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment