Nieuwe dealer /nieuwe spullen ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@: supreme87
    hoe zie jij dat het methylstest. is dan?

Comment

heyyyy, ik heb ook sustanon liggen voor mijn volgende kuur, maar die zien er weer anders uit
      Dis is het batch nr93104
      Het is een breek flesje met een groene breukcircel van Organon, een kameraad van mij is er goed op gegaan.
      In limburg (roermond zit een faker dus pas op) Heeft mij al eens opgelicht voor veel geld, er zat ook drive bij.
      Maar kan iemand mij bevestigen of het batch nr real is,hoef ik niet verder te zoeken.
      groetjes patrick
      patrick

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (ron2108 @ Sep. 13 2004,20:02)]heb ik gedaan ,maar ben niet veel wijzer geworden !
        Alles in de vuilbak gooien , en zeg dat je dealer er niets van afweet.

Ik snap niet dat mensen deze vieze uitziende spullen in hun lichamen spuiten.

Ga op zoek naar een apotheek waar je alles kan krijgen , en geloof me , ze bestaan nog steeds , in Belgie toch.

Maar dan zal je wel volk moeten kennen in de hogere bodybuilding wereld.

GEZONDHEID !

Comment

IK sluit me volledig bij je aan sammy, maar niet iedereen zit in die kringen en niet iedereen weet een apotheker waar je ze kan krijgen,en als je dan iemand weet die zijn spullen bij de apotheker krijgt gaat die persoon het nog altijd niet aan je neus hangen. Je moet er rekening mee houden dat de meeste mensen hier trainen als hobby en hun spullen bij een plaatselijke dealer gaan halen omdat ze niet weten welke apotheker ze zo gaat geven.

Grtz
          stil growing

Comment

Veel nep anabolen in NL??..Zou best kunnen, maar als je bij de vertrouwde adressen je spulletjes haalt zal je zien dat dit toch niet echt het geval is.

De meeste mensen die al lang meedraaien in deze sport weten nu onderhand wel waar ze echte spullen moeten halen..In Griekenland, Egypte, Pakistan, Iran, Thailand, enz.. worden al de middelen die wij zo graag gebruiken makkelijk gekocht in de apotheken en of groothandels en vinden hun weg langs de georganiseerde misdaad makkelijk naar ons kikkerlandje...

Dus denk dat het allemaal best meevalt als je de juiste contacten hebt..

Rico
            ***Geweld eindigt waar respect begint***
            ____
            Email:

Comment

Laat gerust ook spullen uit een Belgische apotheek testen, kan je vertellen dat het geen garantie op echte AS is..

Ben van mening dat als je in staat bent een dealer te vinden je ook wel iemand kan vinden die het test voor je. Alleen dan weet je wat je hebt!

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

er zijn natuurlijk altijd mensen die rijk worden met oplichting!

maar er zijn ook mensen die gewoon eerlijk zijn en goed spul leveren. Vaak iets duurder maar dan heb je kwaliteit!

De meeste willen dan ook nog voor een cent op de eerste rij zitten en dat gaat helaaas niet samen. dan weet je dat je bedondert word!

Comment

er is ooit zelfs wel es volk geweest dat geld verdiende met zgn testen, wat dus helemaal niet getest werd! kan dus ook
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ook daar heb je fakers bij...

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik haat dat soort gasten!
                      Attached Files

Comment

je decas zijn echt want ik heb precies het zelfde,ik heb de sticker van je gecontroleerd en is ook precies het zelfde als die van mij,ik heb hier zeker resultaten mee gehaalt.
                        over je Dbol kan ik niets zeggen omdat ik het nog niet gebruikt heb,en als je de inkt op je sustanon weg kan krassen dan is het fake.

Comment

je kunt niet beter zijn als je je matriaal bij je huisdokter haalt

Comment

je anabolen van de huisarts?

was dat maar zo makkelijk.....

we leven niet in sprookjeswonderland helaas....

greetzzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X