Er zijn wel mensen die orals anaal inbrengen, doen ze om afbraak door maag tegen te gaan en de lever te ontlasten...........erg vaag en of het werkt....ik betwijfel het.
Hulp gevraagd! (eerste kuur)
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk vind je zeer zeker een zeer mooie basis hebben om te kuren.
Tsja, 2 jaar aan het trainen is wat aan de korte kant
lengte: 175
gewicht: 63.5
vet %: 8-9
stats: nu van TS 65 kilo.......
Goede basis Snuff ?
Ik ben het niet met je eens, sorry.
Laat hem eerst maar eens goed gaan trainen en eten.
Als je met 2 jaar trainen net aan 2 kilo aankomt....doe je heel erg veel fout, dus geen kuur basis.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Als je nu al niet kunt eten, gaat die kuur je ook niet helpen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Je moet wel weten wanneer je eenmaal begint met kuren dat alles weer weg gaat. het is puur vocht/lucht.
jij kan meer winnen naturel. voeding en rust zijn het belangrijkste. jij hebt al een super goede droog fysiek alleen als je een goede voedingspatroon maakt kom je veel verder dan iemand die anabolen gebruikt.Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by marnop View Poststats: juli 2010 van TS:
Goede basis Snuff ?
Als je met 2 jaar trainen net aan 2 kilo aankomt....doe je heel erg veel fout, dus geen kuur basis.
Ook zijn fysiek is mijn inziens geschikt.
Dat is wat ik bedoel....
Waren er hier op BN niet een paar die beweren dat gewicht er niet zo toe doet?
Nou dan!
Lees eens wat beter mijn post Martin, dan zul je zien dat ik hem dus uitleg om ook goed te gaan eten anders heeft hij niets aan zijn kuur.
Comment
-
Vooropgesteld, als je wil kuren moet je dat vooral zelf weten. Zolang je maar de juiste afweging maakt. Hoeveel kg ben je aangekomen sinds je start? Want 1,5 kilo in 16 maanden is wel vrij weinig. Wellicht kan je eerst nog naturel met betere voeding goede resultaten boeken. Sowieso moet je goed gaan eten, ongeacht of je gaat kuren of niet. Als ik jouw verhaal zo lees dan lijkt het of je je gebrek aan voeding wil compenseren met steroïden.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostMet een vetpercentage van 8-9% heb je zeker een goede basis!
Ook zijn fysiek is mijn inziens geschikt.
Dat is wat ik bedoel....
Waren er hier op BN niet een paar die beweren dat gewicht er niet zo toe doet?
Nou dan!
Lees eens wat beter mijn post Martin, dan zul je zien dat ik hem dus uitleg om ook goed te gaan eten anders heeft hij niets aan zijn kuur.
Klopt wat je zegt Snuff,
zijn fysiek is in basis ook goed en bf% ook, daar is niks mis mee.
Maar ik denk aan de progressie basis, die is er helaas niet.
Ik had ook gelezen dat je aanraadt meer te gaan eten.
Gewicht maakt idd niet altijd evenveel uit, hij zou ook aan classic kunnen werken.
Maar ik zal nooit mensen met zo'n laag gewicht zonder progressie beeld iets aanraden
Dus vooralsnog vind ik de algehele basis te slecht om te beginnen met kuren.
Eerstkomende half jaar eerst goed gaan trainen en vooral goed eten en een stevige basis neerzetten. Is mijn mening.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by marnop View PostMaar ik zal nooit mensen met zo'n laag gewicht zonder progressie beeld iets aanraden
Waar kerel, waar heb ik TS iets lopen aanraden?
Comment
-
idd, heb het alleen over de basis van TS en verder alleen dat ik het met de rest eens ben.
Je weet best wel hoe ik ben Snuff, ik zal nooit zomaar iets insinueren of suggereren.
Wil je me niet vergelijken met Kevster? Ik lijk daar totaal niet op.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Allereerst bedankt voor de reacties,
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk vind je zeer zeker een zeer mooie basis hebben om te kuren.
Tsja, 2 jaar aan het trainen is wat aan de korte kant maar ik ken gasten die na 9 maanden al starten met roids.
Maar met bulk-kuren moet wel flink gegeten worden anders schiet het nog voor geen meter op.
Ik weet niet wat je in gedachten hebt, oraal of injects?
Originally posted by marnop View Poststats: juli 2010 van TS:
Goede basis Snuff ?
Als je met 2 jaar trainen net aan 2 kilo aankomt....doe je heel erg veel fout, dus geen kuur basis.
Originally posted by GeneralIx View PostAls je nu al niet kunt eten, gaat die kuur je ook niet helpen.
Originally posted by Toph View PostVooropgesteld, als je wil kuren moet je dat vooral zelf weten. Zolang je maar de juiste afweging maakt. Hoeveel kg ben je aangekomen sinds je start? Want 1,5 kilo in 16 maanden is wel vrij weinig. Wellicht kan je eerst nog naturel met betere voeding goede resultaten boeken. Sowieso moet je goed gaan eten, ongeacht of je gaat kuren of niet. Als ik jouw verhaal zo lees dan lijkt het of je je gebrek aan voeding wil compenseren met steroïden.
Maar ik zie het kuren meer als een nieuwe start om nu wel naar me doel te streven en hierbij een bijhorende voedingsschema.
Comment
-
@ ts
Je zou wellicht wat gainen, maar voornamelijk vocht, en wellicht iets door de hogere spierobouw uit evenveel eiwitten, maar zodra je stopt zul je die winst hard zullen zien verdwijnen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by ChubbyDonkXL View PostAllereerst bedankt voor de reacties,
Mijn focus heeft niet altijd op trainen gelegen, heb in totaal mss wel 4 jaar getrained, maar in echte trainings jaren mss maar 2. Me gewicht heeft vaak geschommeld in die tijd, ook mede door ziek zijn en zo.
Als je vaak ziek bent zou ik maar niet aan kuren gaan denken, je weerstand gaat er door roids niet echt op vooruit.
Dus als ik zou gaan kuren, en precies het zelfde zou eten als nu, zou ik niet meer gainen dan dat ik nu doe? (serieuze vraag)
Als je nu zonder roids al niet groeit zal je met niet super veel groeien omdat je voor groei toch echt de juiste voedingsstoffen nodig hebt.
Dat ik me gebrek aan voeding wil compenseren met kuren, ben ik het wellicht een beetje mee eens.
Ik zou toch echt eerst je voeding op orde brengen voor je met kuren begint. leer eerst eens eten als je dat 2 jaar onder de knie hebt en je komt tegen een plafond dan pas weer aan kuren denken.
Maar ik zie het kuren meer als een nieuwe start om nu wel naar me doel te streven en hierbij een bijhorende voedingsschema.Cutting
Comment
-
Als ik jou was, zou ik eerst mezelf dwingen meer te eten, kijken of er dan progressie is, en als het goed gaat, nog eens overwegen om te gaan kuren. Wellicht wil je het niet meer, omdat je natural toch nog progressie blijft boeken, maar als je het toch nog wil, weet je in ieder geval dat je meer van je gains blijft behouden.
Blijk je natural géén progressie meer te maken, dan zou ik eerst kijken wat er mis is. Want met die stats zit er over het algemeen nog wel redelijk wat ruimte voor verbetering in, en het zou zonde zijn om na het kuren terug te vallen naar dit niveau. Dan heb je voor niks weer een aantal risico's genomen.
Dus als ik zou gaan kuren, en precies het zelfde zou eten als nu, zou ik niet meer gainen dan dat ik nu doe? (serieuze vraag)
Moraal van het verhaal: ga eerst (wat) meer eten, en kijk daarna nog eens na wat je opties zijn, als je er goed op vooruit gaat.Last edited by scoobydoo; 24-10-2011, 19:31.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-