Korte kuurtjes?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Korte kuurtjes?

Omdat ik volgend jaar in Juni een wedstrijd heb, dus een korte tijd, wilde ik nog wat extra massa hebben en daarna ook weer flink droger worden. Op advies van iemand kreeg ik de volgende kuurtjes:

week 1 - 8 75 mg tren ed + 100 mg eod test prop + 25mg dbol
    week 9 - 10  3 * 2500 iu HCG + 100-50mg clomid+20mg nolva
    week 16 - 22 400 mg boldenone + 75mg tren ed + 100 mg prop e0d
    week 20 - 21 zelfde als 7 - 8

Het zijn dus 2 korte kuurtjes. Ik zit alleen te twijfelen of die boldenone wel niet erg kort is, maar vele mensen zeiden dat het wel zo kon.
    Ga er ook arimidex bij nemen. Dit schijnt goed te werken tegen puisten.

m'n stats: 1.73 90kg 6%

Wat vinden jullie ervan?

je stats:1.73 90kg 6%vet. dat is toch dik inorde.
    wat wil je nog meer?
    no thumbnail yet

Comment

Wat ik nog meer wil: het ultieme freaklichaam . Gewoon ontzettend groot worden voor wedstrijden. Zonder HGH, heb er nog even het geld niet voor over

Comment

Heb je foto gezien op dbb.com bij de contest. Zou niet zeggen dat je 90 kg bent

Op die foto was je droog genoeg om aan een wedstrijd mee te doen, maar wat massa erbij zou zeker helpen.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

dat ben ik ook niet maat, kom niet op dbb.com of zowiets.
          Btw als ik de site open krijg ik iets heel vaags over architectuur of zowiets:http://www.dbb.com/start.html

Comment

Boldenone kun je rustig weglaten, vind ik. Die doet geen drol. Is mijn mening althans!
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ja dacht ik ook zo, zeker niet in die korte tijd of ik moet mss een flinke frontload nemen.
              Wordt op het einde gewoon test prop-tren. Lijkt me zeker genoeg. thnx

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Tito Raymond @ Okt. 02 2004,14:27)]dat ben ik ook niet maat, kom niet op dbb.com of zowiets.
                Btw als ik de site open krijg ik iets heel vaags over architectuur of zowiets:http://www.dbb.com/start.html
                O, sorry. Op een ander bodybuildforum is ook iemand met exact dezelfde naam als jou. Vandaar.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Tito Raymond @ Okt. 02 2004,15:03)]ja dacht ik ook zo, zeker niet in die korte tijd of ik moet mss een flinke frontload nemen.
                  Wordt op het einde gewoon test prop-tren. Lijkt me zeker genoeg. thnx
                  Frontload met Boldenone heeft geen zin. Heb ik zelf ondervonden, helaas.  

Comment

Boldenone zie ik ook niet zitten, doet al niet heel veel en zeker niet in zo`n kort tijdsbestek.
                    Wat betreft de hcg zou ik geen 3x2500iu nemen maar tijdens de kuur vanaf de 3e week 2x per week 250iu. Na de kuur mee stoppen en nakuren met nolvadex en/of clomid. 2e keer ook zo doen.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 02 2004,15:25)]Boldenone zie ik ook niet zitten, doet al niet heel veel en zeker niet in zo`n kort tijdsbestek.
                      Wat betreft de hcg zou ik geen 3x2500iu nemen maar tijdens de kuur vanaf de 3e week 2x per week 250iu. Na de kuur mee stoppen en nakuren met nolvadex en/of clomid. 2e keer ook zo doen.

Greets...
                      shit dat ik dat niet gezien heb.thnx
                      Nee ik doe altijd tijdens de kuur om de 5 dagen 500 iu idd

Comment

Helemaal goed kerel..

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Heb zelf ook boldenone genomen en heb er niks van gemerkt, misschien dat het ergens een ondersteunende functie heeft gehad maar zou het zeker niet gebruiken voor korte kuurtjes

Grtz
                          stil growing

Comment

hier nog 1 die boldenon heeft gebruikt en niet echt profijt er van heeft gehad..

Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Had het al gezegd, maar vooruit, hier nog 1.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X