Sbs 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sbs 6

Ik zag net op sbs 6 bij Hart van Nederland een stuk over anabolen! Het ging over dat de vraag naar anabolen nog nooit zo groot was geweest als nu! Hans Kroon kwam er ook in voor, en vertelde dat dit erg jammer is en de sport vervuild en dat je met goede training en voeding ver kan komen, maar nooit zo ver als met doping!!! Dus voor de mensen die Hans Kroon nog niet hadden gezien ik hoop dat jullie gekeken hebben!!!
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Godverdomme waarom heb ik dit nu weer gemist.....Maja doping is idd slecht voor de sport,magoed als je eenmaal zo een mooi geripte body wilt hebben wat echt de shit is zou je toch eenmaal aan de as moeten zit niks anders op.

Greetzzz

Comment

nou....ik heb het idd gezien en vond het allemaal wel meevallen hoor.

ik heb die topic over hem nog eens terug gelezen en vind dat er een hoop ophef gemaakt wordt over een 'normaal'fitnessmannetje.

tenzij iemand hier met foto's komt die het tegendeel bewijzen vind ik hem een average natural bber waar ik niet echt warm of koud van word.

greetzz
      Attached Files

Comment

Ik heb het helaas gemist..

GRtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

nou arie ik heb ergens een x een foto van hem geplaatst en daar is die absolute niet avarage hoor

hij echt mooi grot gespierd voor een naturel.
          Who's the Chef

Comment

Heb het toevallig wel gezien, raakte weer zwaar geĂŻrriteerd door de voice-over...
            "Normaal gesproken is veel toewijding en discipline vereist voor de sport, veel trainen, goed eten en voldoende rusten. Met anabolen hoeft dit allemaal niet je groeit toch wel."

Waren vast niet de exacte woorden maar zeker wel iets van die strekking.    

Hoe moeilijk is het nou om zoiets goed te vertellen??
            Op deze manier breng je die jonge gastjes juist eerder op een idee dan dat je ze afschrikt!  

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Okt. 08 2004,09:25)]Heb het toevallig wel gezien, raakte weer zwaar geĂŻrriteerd door de voice-over...
              "Normaal gesproken is veel toewijding en discipline vereist voor de sport, veel trainen, goed eten en voldoende rusten. Met anabolen hoeft dit allemaal niet je groeit toch wel."

Waren vast niet de exacte woorden maar zeker wel iets van die strekking.

Hoe moeilijk is het nou om zoiets goed te vertellen??
              Op deze manier breng je die jonge gastjes juist eerder op een idee dan dat je ze afschrikt!
              Gelukkig heb ik het niet gezien en gebeurd mij dat dus gelukkig niet Shanasse .

Been: Alsnog vind ik die foto niet "Het" zeg maar ik wil wel is wat ander eposeer fotos etc zien....Uit 1 zo een minifototje is nog niet alles zichtbaar.

Greetzz

Comment

sorry hoor maar dat is de enige foto die ik van hem heb kunnen vinden

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (been @ Okt. 08 2004,09:24)]nou arie ik heb ergens een x een foto van hem geplaatst en daar is die absolute niet avarage hoor

hij echt mooi grot gespierd voor een naturel.
                  ik zei het al eerder en zeg het nog een keer;ik vond hem totaal niet als een bber eruit zien en een echte bber voor mij is ook groot in 'normale' kleren.

hij heeft nog een ouwe rotkop ook.....

hij zat er echt met zo'n verwrongen gezicht bij zo van;hun gebruiken en ik niet;das niet eerlijk.....

wat een calimero zeg....

greetzz

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 08 2004,14:19)]hij heeft nog een ouwe rotkop ook.....
                    Ik lag bijna dubbel toen ik je berricht las Arie...

Comment

dat doet me goed,gozer.

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

greetzz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 08 2004,16:50)]dat doet me goed,gozer.

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

greetzz
                        Komt omdat eerst.....iedreen vet hans kron dit hans kroon dat en nu vind ik hem zelf ook ene beetje een onnozele gozer worden en nu word ie nog ff hard de gront in getimmerd ook door jouw...

geerztz

Comment

door naturel te gaan trainen kan je haast niet bereiken wat de pros bereiken.
                          dat kan je alleen bereiken als je ook nog eens bij kuurt
                          denk je echt dat de pros creatine of die troep tribules gebruiken ? Nee ze doen alleen de reklame voor om de troep (supplementen) aan mensen te verkopen.
                          Dat moeten ze doen want het staat in hun kontrakt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X