Triest verhaal van een pro!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb het ook helemaal gelezen. Geloof best dat er enkele zo'n leven hebben, maar ik geloof niet dat alle pro's zo zijn.

Tuurlijk gebruiken alle mr. Olympia contesters, maar volgens mij niet allemaal zoals in dit verhaal.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

jah idd een zeer interessant intervieuw.
      wel een beetje jammer van de blanks maargoed.
      en idd denk ook niet dat de echte profs oud worden in ieder geval als je kijkt naar hun a.s hgh etc etc gebruik.
      neem nou Ronnie coleman die lag tog laatst ook nog doodziek in het
      ziekenhuis.
      Maar ok tussen het gebruik van b.v de members hier en de grote
      Pro's zit natuurlijk nog een beetje verschil.
      Dus denk niet dat wij binnenkort op de knieen hoeven om de a.s te betalen

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (red @ Okt. 11 2004,18:49)]Dit gaat over mannelijke bbers die zich laten uitwonen Snipke
        weet ik wel red, dat van de mannelijke bb'ers wist ik ook al dat ze het deden, hierover kan ik u wel geen sites of filmpjes geven, sorry bro die zal je zelf moeten zoeken

Grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (bigbardie @ Okt. 11 2004,19:11)]En niet alleen profs doen dit, ik ken zelfs iemand op dit forum die dit doet!!!   Noem verder geen namen!  
          X*NO zeker?

vage gast idd....

greetzz

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 12 2004,03:28)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bigbardie @ Okt. 11 2004,19:11)]En niet alleen profs doen dit, ik ken zelfs iemand op dit forum die dit doet!!! Noem verder geen namen!
            X*NO zeker?

vage gast idd....

greetzz
            Arie gvd .. Je blijft maar aan de gang met mij....Ik heb je behoorlijk eens zo hard op je teentjes getrapt . Dat je me nu hard wil terugpakken..Maar wees gerust deze adammer ken je alles tegen zegge wat je wilt zolang ik de waarheid zelf weet gappie .

PS: Ik Val op Vrouwen ( Nee arie geen vrouwen met andere geslachtsorganen :P ) ..

Comment

okay,xeno....

geloof dat de boodschap overgekomen is

oom Arie zal je met rust laten

greetzz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 12 2004,14:56)]okay,xeno....

geloof dat de boodschap overgekomen is

oom Arie zal je met rust laten

greetzz
                Hoeft niet hoor moet wel beetje leven op het bord zijn ;P.

Comment

Het is in ieder geval zo dat de profs heel het jaar door groeihormoon gebruiken , of toch zolang ze het kunnen betalen.
                  Zo kunnen ze bijna tot aan de wedstrijd zowat alles eten , zelfs mc donalds enz...

Het is inderdaad heel triest , maar zoals je zal zien voor diegene naar de Dutch Grand Prix gaan , zullen de mensen het hards brullen en juichen voor de zwaardste atleten zoals bv. Coleman , Ruhl , Schlierkamp en andere 125+ kg zware atleten.

Comment

Dat is wat de mensen willen zien, hoe groter hoe beter...
                    Herken het bij mezelf ook wel een beetje eigenlijk..

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (SammyV @ Okt. 12 2004,16:13)]Het is in ieder geval zo dat de profs heel het jaar door groeihormoon gebruiken , of toch zolang ze het kunnen betalen.
                      Zo kunnen ze bijna tot aan de wedstrijd zowat alles eten , zelfs mc donalds enz...

Het is inderdaad heel triest , maar zoals je zal zien voor diegene naar de Dutch Grand Prix gaan , zullen de mensen het hards brullen en juichen voor de zwaardste atleten zoals bv. Coleman , Ruhl , Schlierkamp en andere 125+ kg zware atleten.
                      Logish de mensen willen tegenwoordig alleen maar beesten zien. FREAKS... ....vind het zelf natuurlijk ook wel mooi om te zien..het is tegenwoordig alleen maar naar de spiermassa kijken en grootte .

Comment

jah zijn er hier trouwens nog veel mensen die naar de dutch grand prix gaan 6 november.?

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (marthijn @ Okt. 12 2004,22:38)]jah zijn er hier trouwens nog veel mensen die naar de dutch grand prix gaan 6 november.?
                          Daar is een heel topic over man. Is door Snipke gestart meen ik.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik blijf flex fan tenminste een normaal gewicht toen hij nog gezond was.

tot 1999 was hij op zijn best toen te groot ook naar zijn eigen mening
                            Attached Files
                            "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

ok excuse moi dat was even aan me voorbij gegaan

Comment

i'll be there

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X