Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Shannasse @ Okt. 24 2004,20:05)]Ik zie het probleem niet, dubbele avatars zijn vervelend maar hoe moet iemand nou weten waar een niet gebruikte avatar vandaan komt?
Iedere avatar die in de lijst staat en niet gebruikt wordt is wat mij betreft vogelvrij hoor.
yep,vind ik ook.
we hebben er geen copyrights op dus iedereen moet kunnen kiezen wat ie wil mits ie niet in gebruik is.
moet ik tijdens de kuur trouwens ook me trainings schema aanpassen?
nu op dit moment train ik:
dag 1 rug,bicep
dag 2 borst tricep
dag 3 schouders,buik
dag 4 benen,buik
ik train elke spiergroep 1x in de week.
maar spieren hebben meer als 48 uur nodig om te herstellen maar ik geef ze nu veel meer rust zou ik tijdens kuur bv sommige spiergroepen 2x in de week kunnen trainen want ik ben van plan om tijdens de kuur ook 5x in de week te gaan
zo ja zat ik te denken aan:
dag 1 rug,bicep
dag 2 borst,tricep
dag 3schouders,benen
dag 4 rug,bicep
dag 5 borst,tricep
doe grote spiergroep 4oefeningen 4herhalingen 8x en kleine 3 oefeningen 4herhalingen 8 reps
buik ben ik van plan om tijdens kuur maar gewoon thuis te doen zolang ik dat vol hou laten jullie ff weten welk trainings schema jullie zouden doen tijdens een dbol kuur alvast bedankt
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment