kuur zonder vocht ????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Beste TS.
    Ben wat in jou geschiedenis gedoken en ik zag wat foto's uit de oude doos.
    Helemaal niet verkeerd moet ik eerlijk toegeven.
    60kg is het ideale gewicht voor een kerel van 1,65m. Maw een extra gewicht van 10kg, hopelijk allemaal spiermassa, is niet slecht te noemen.
    Het enige wat ik dan weer minder vind is dat je 10 jaar lang al aan het kuren bent, ook vele verschillende middelen gebruikt hebt, maar verhoudingsgewijs niet echt veel hebt gewonnen.
    Er had in dat tijdsbestek natuurlijk veel en veel meer in gezeten, helemaal voor iemand met jou lengte.

Verder ga ik met Kevster zijn advies mee. Kun je dat niet dragen zijn middelen zoals primo of mast ook zeer goed te doen.

Comment

wel eens een levend michelin popje gezien ????

Comment

Originally posted by ron2108 View Post
        wel eens een levend michelin popje gezien ????
        In welk opzicht?

Comment

Ik denk dat een cycle van test + mast je ook wel veel goeds zal brengen in de zin van hardheid + massa zonder vocht.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
            Wat waren de ups en downs ?? Van de 10 jaar 7 jaar niet getrained ??
            Sirieus man , je had dat zonder een kuur moeten behalen , de resultaat die
            Je nu hebt!

Comment

test

En voor welke test variant jou je dan kiezen, heb eens enanthaat gebruikt en leek wel een waterballon ??

Gr Ron2108

Comment

En voor welke test variant jou je dan kiezen, heb eens enanthaat gebruikt en leek wel een waterballon ??

Gr Ron2108
                Gewoon enanthaat. Wanneer je er mast langs hebt lopen heb je geen last van vocht. Mast werkt hetzelfde als proviron. Al dan niet nog beter. Zou gewoon niet te hoog doseren. Gewoon 500/400.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Vocht kan zich nog steeds ophopen tijdens het gebruik van masteron en testosteron.
                  Tis niet zo dat als je die middelen gebruikt dat er van retentie geen sprake is.
                  De juiste voeding is de uiteindelijke bepalende faktor.

Comment

@ Kev
                    Mast zomaar aanraden gaat wel ver. Staat toch echt bekend om de side puisten overal.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Vocht kan zich nog steeds ophopen tijdens het gebruik van masteron en testosteron.
                      Tis niet zo dat als je die middelen gebruikt dat er van retentie geen sprake is.
                      De juiste voeding is de uiteindelijke bepalende faktor.
                      Ik merk het ook als ik wat slecht eet dat ik nog wel vocht vasthoud met 50mg provi
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

gewoon elke ochtend een tab van 1mg arimidex en vocht is nada.
                        kg's daarentegen ook. maar dan kan je meteen zien dat de kg's die eraan vliegen bullshit is
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Uiteraard, sides terzijde.

Vermoedelijk zijn de sides milder dan bij tren en deca.
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                            Mja, ups en downs maar 1m65 70 kg 11 % met 1 kuurtje per jaar, moet toch veel meer kunnen uithalen dan op 10 jaar tijd?

Maar goed, we weten niet welke ups en downs dus...
                            Dan moet je maar eens naar zijn krachtstats kijken, die zijn vrij indrukwekkend:

1.64 cm ca 72 kg
                            Benchpress 130kg als 5e set
                            Squat 190 kg 5e set
                            Dl 200 kg 5e set

bron: http://forum.bodynet.nl/members/ron2108.html
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

vocht vasthouden

Ik heb sinds 2002/2003 nauwelijks naar de bollen gegrepen, echter wel mijn fysiek en mijn (kracht kunnen behouden en nog kunnen uitbouwen) doordat ik nog steeds 3 maal per week train. ( vandaar ook mijn stabiel gebleven gewicht )

Wil nu echter het vuurtje weer even aansteken en mijn fysiek wat harder en gedefinieerder maken, kilo's erbij zijn voor mij geen must vandaar ook mijn vraag naar preparaten waarvan ik zo weinig mogelijk vocht vasthoud. ??

Comment

Ik heb sinds 2002/2003 nauwelijks naar de bollen gegrepen, echter wel mijn fysiek en mijn (kracht kunnen behouden en nog kunnen uitbouwen) doordat ik nog steeds 3 maal per week train. ( vandaar ook mijn stabiel gebleven gewicht )

Wil nu echter het vuurtje weer even aansteken en mijn fysiek wat harder en gedefinieerder maken, kilo's erbij zijn voor mij geen must vandaar ook mijn vraag naar preparaten waarvan ik zo weinig mogelijk vocht vasthoud. ??
                                Hoe ziet jou trainingsschema eruit?
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X