sommige mensen........pfffffff......
Dbol keur en vasthouden spiermassa
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Nov. 05 2004,19:41)]Ik ben het ook met been en bruce eens..
Ten eerste traind hij nog maar een jaar en dan ben je er zeker nog niet klaar voor, Ten 2e is hij nog maar 19..
Dus zeker er niet klaar voor, maar zijn besluit staat vast...
vind het zeker niet verstandig maar hij moet het zelf weten..
Grtz..
Greetzz
Comment
-
als je na 1 jaar trainen al gaat beginne kuren dan ben je echt wel verkeerd bezig of je wilt een tweede dexter jackson worden..
ik train zelf nog maar dik 2 jaar en het is nu dat je een beetje ervaring hebt opgedaan met training en ik hoop op gebied van voeding ook en dat je kan zien waar je goed op reageert.
het is nu dat je vooruit kan gaan(naturel)!
jij kan zeker op een maand 4kg bijkomen met voeding, alleen ga je dan heel veel karakter nodig hebben!
ik zit er ook mee in mijne kop om met as te starten maar op deze leeftijd is uw hormoonspiegel al hoog genoeg om naturel vooruit te gaan.(of gewilt den olympia gaan meedoen dan zou ik rap beginne met as, kdenk dat het zelf al te laat is dan)?
mijn advies is gewoon goed eten zien dat ge uw eiwittekes binnen krijgt(veel shakes) en heeeeel goed trainen!
en dan gaat ge volgend jaar 8-10 kg bijgekomen zijn.
groeten,
kleine
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (kleine @ Nov. 08 2004,13:57)]als je na 1 jaar trainen al gaat beginne kuren dan ben je echt wel verkeerd bezig of je wilt een tweede dexter jackson worden..
ik train zelf nog maar dik 2 jaar en het is nu dat je een beetje ervaring hebt opgedaan met training en ik hoop op gebied van voeding ook en dat je kan zien waar je goed op reageert.
jij kan zeker op een maand 4kg bijkomen met voeding, alleen ga je dan heel veel karakter nodig hebben!
ik zit er ook mee in mijne kop om met as te starten maar op deze leeftijd is uw hormoonspiegel al hoog genoeg om naturel vooruit te gaan.(of gewilt den olympia gaan meedoen dan zou ik rap beginne met as, kdenk dat het zelf al te laat is dan)?
mijn advies is gewoon goed eten zien dat ge uw eiwittekes binnen krijgt(veel shakes) en heeeeel goed trainen!
groeten,
kleine
gRtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Nov. 08 2004,17:26)]Originally posted by [bCitaat[/b] (kleine @ Nov. 08 2004,13:57)]als je na 1 jaar trainen al gaat beginne kuren dan ben je echt wel verkeerd bezig of je wilt een tweede dexter jackson worden..
groeten,
kleine
gRtz..
of je moet je met de kleren aan gaan wegen hheWho's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (kleine @ Nov. 08 2004,13:57)]als je na 1 jaar trainen al gaat beginne kuren dan ben je echt wel verkeerd bezig of je wilt een tweede dexter jackson worden..
groeten,
kleine
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Nov. 08 2004,21:25)]Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Nov. 08 2004,17:26)]Originally posted by [bCitaat[/b] (kleine @ Nov. 08 2004,13:57)]als je na 1 jaar trainen al gaat beginne kuren dan ben je echt wel verkeerd bezig of je wilt een tweede dexter jackson worden..
groeten,
kleine
gRtz..
of je moet je met de kleren aan gaan wegen hhe
Het moeilijkste is altijd uw gewicht houden, met as of zonder.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Nov. 09 2004,16:54)]wat ik eruit begrijp is dat hij al een poosje train, Denk niet dat het lukt om in een maand goe op je voeding te lettem in eens 4 kilo spiermassa aankomt..
Grtz..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment