het is weer zo ver!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• het is weer zo ver!

Hey beste mede bn ers,

Nadat ik een paar maand geleden een hele fijn test e en tren e kuur heb gedaan met dbol als kickstart voor de eerste 4 weken, word het inmiddels wel weer tijd voor de volgende

Nu is de test tren combi me enorm goed bevallen : super resultaten, mooie spiermassa en weinig vocht!

Ik zou dus zo de zelfde kuur weer doen maaarrrr....

Nu hebben meerdere mensen me verteld dat het minder goed zou aanslaan enz..

Zelf weet ik niet goed wat ik daarvan moet denken, dus daarbij vraag ik jullie hulp!
    mocht het zo zijn dat het niet ideaal is om nog een x te doen hoor ik graag de adviezen aan wat ongeveer een vergelijkbare werking zou kunnen hebben ..

Ik deed de kuur met 250 mg test e en 200 tren e per week, ik zette dit in 2 x!
    Dit is inmiddls ruim 3 maand geleden en t zal nog zeker een maand duren voor ik weer begin.

Iig alvast bedankt voor het lezen.. en voor de antwoorden!!

Niemand die me kan helpen? ?

Comment

Heb je een bloedonderzoek laten uitvoeren of je hersteld bent?

Comment

Nee dat niet.

Is dat een aanrader? ? Alleen als je dezelfde kuur nog weer wilt doen? Of altijd?

Comment

Hoe kun je nu weten of alles weer werkt?

Comment

Niet dus!

Maar erst ff een onderzoekje laten doen dus? ?

Is dat trouwens altijd van toepassing? Of alleen als je kort achter elkaar dezelfde kuur doet? ?
            Heb wel eens mensen gehoord die zich compleet lieten checken.. maar die waren ook al aan kuur nummertje 15 bezig ofzo

Iig tot zover alvast bedankt snuff-san

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X