Deca - vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 21 2004,14:22)]Niks mis mee. Naposim = d.boll en kan heel goed in combinatie met deca. Uiteraard wel nakuren..

Greets...
    ongetwijfeld zijn combinaties als deca+dianabol of deca+sustanon goeie kuren, maar.......dat is nou net niet wat ik zoek;

dianabol aromatiseert heel erg, nu is dat nog niet zo erg als je er goed rekening mee houdt maar, wat ik veel erger vindt is dat dianabol een sterk androgeen effect heeft en het erg omzet in DHT, wat kan leiden tot serieuze acne  en andere side effects.

En mijn vraag in deze topic was eigenlijk precies andersom; wat zijn de wat mildere kuren; (met name voor de huid)?

Zelf zat ik eerst dus aan een deca only kuur te denken omdat deca niet zoveel bijwerkingen heeft (het zet zowiezo niet omzet in DHT) maar...na jullie reacties doe ik dat zeker niet, met name vanwege die deca-dick

Dus dan wordt een andere optie; een ander middel zoeken om te combineren met deca zodat je die deca-dick niet hebt, maar wel een mild middel.

Wat ik er zelf van heb gelezen is dat winstrol (depot) dan wel een goede keuze, vanwege het lagere androgene effect (dus niet zoveel acne, verlies hoofdhuid, etc.) en het aromatiseert niet.

Wat vinden jullie? Beredeneer ik logisch? Want dit is slechts theorie van internetsites, niet helemaal waterdicht natuurlijk...

Thanx, Lo

Comment

misschien dat ik ondanks dat ik er niet zo vaak ben de enige ben die aan primobolan denkt redelijke gains geen vocht weinig kan op huid problemen en soms zelf een verbetering van de huid
      "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

wat bedoel je met verbetering van de huid

Grtz
        stil growing

Comment

Dat is een bekende positieve bijwerking van primo, Snipke, dat je huidkwaliteit verbetert.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ga dus voor primobolan want dat is hetgene wat een beetje zoekt toch?
            Niet slecht voor lever, geen grote terugval (axis), geen agressie en geen omzetting naar oestrogeen (geen water), geen 12 kg waar je 6 van verliest....ik zou echt niet weten wat te nemen voor eerste kuurtje

grtz wim(meke)
            Elk pondje komt door het mondje !!!
            Denk je sterk.

Comment

Dirkster heeft gelijk maar ben absoluut geen primo fan. Bijna alles is fake.. Daarnaast zijn de gains imo nihil.
              GS heeft nu wel goeie maar da`s weer generiek.

Van deca kun je overigens stevig puisten krijgen hoor, je zal de eerste en zeker de laatste niet zijn.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ben wel tevreden over primo GS !!!
                Toch 5 kilo bijgekomen op 7 weken.
                grtz
                Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (wimmeke26 @ Nov. 22 2004,12:28)]Ga dus voor primobolan want dat is hetgene wat een beetje zoekt toch?
                  Niet slecht voor lever, geen grote terugval (axis), geen agressie en geen omzetting naar oestrogeen (geen water), geen 12 kg  waar je 6 van verliest....ik zou echt niet weten wat te nemen voor eerste kuurtje

grtz wim(meke)
                  Kijk, dit klinkt natuurlijk goed in de oren!

Al lees ik hier dat de meningen over de gains van een primo-only kuur verschillen. Mijn gevoel zegt dat primo inderdaad wel een goeie starterskuur zonder al teveel bijwerkingen is, maar ik twijfel nog over het resultaat...

Wimmeke; als jij zegt een 5 kilo te winnen in 7 weken    !!!

Maar Curiosio; de gains zijn nihil    :!!!

Dus vraag ik me af; is een winst van min.3-5kg op een primo-only te halen???

Trainse, Lo (en bedankt voor de reply's)

Comment

Hoe sta je er op dit moment voor eigenlijk, ik bedoel wat zijn je stats, hoe lang en hoe serieus train je, hoe is je voeding, denk je dat de rek een beetje uit je groei is?

Is niet bedoeld als aanval op Wimmeke maar of zijn resultaten nou helemaal representatief zijn vraag ik me af. Gezien zijn voorgeschiedenis ben ik er behoorlijk zeker van dat hij een goed deel van zijn winst ook naturel had gepakt.
                    Waarmee ik dus ook gelijk zeg dat je dat soort resultaten met primo zéér waarschijnlijk niet gaat halen als alles al klopt...

Comment

Als je nog nooit gekuurd hebt en je zet 10 weken 400mg primo (wat ik veel vind want ik nam zelf maar ongeveer 250  300 mg voor 7 weken)ga je zeker wel 5 kilo bijkomen...als je geen zware producten wil nemen kan je er andriol of anavar bijnemen ( anavar beviel mij niet goed om te bulken want neemt honger weg.)
                      Voor de ene is 5 kg veel en voor de ander is het de moeite niet.
                      De primo van GS is wel in orde, alleen een beetje moeilijk op te trekken (eerst verwarmen dus).
                      Enige nadeel is wel dat het heel dure kilo's zijn.....maar goede en blijvende.

Veel mensen pakken ipv deca  boldenone (werkt iets meer op axis dan winny maar is nog niks vergeleken met deca of sustanon)en ja, ook van gs (200mg/ml)...nadeel is dat het 4 weken duurt vooraleer het inkickt..grote voordeel; veel honger, geen water, harde spiermassa die niet rap zal verdwijnen, lichte onderdrukking axis en PRIJS...
                      vergelijkbaar met deca van bijkomen maar boldenone is dht dus geen omzetting naar oestrogeen (behalve boven 400mg/week heb je wel kans)

( geen prijzen toegestaan!&#33
                      Dan voeg ik er gewoon aan toe dat kuurtje primo dus 2x zo duur is als kuurtje boldenone....dat mag dan toch???
                      grtz wim(meke)

Denk je sterk.

Comment

Wim pas je post aan, prijzen zijn niet toegestaan op het board!!    

Comment

Praat ook voor mezelf hoor wbt de primo. Voor een eerste kuur is er niet veel mis mee hoewel ik ook dan voor test zou gaan.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik zou wel voor een stack gaan van twee producten..

Grtz.
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 22 2004,16:17)]Wim pas je post aan, prijzen zijn niet toegestaan op het board!!    
                              Oooooh, en Shannasse noemt mij al Wim terwijl ik nog maar een wimmeke ben...en dat zonder mij te zien

grtz

Wim(meke)
                              Denk je sterk.

Comment

haal je niks in je hoofd.

ook ikheb weinig gehad aan de primo, maar dat was ook in me 4e kuur. dussss....

overigens kan je overal puisten van krijgen. studio54 die hier ooit kwam is hier niet meer geweest omdat hij van gs winny pukkels op rug en gezicht kreeg en beweerde daarom dat het fake was. triest natuulijk als je gezicht belangrijk is bij je werk. maar het kan dus. (is mij nog niet eerder overkomen, maar ik heb alleen van proviron pukkels gehad. voor de rest was het te verwaarlozen)
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X