Originally posted by [b
dianabol aromatiseert heel erg, nu is dat nog niet zo erg als je er goed rekening mee houdt maar, wat ik veel erger vindt is dat dianabol een sterk androgeen effect heeft en het erg omzet in DHT, wat kan leiden tot serieuze acne en andere side effects.
En mijn vraag in deze topic was eigenlijk precies andersom; wat zijn de wat mildere kuren; (met name voor de huid)?
Zelf zat ik eerst dus aan een deca only kuur te denken omdat deca niet zoveel bijwerkingen heeft (het zet zowiezo niet omzet in DHT) maar...na jullie reacties doe ik dat zeker niet, met name vanwege die deca-dick
Dus dan wordt een andere optie; een ander middel zoeken om te combineren met deca zodat je die deca-dick niet hebt, maar wel een mild middel.
Wat ik er zelf van heb gelezen is dat winstrol (depot) dan wel een goede keuze, vanwege het lagere androgene effect (dus niet zoveel acne, verlies hoofdhuid, etc.) en het aromatiseert niet.
Wat vinden jullie? Beredeneer ik logisch? Want dit is slechts theorie van internetsites, niet helemaal waterdicht natuurlijk...
Thanx, Lo
Comment