Ik moet wel weer lachen om hoe goed er weer gelezen wordt hier...
(mensen begrijpend lezen was onderdeel van de basisschool en die hebben jullie allemaal afgerond, mag ik hopen)
LEES!!! eens goed mensen... hij wil GEEN AS soorten die omzetten in DHT en
dan raden jullie hem Primo aan???
Primo & Stanozolol zijn de enige 2 DHT preparaten die verkrijgbaar zijn op de markt...
dus dat zal dan niet echt zijn wat hij zoekt, toch???
En daar komt nog eens bij dat Primo zacht is voor de huid in combo met Deca...
in de bijsluiter van de Primobolan van schering staat zelfs vermeld dat er grote kans is op vereelting, acne
in grove mate, en last but not least extra veel last van de talg en ontstoken talgklieren bij gebruik...
ik heb er persoonlijk nooit last van maar ik heb dan van naturen ook een babyhuidje...
maar als je aanleg hebt voor acne zou ik mijlen ver uit de buurt blijven van
alle DHT preparaten en van Proviron & clomid!!!
en als je goedkoop wil kuren met Primo kan je het zelf het beste halen uit turkijën (op vakantie) wat ik ook heb gedaan, dan kan je voor
het bedrag van 1 kuur 5 á 6 kuren halen... ben je wel in een keer klaar voor 2 jr. en je weet zeker dat je preparaten echt zijn...
WeaVeR
(mensen begrijpend lezen was onderdeel van de basisschool en die hebben jullie allemaal afgerond, mag ik hopen)
LEES!!! eens goed mensen... hij wil GEEN AS soorten die omzetten in DHT en
dan raden jullie hem Primo aan???
Primo & Stanozolol zijn de enige 2 DHT preparaten die verkrijgbaar zijn op de markt...
dus dat zal dan niet echt zijn wat hij zoekt, toch???
En daar komt nog eens bij dat Primo zacht is voor de huid in combo met Deca...
in de bijsluiter van de Primobolan van schering staat zelfs vermeld dat er grote kans is op vereelting, acne
in grove mate, en last but not least extra veel last van de talg en ontstoken talgklieren bij gebruik...
ik heb er persoonlijk nooit last van maar ik heb dan van naturen ook een babyhuidje...
maar als je aanleg hebt voor acne zou ik mijlen ver uit de buurt blijven van
alle DHT preparaten en van Proviron & clomid!!!
en als je goedkoop wil kuren met Primo kan je het zelf het beste halen uit turkijën (op vakantie) wat ik ook heb gedaan, dan kan je voor
het bedrag van 1 kuur 5 á 6 kuren halen... ben je wel in een keer klaar voor 2 jr. en je weet zeker dat je preparaten echt zijn...
WeaVeR
Comment