Deca - vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

begreep dat dat met insuline naaldje in buik gaat. Gaat erom dat ik niet elke dag in mn been wil prikken en iets kortwerkends wil hebben. Eod in buik moet wel lukken. Groeten

Comment

Voor 3 maanden
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

En Red. Ik lees veel op Internet, maar het is gewoon heel veel informatie. Ik weet dus niet alles, maar ik probeer t wel te begrijpen. snap dus niet echt waarom je zo fel uit de hoek komt. Wat vind je van de kuur verder ?

Comment

3 maanden is DUUR. maar als t moet moet t.

Comment

Fel? valt wel mee volgens mij... maar zoals de anderen je al vertelden een goede kuur zonder te prikken zit er niet in... Sth gebruik je het liefst voor een langere tijd i.cm. verschillende soorten as.... Zet gewoon deca met test en kickstart met dianabol hoef je maar 1x in de week te zetten en je hebt nergens last van... duw die naald in je kont en gaan

Als je alleen orale as wilt gebruiken hou het danbij dianabol maar dan raak je je gains wel weer voor een groot deel kwijt
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Het is echt zonde van je sth als je dat doet... tuurlijk je zal er best goed op groeien... maar kost een godsvermogen en je gaint maar een fractie van wat je echt kan aankomen met sth

Comment

Eens met Red.  

Sth werkt alleen in combinatie met andere as, op zichzelf doet het geen ruk. Oxy's doen het goed met sth máár 6 weken is veel te kort voor de sth en de oxy's kun je niet langer dan dat doen.
                Dat gaat dan dus een hele dure grap worden met zeker in verhouding zeer trieste resultaten.

Dat je wilt blijven zoeken naar een geschikte kuur kan ik op zich nog wel waarderen.
                Ik blijf er echter bij dat je voor jouw doel geen goede kuur gaat vinden zonder injects en dus ook dat je het beter niet kunt doen tenzij je je doel bijstelt of een beperking wegneemt.
                De laatste kuur die je voorstelt zou ik iig niet doen, gaat je alleen teleurstelling en een lege knip brengen ben ik bang.  

Comment

Ok.Ik denk dat mn eerste kuur van paar maanden geleden fake spullen waren. Daar kan ik dus geen conclusies aan verbinden. Denk dat ik in febr. diana only kuur van 30 a 40 mg ga doen. Jammer van veel resultaatverlies, maar ga kijken hoe ik er psychisch op reageer en kan dan snel stoppen als t tegenvalt.Als dat goed gaat moet ik toch maar zo,n kuurtje als jij ,red, zegt gaan doen. Dat dan drie maanden na febr. kuur ofso. Kan ik ook ff t komende half jaar stoppen met eten zodat ik die sth kan betalen.Wel mooie verhalen op t board over sth met die oxy trouwens
                  Groeten

Comment

Denk dat je over de kuur van Cur en Arie praat maar die gebruiken veel meer dan sth en oxy alleen... ook deca en test enz..... en Arie die is een eigen apotheek begonnen, die rijd zn eigen gear nu rond in een busje van de apotheek

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (sander @ Dec. 20 2004,10:23)]Kan ik ook ff t komende half jaar stoppen met eten zodat ik die sth kan betalen.
                      Strak plan, weet je zeker dat je weinig wint en nog zekerder dat je alles weer kwijt raakt...  

Ben het verder weer met Red eens, over sth hoor je vooral Curiosio en Arie en die gebruiken heel wat meer dan alleen maar sth en oxy!

Comment

was een grapje

Comment

of bedoel je diana only weinig winnen en alles verliezen? Schijnt mee te kunnen vallen.Meteen aan de creatine aan einde kuur en goede nakuur kan je wel paar kilo vasthouden.
                          Groeten

Comment

Onderschat de mentale klap niet van een dianaboll only-cycle: je wint mischien 6- 10 kilo, daar ben je natuurlijk blij mee en vervolgens blijkt meer dan de helft van de gewonnen massa weer te verdwijnen! Dan helpt een beetje creatine niet hoor...
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Denk dat je de helft van wat je wint ook weer kwijtraak, maar als je daar geen problemen mee heb is het lekker spul om mee te kuren

Comment

Als je heel goed blijft eten en trainen en uiteraard nakuurt kan het meevallen met wat je verliest.
                                Let wel KAN...
                                Veel mensen zijn binnen korte tijd veel van hun winst weer kwijt maar er zijn weldegelijk mensen die er 4-5 kilo aan overhouden na een paar maanden..

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X