Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (sander @ Dec. 09 2004,20:00)]Bedankt voor de reacties. Kan je er dus vanuit gaan bij de injectables dat als je vaak moet prikken dat ze kortwerkend zijn ? Logisch antwoord : ja ! Maar ik bedoel: Dat de stoffen dan even snel uit je systeem verdwenen zijn als bij orals ? Ik vind prikken inderdaad niet ok, maar ik trek t op zich wel. Heb wel getestprikt om te kijken of ik die naald er wel in durfde te steken en dat ging dus dat is overkomelijk.
Ja dat is wel zo sander, misschien is een kuurtje winstrol met test prop. wel wat voor jou..
Als ik zo je eisen eens lees is dat best een goede oplossing...
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Op www.bodybuilding.com/fun/catsample.htm staat een all oral cycle. Hij lijkt me erg zwaar. Wat vinden jullie?
samengevat:
dianabol: 1 ste 6 weken 30 a 40 mg p dag
winstrol: 3 de t/m 8 ste week 25 a 50 mg per dag
anavar : week 6,7 en 8 30 a 40 mg per dag
Stel: je gaat zitten op 30 dianabol, 30 winstrol en 20 mg anavar per dag .
Ik denk dat ik wel weet wat de reacties gaan worden. Maar ik wil iets kortwerkends en elke dag of om de dag prikken zie ik niet zitten. Groeten
heb wel eens primo gebruikt doet niet veel is veel te licht aankomen doe je altijd met kuur ga je natuurlijk eten eten etenik blijf erbij is prima spul voor meisjes
Hallo . Shannasse, jij zegt dat een fatsoenlijke kuur er met mijn eisen gewoon niet inzit.Ook anderen op het board raden me mijn plannen sterk af. Sowieso vind ik het erg sympathiek dat jullie je interesseren voor mijn gezondheid.
Ik blijf denken en overleggen met nieuwe supplier en heb misschien nieuw idee. iana, oxy en sth. Als je, zoals op ergogenics over winstrol tabs en dianabol wordt gezegd, van beiden(in dit geval dan van oxy en diana) je max door tweeen deelt kom je misschien op een relatief veilige dosering van de stack van 17 gealkyleerde a.s. Ik zat te denken aan:
25 mg dianabol per dag
75 mg oxy per dag
4 iu sth eod
de diana en oxy voor 6 weken en de sth weet ik nog niet hoe lang slim is. Wat vinden jullie ? Ik hoef geen gigantische bb er te worden. Gewoon beetje breed worden vind ik best. Groeten
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment