Turanabol kuur(tje)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Turanabol kuur(tje)

Beste leden,

Heb gisteren van een vriend van me uit Denemarken een 120 Turanabol 10mg pillen gekregen van het merk Medical Inc. Hij heeft al een 3 tal keer daar een kuur mee gedaan en goede resultaten behaald.. Ik zou het zelf nooit gekocht hebben maar hij gaf het me als cadeau en nu ben ik wel nieuwsgierig geworden...

Hij gaf als advies om iedere 6 uur zo een pil te nemen na een maaltijd, en dit gedurende een 4-5 weken.. Ik zelf heb hier dus absoluut geen ervaring mee en dus ben ik beginnen zoeken naar info.. Ze raden aan om 40 mg per dag in te nemen, dat zou dus ongeveer overeen kunnen komen met dat om de 6 uur verhaal...Dus dat is 1 ding, maar dan lees je al snel over dat het de aanmaak van testosteron stopt en dat je daarna een PCT moet doen omdat je anders je winst verlies of je Testosteron niet of heel moeilijk terug op gang komt..

Op elke site lees je zoveel verschillende meningen over het wel of niet PCT na een bepaalde kuur dat het me te verwarrend werd op een gegeven moment en dus dacht om het hier maar eens aan te kaarten...

Ik weet nog niet of ik het wel of niet ga doen, sta er toch heel sceptisch tegenover (vind het beetje cheaten en lijkt me toch niet helemaal gezond) maar aan de andere geef ik wel toe heel erg nieuwsgierig te zijn, en volgens mijn maat moet je daar echt leuke winsten mee kunnen boeken.. Hij heeft nooit die PCT gedaan en geen last van gehad..

Nu is mijn vraag dus, is die PCT nodig na een 4 weken kuur met Turanabol.. En is dit als kuur uberhaupt wel interessant...?

Als kuurtje, mwah. Turinabol is voor velen niet heel overtuigend, aan de andere kant is het ook een middel dat weinig bijwerkingen cq risico's kent op 40 mg dd. Als kennismaking is het wellicht niet eens zo slecht.

Zou die 40 mg niet gaan opsplitsen in vier keer. Een keer veertig of twee keer twintig is gewoon prima. Wat jij het fijnste vindt.

PCT is zeker niet nodig met Turinabol op die doses. Het middel zet niet om naar oestrogeen, dus de onderdrukking zal niet overdreven groot zijn.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Besef wel dat het niet niks is en verdiep je goed in alle mogelijke concequenties die het met zich mee brengt. Als tip is het wel wijs om te zorgen dat je voer/training top zijn zodat je ook optimaal resultaat er van hebt.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dank jullie wel voor jullie snelle reactie...

GeneralIx: heb je dan ook een advies over wanneer ik die 2 X 20 doses het beste zou kunnen innemen? Lijkt mij dan, pre workout en voor het slapen of zie ik dat verkeerd?

Kevster: Heb er de laatste paar dagen uren onderzoek naar gedaan, en besef al te goed dat er risico's aan verbonden zijn.. De ene persoon is de andere niet, dus wat voor iemand anders geen gevolgen heeft kan voor mij wel consequenties hebben..

Wat betreft voeding eet ik enorm gezond, 5-6 maaltijden per dag, enkel hoogwaardige voeding, KEV is in orde en Kcal ben ik aan het opbouwen aangezien ik uit een Cut schema kom..

Training begin ik vanaf deze week met een 4 split schema.. Ik doe al de compounds, bench, dead, squat, military.. Heb me lange tijd gefocust op de correcte uitvoering van de oefeningen en denk dat ik nu wel een basis heb om me meer met hoeveelheid te gaan bezig houden..

Alleszins ben ik er nog altijd niet uit of ik het uberhaupt wel ga innemen maar het is verleidelijk.. Laat jullie het zowiezo weten als ik er uit ben!

Comment

Zou eerder ontbijt en preWO doen, maar dat is meer voor het idee dan wat anders. Voor het slapen gaan is waarschijnlijk net zo goed.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X