Anavar prodigy en oxy van prod

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anavar prodigy en oxy van prod

Hey mensen

Kreeg spullen binnen vN men leverancier en nu kwa achter iets vaags

Anavar zijn grijze hoekige tabs met aan 1 kant 10 en de andere kant bd
    Oxy zitten precies dezelfde tabs in

Weet dat bd british dragon staat maar van horen en zeggen zijn die hele tydgeleden opgedoekt

Zijn er mensen die dit ook eerder tegengekomen zijn oja en de potjes zaten gewoon dicht

Alvast thanx voor de info en reactie s
    IF THE BAR AINT BENDING YOU'RE JUST PRETENDING !!!

God can't judge me so im gone, either love me or leave me alone.

Is het nu van prodigy of bd? En doe er eens wat foto's bij.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja was ik al naar aan het kijken maar kan niet zo vanaf mijn ipad alleen url dus moet ik via de comp of anders fabriceren heb ik door ben der mee bezig ben niet thuis dus via comp wil effe niet haha

Comment

Als het goed is kunnen jullie zo de foto s zien

Comment

Ik weet wat je bedoelt Prodigy doet tabs van BD ( zelfde geldt voor BIO ) in hun potjes...ik zou er mijn bedenkingen bij hebben en voor een ander merk gaan...maar goed dat moet iedereen voor zichzelf weten!
          Mr. HOLLAND 2006 NAC
          Mr. HOLLAND 2007 NAC
          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Ja nja weet je wat het is staat bd aan 1kant en de andere 10 dus 10 mg prod is verder goed heb nooit klachten gehad als ik het zo bekijk is die oxy gewoon anavar maar goed je heb opzich wel gelijk BIG had al effe contact gehad met men leveranvier nja gemaild dus zal het wel horen

Comment

Als je genept zou worden zou ik oxy in het varpotje doen, stuk goedkoper. Maar het kan goed dat het prima is, andere werkzame stoffen, zelfde stamper.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja nja genept ik weet niet geloof der niet egt in dat er in alle twee anavar zit ja dat geloof ik wel dacht stel de vraag hier effe maby had iemand dit ook gehad ik wacht sws de reactie van men leverancier af als die reageerdt haha laaste tyd erg slecht bereikbaar maar goed afwachten

Comment

haha tog maare eens 2 van die dingen in men snuit gedrukt was wel benieuwd kreeg het tog een zooi warm na een 45 min dus ga ervanuit dat het geen anavar is heb ook nog steeds geen bericht van die ow zo toffe peer pff

Comment

Offtopic:

Aangezien jij veel post de laatste dagen, zou je dan ALSJEBLIEFT fatsoenlijk leesbare zinnen willen schrijven? Dus leestekens gebruiken, geen afkortingen etc (etc weet iedereen wel ). Anders ga ik zoals waarschijnlijk velen hier over op negeer-modus.

Dank.
                    Train hard or go hormone

Comment

Ja is goed hoor,
                      zal eraan denken zal een beetje terug in de tijd gaan .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X