Vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje

hallo, ik ben Bregt en ik ben 21 jaar.
    ik train al van mijn 16 en om eerlijk te zijn heb ik vroeger nooit op mijn eten gelet. Omdat we in de familie allemaal genetisch aangelegd zijn om mager tot zeer mager te zijn, ben ik gespierd met een zeer laag vetgehalte. Vroeger (toen ik nog geen internet had en alles via personen leerde) heb ik mijn eerste maal gekuurd met Deca/Sustanon en de tweee maal met Deca/Sustanon/Drive en Ganabol. ik verloor natuurlijk weer de meeste deel van mijn kuur doordat ik totaal niet nakuurde (kende ik niet). Gelukkig kwam toen internet in huis en leerde ik eindelijk de juiste eigenschappen en nadelen van as kennen. Vanaf dan heb ik zoveel mogelijk informatie zitten zoeken om mijn kennis bij te schaven. Nu zou ik echter weer eens willen kuren. dit moet echter een perfect uitgewerkte kuur zijn! aangezien ik kurkdroog sta en nog altijd veel te mager, ook al eet ik als een varken, dacht ik deca + testo te gebruiken. Het probleem ligt echter in dingen zoals de Deca dick. Daarom twijfel ik van deca te gebruiken. Van reeds twee maal fout te kuren, is de zin in sex al verminderd, wat ik toch wel erg vind. Daarom vraag ik aan jullie of jullie me enkele producten kunnen aanraden, want ik begin door het bos de bomen niet meer te zien. (ik heb wel enkele samenstellingen in gedachten, maar ik kan het niet echt concreet uitwerken)

Sorry van de stomme inleiding en van de zeer oppervlakkige vraag, maar ik ben liever eerlijk dan dat mijn eerste post is van"hey, ik weet er alles van, maar toch....."

Alvast bedankt

Pas 21, al 2 'foute' kuren achter de rug, niet voldoende van eten afweten en een 3de kuur willen doen...
    Doet gewoon zeer aan mijn ogen om dat hele verhaal te lezen.  

Ik ga je nu ff geen kuuradvies geven, eerst een welgemeende en echt heel erg goede tip:
    Post ff je voedingsschema en bij voorkeur ook je trainingsschema!

Persoonlijk vind ik je te jong om überhaupt al te kuren laat staan om al aan een derde kuur te beginnen.
    Komt nog bij dat als voeding en training niet kloppen je nooit uit je kuur gaat halen wat je wilt...

Ga er gerust vanuit dat je min of meer opnieuw moet beginnen te leren dus begin dan bij de basis, kun je alleen maar beter en wijzer van worden!  

Comment

't probleem is dat ik drie keer per dag+ 3 shakes per dag eet en niks verdik!

Comment

Kerel een tip:

Denk eerder aan 6 tot 10 X per dag eten!!
        en zorg dat alles is uitgebalanceerd (hoog in de ckal en minimaal 1.5 gr. eiwit
        per kilo lichaamsgewicht per dag in niet grotere porties van 30 gr. per keer (meer
        kan je lichaam toch niet opnemen)

daarbij een goed schema en veel rust en je zal al een heel stuk verder komen...

na dit ongeveer 3 á 4 jr te hebben gedaan....

eens gaan nadenken over een keur... anders ben je zo weer alles kwijt

WeaVeR
        Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (weaver @ Dec. 02 2004,23:05)]Kerel een tip:

Denk eerder aan 6 tot 10 X per dag eten!!
          en zorg dat alles is uitgebalanceerd (hoog in de ckal en minimaal 1.5 gr. eiwit
          per kilo lichaamsgewicht per dag in niet grotere porties van 30 gr. per keer (meer
          kan je lichaam toch niet opnemen)

daarbij een goed schema en veel rust en je zal al een heel stuk verder komen...

na dit ongeveer 3 á 4 jr te hebben gedaan....

eens gaan nadenken over een keur... anders ben je zo weer alles kwijt

WeaVeR
          thanks, ik heb toch zelf ook duidelijk gemaakt dat ik fout zat, daarom vraag ik het jullie.

Comment

En ik geef als antwoord:
            eerst alles goed uitwerken en in een goed ritme komen qua voeding rust training
            (voor 3 á 4 jr).
            alles draait namelijk om balans met BB!!!
            en dan pas aan kuren gaan denken...

WeaVeR
            Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Helemaal eens met Weaver en Shannasse!

Als je nu weer zomaar gaat kuren terwijl de rest niet goed is zal je hetzelfde gebeuren als toen,Bregt!

Weer zonde van je tijd,geld en nog veel belangrijker;je gezondheid!

Comment

ook helemaal mee eens

post even je schema's ik denk dat je naturel nog wel een aardig stuk kunt groeien hoor

ik zou zeker w88 met kuren tot je 24 / 25 bent
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (bregt14 @ Dec. 02 2004,22:46)]'t probleem is dat ik drie keer per dag+ 3 shakes per dag eet en niks verdik!
                  Ga inderdaad eerst maar eens meer eten zeker het dubbele na 2 tot 3 weken is je stofwisseling aangepast en dan zal je zeker een stuk kunnen groeien. Maar zoals de mannen al aangeven effe je schema's posten en het komt wel goed.

gtz f
                  als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (been @ Dec. 03 2004,09:15)]ook helemaal mee eens

post even je schema's ik denk dat je naturel nog wel een aardig stuk kunt groeien hoor

ik zou zeker w88 met kuren tot je 24 / 25 bent
                    hij traint al vanaf ze 16tiende zegt ie...ben het ook eens met shanasse en weaver.. eerst ff de voeding op goede stellen en wat meer van leren..maar ik vind persoonlijk dat hij op 21 jaar wel een kuur mag gebruiken.hij doet immer al 5 jaar aan bb..mss zonder goede voeding maar dan alsnog groei je nog .. alleen voeding en trainign etc goed stellen en hijs er toch wel klaar voor.Denk als ie naturel nu 3 jaar moet trainen dat het te langzaam voor hem gaat.

Greetz

Comment

Xeno, je zegt vanaf 21 jaar dat je hij wel kan kuren. Dit staat idd in verschillende sticky's op verschillende fora vermeld.

Onder de 21 is het niet aan te raden om al te kuren. Dit is voornamelijk omdat je lichaam dan zelf nog leuke hoeveelheden tesosteron en groeihormoon aanmaakt. Vanaf ongeveer je 25e neemt je testosteronproductie pas echt af. Al kan je na die leeftijd nog prima groeien, maar zal het langzamer gaan.

Daarom zou ik in zijn algemeenheid zeggen: begin zo laat mogelijk met kuren. Imo niet onder de 25 jaar. Uiteraard moet je wel de nodige traininservaring en dieetervaring hebben. En uitaard genoeg over aas weten.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ben ik het mee eens maar als je al 3-5 jaar traint ben je er toch wel klaar voor denk ik...tenminste ik ga ook niet w8ten tot me 25ste ... als ik 21 ben en 3-4 jaar getraint heb vind ik dat je het wel mag nemen.Maja daarover moet iemand natuurlijk zelf beslissen waneer ie wat wil..

Greetz

Comment

hehe xenootjjeee

zie je jou toekomst als as gebruiker in gevaar komen?

je hoort het, nog ffies 7 jaartjes wachten

geduld is een schone zaak

succes ppl T
                          185 cm
                          100 kilo +/-
                          17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
                          Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

Dat is helemaal waar,xeno maar wat keepitreal zegt klopt wel hoor.

als je eenmaal begonnen bent is er geen weg meer terug dus je moet wel alles goed voor elkaar hebben en het liefste nog effe wachten tot je 24e dan ofzo....

maar je moet zelf weten natuurlijk alleen wij hebben het beste met je voor.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 03 2004,11:31)]Dat is helemaal waar,xeno maar wat keepitreal zegt klopt wel hoor.

als je eenmaal begonnen bent is er geen weg meer terug dus je moet wel alles goed voor elkaar hebben en het liefste nog effe wachten tot je 24e dan ofzo....

maar je moet zelf weten natuurlijk alleen wij hebben het beste met je voor.
                              Ik weet dat ik op jullie grote support ken vertrouwen in de toekomst

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X