anavar only cutkuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anavar only cutkuur

Hallo allemaal!

Na ongeveer tien jaar bezig te zijn met KT. Nu dan de eerste plannen voor een anavar only cutkuur.

Waarom var?
    -sluit goed aan bij me doelen (droger en sterker worden)
    -minimale sides
    -kijken hoe ik reageer op AS

Planning is om 6 weken lang op 40mg p/d te gaan zitten.
    Dit omdat ik mn axis zo min mogelijk wil onderdrukken.

Nu zit ik nog wel met een paar onduidelijkheden:
    -Ik heb ergens gelezen dat je zo 1000kcal onder onderhoud kan zitten, omdat var eiwitsparend werkt. Betekent dit dat je deze kcal van je KH moet halen?
    of gewoon E35% KH40% V25% aanhouden?
    -Var en creatine schijnen synergetisch te werken is dit ook aan te raden voor een cutkuur?

Ik verwacht geen wonderen van deze 40mg p/d maar ben wel erg benieuwd hoe me lichaam hierop reageert.

Ik hoop dat iemand me kan helpen met me vragen

alvast bedankt

Greetz,
    Sal

Kcal is kcal, dus van je totaal afhalen. Zou alleen niet bezuinigen op je eiwitten.

Creatine kan, wat jij wilt. Cutkuur of niet maakt daar niks voor uit, tenzij je op een podiumplek mikt.

Succes.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Thanks voor je reactie gen!

Originally posted by GeneralIx View Post
      Kcal is kcal, dus van je totaal afhalen. Zou alleen niet bezuinigen op je eiwitten.

.
      bedoel je hier nu mee dat ik alleen moet snijden in mn KH en V? En mn E op behoefte moet houden?

En nee, geen podiumambities.
      Dus ga de var stacken met creatine dan.

Comment

Ik heb ergens gelezen dat je zo 1000kcal onder onderhoud kan zitten, omdat var eiwitsparend werkt. Betekent dit dat je deze kcal van je KH moet halen?
        Toevallig vertelden general (en anderen) laatst indirect dat een tekort van 1000kcal wel te doen is terwijl je on bent.

Originally posted by salvatore montoya View Post
        bedoel je hier nu mee dat ik alleen moet snijden in mn KH en V? En mn E op behoefte moet houden?
        Eiwitten zou ik hoog houden, var mag dan wel eiwitsparend werken, maar daar staat een veel groter tekort dan normaal tegenover.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

ok, dus als ik het goed begrijp:

caloriebehoefte is +/- 3000 kcal minus 1000 kcal cut
          35% van onderhoud is +/- 1000 kcal E
          overige 1000 kcal verdelen over KH en V
          615kcal KH 154g
          385kcal V 43g
          1000kcal E 250g

Comment

Dagje refeed hierbij nodig om metabolisme weer een prikkel te geven?

Comment

Volgens mij heeft Kevster met zo'n groot kcal deficit geëxperimenteerd terwijl hij var gebruikte.
              Misschien hem eens een prive bericht sturen of hem naar dit topic proberen te krijgen.
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

@ ts
                Geen 35% E, gewoon je lbm*2,5-3.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Anavar is toch ook geschikt voor vrouwen?
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Geschikt, voor zover een androgeen geschikt kan zijn voor vrouwen. Dosis is dan alleen wel 10-15mg ipv 40.

sigpic

Comment

Originally posted by retteketet
                      idd , maar ik raad het je toch niet aan
                      Ik heb geen plannen hoor, maar ik meende zoiets begrepen te hebben.

En Gen, leg eens uit, wat doet het dan precies bij vrouwen?
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hetzelfde als bij mannen, maar bijkomend mogelijk zwaardere stem, meer (donkerdere) haargroei, vergrote clitoris.

sigpic

Comment

Sexy kaaklijn ook.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Kevster zat jij ook op 1000 kcal onder onderhoud? En deed je een refeed?

Heb je ook een PM gestuurd btw

Comment

Originally posted by salvatore montoya View Post
                              Kevster zat jij ook op 1000 kcal onder onderhoud? En deed je een refeed?

Heb je ook een PM gestuurd btw
                              Beantwoord.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X