Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoe ziet jou training er nou uit en wat zijn jou prestaties in de sportschool?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Waarom zou je gaan kuren? Ik ben even groot als jou, doe nu 3 maanden aan bodybuilding en volg strict mijn voedingsschema en ik ben van 75 naar 81kg gegaan met 14% bf
Dus je bent in 3 maanden 6kg zwaarder geworden en 1% in bf gezakt?
Daarmee zeg je dus dat jouw vvm bijna 7kg groter is geworden in 3 maanden.
Ik heb je al gezegd: dat nakuren niet noodzakelijk is..
Waarom chemische zooi in je lijf proppen als er geen reden toe is?
Heb al een nakuur thuis staan. Van vele hoor ik dat het wel noodzakelijk is en andere ook weer niet. Heb thuis.clomid staan. Of ik nu nolvadex of clomid gebruik.maakt. Toch niet veel uit.
Heb al een nakuur thuis staan. Van vele hoor ik dat het wel noodzakelijk is en andere ook weer niet. Heb thuis.clomid staan. Of ik nu nolvadex of clomid gebruik.maakt. Toch niet veel uit.
Kerel, ik train nu zo'n 35jaar. Waarvan ik meer dan 25jaar bezig ben met steroiden/slin/peptides/groeihormonen. Wat jij van velen hoort zal mij een worst zijn, omdat ik niet weet hoelang die al kuren.
Nu zeg je ik heb het al staan, dan is jouw reden om de Clomid in je lijf te duwen zoal BS.
Maar je zoekt het verder maar uit, ik zal mij er niet/nooit meer mee bemoeien.Punt
Als je twee keer hetzelfde vraagt, heb je dan 50% kans op antwoord?
Hmmm ... daar zit wel wat in.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ik denk zelf dat het niet uit maakt of je nou Clomid of Nolva gebruikt voor als nakuur. Ik heb zelf al een potje Clomid staan. Denk dat de werking van de nakuur evengoed zijn werk doet als de nakuur met Nolva.
Als jij alles beter denkt te weten waarom zul je dan nog op iemand als General in gaan ??
Ik zal het overwegen of ik de nakuur zal gebruiken.ja of nee. Als ik vele bijwerkingen tref tijdens de kuur. Ga ik hem toch nemen anders laat ik hem staan. Dank jullie wel!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment