Hallo,
Ik heb besloten om 6 juni te beginnen aan mijn Winstrol only tabs kuurtje.
Kuurschema als volgt:
Week 1-6 Winstrol Tabs 40mg per dag
Week 7 & 8 Clomid 25mg per dag.
Mijn stats:
Lengte: 1.74
Gewicht: 77kg
Vetpercentage: 17-18%.
Doel is om meer spiermassa te krijgen en te gelijker tijd droger en harder worden. Zodat spiervormingen beter te zien zijn.
Ik zal morgen of overmogen even foto's plaatsen van de roids zodat jullie ze kunnen beoordelen of ze echt zijn ja of nee.
Het gaan om Winstrol tabs van het merk EPL en Clomid ook van EPL.
Ik ga er vanuit dat ze gewoon echt zijn, aangezien GS tegenwoordig niet meer zo vertrouwd is over wat er in zit.
Eetschema heb ik ook.
Hieronder eetschema:
Ontbijt: 50gr proteinepoeder met 300ml jus d'orange en 50gr havermout in een shakebeker
Maaltijd 2: 3 crackers met 150gr kipfilet
Maaltijd 3: Salade van 200gr rauwkost met 200gr tonijn in water of andere vis, eventueel uitjes etc toevoegen, GEEN sauzen maar 2 eetlepels olijfolie
Maaltijd 4: 3 crackers met 150gr kipfilet of rundvlees
Maaltijd 5: NA de training: 50gr proteinepoeder met 25gr Vitargo (kun je bij de supps shop kopen) in 400ml water in een shakebeker
Maaltijd 6: Avondeten: 200gr vlees, 200gr groente en 150gr rijst of pasta
Maaltijd 7: voor het slapen gaan, 500gr magere kwark met 25 gr (1 schep) proteinepoeder voor de smaak
Graag van jullie je meningen!
Gr, Tim
Ik heb besloten om 6 juni te beginnen aan mijn Winstrol only tabs kuurtje.
Kuurschema als volgt:
Week 1-6 Winstrol Tabs 40mg per dag
Week 7 & 8 Clomid 25mg per dag.
Mijn stats:
Lengte: 1.74
Gewicht: 77kg
Vetpercentage: 17-18%.
Doel is om meer spiermassa te krijgen en te gelijker tijd droger en harder worden. Zodat spiervormingen beter te zien zijn.
Ik zal morgen of overmogen even foto's plaatsen van de roids zodat jullie ze kunnen beoordelen of ze echt zijn ja of nee.
Het gaan om Winstrol tabs van het merk EPL en Clomid ook van EPL.
Ik ga er vanuit dat ze gewoon echt zijn, aangezien GS tegenwoordig niet meer zo vertrouwd is over wat er in zit.
Eetschema heb ik ook.
Hieronder eetschema:
Ontbijt: 50gr proteinepoeder met 300ml jus d'orange en 50gr havermout in een shakebeker
Maaltijd 2: 3 crackers met 150gr kipfilet
Maaltijd 3: Salade van 200gr rauwkost met 200gr tonijn in water of andere vis, eventueel uitjes etc toevoegen, GEEN sauzen maar 2 eetlepels olijfolie
Maaltijd 4: 3 crackers met 150gr kipfilet of rundvlees
Maaltijd 5: NA de training: 50gr proteinepoeder met 25gr Vitargo (kun je bij de supps shop kopen) in 400ml water in een shakebeker
Maaltijd 6: Avondeten: 200gr vlees, 200gr groente en 150gr rijst of pasta
Maaltijd 7: voor het slapen gaan, 500gr magere kwark met 25 gr (1 schep) proteinepoeder voor de smaak
Graag van jullie je meningen!
Gr, Tim
Comment