Originally posted by BarBrother
View Post
Jullie mening over Anabolen.
Collapse
X
-
Originally posted by kabaffel View PostWat nou als je sneller je doel wilt bereiken?
Originally posted by BarBrother View PostEr zit een verschil tussen anabolen gebruik en misbruik.
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostHier alvast een negatieve kant:
Er bestaat geen "veilig" anabolen gebruik. Je loop altijd een onnodig risico.
Als je anabolen neemt kan je eender wat schema volgen, groeien zul je (ook als je schema 5 uur per dag tv kijken is).On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostJe gaat toch ook geen oma's lastig vallen omdat het sparen niet snel genoeg gaat?"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostNee dat slaat ook nergens op zeg, je moet ze ook neerslaan en van hun geld beroven, lastigvallen levert je niks op.
Eigenlijk maak ik overal altijd iedereen blij, vooral als ik weer weg ga
Comment
-
Originally posted by gleke View PostDit inderdaad en:
Als je anabolen neemt kan je eender wat schema volgen, groeien zul je (ook als je schema 5 uur per dag tv kijken is)."You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostEcht wel,.... ik krijg betaald om daar uit de buurt te blijven!
Eigenlijk maak ik overal altijd iedereen blij, vooral als ik weer weg ga"You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostNou idd, en je kan ook de hele dag door chips eten en cola drinken en je word gruwelijk hard en droog.
Originally posted by Robbie1970 View PostNiet iedereen toch?Ik ben juist heel erg verdrietig
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostGruwelijk droog? Lijkt me niets, ben liever nat
Jeetje, richt ik zoveel schade aan dat je zelfs niet opgelucht bent als ik weer weg ben? Hallo, ik heb ook gevoel hoor... hoef je niet zo onaardig te doen
Nee ben dan diep en diep ongelukkig, maar goed als je me betaald wil ik wel blij zijn hoor als je bent opgerot"You are what you eat..."
Comment
-
Jaloers nee hoor, alleen ik vind het zo zinloos, ik snap dat jullie vriendjes zijn maar in diverse topics samen offtopic vind ik wat overdreven.
Mijn mening, mijn mening over as hou ik beperkt voor me, informeer je goed en lees en vraag veel, wil je het toch doen, lekker doen.
liever hard sporten, goed eten en as dan blowen zuipen etc.
Nog beter is niks gebruiken uiteraard.
Comment
-
Originally posted by gleke View PostDit inderdaad en:
Als je anabolen neemt kan je eender wat schema volgen, groeien zul je (ook als je schema 5 uur per dag tv kijken is).
Tijdens een cycle zul je toch een goed eet en trainschema moeten gebruiken anders zal AS ook weinig voor je doen.
Wat is het nut van sneller kunnen herstellen als je je lichaam niet van voedingsstoffen voorziet?
Is zo'n beetje de snelste metselaar het op laten nemen tegen te langste echter de langste geef je wel de stenen om wat op te bouwen.
Wie wint er? Ik denk niet degene zonder stenenI'm Not A Complete Idiot. Some Parts Are Missing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-