hey,
ik ben van plan om volgende maand sustanon te proberen.
voor mij is dit de eerste keer dat ik ga kuren,eerlijk gezegd was ik er niet echt voor jaren geleden maar na een paar jaar trainen voel en zie je dat de vooruitgang ergens komt stil te staan.
heb een maandje stilgestaan en niet kunnen gaan trainen en nu ga ik er terug invliegen en eerst een maandje terug trainen en en dan aan de kuur beginnen.
maar voor ik er aan begin wil ik wel eerst weten met wat ik bezig ben en genoeg info hebben en niet op losse verhalen ingaan van jan met de pet en de johan van in de gym.daarom dat ik hier op het forum mn vraag stel...
ik ben 34j train al 5jaar 74kg 1m75
een jaar geleden zat ik aan 84kg
4jaar geleden eens een kuurtje naposim gedaan en het beviel me goed,tevreden over het resultaat maar paar maanden erna zat ik in een dip en depressie,nu weet ik niet of het daar iets mee te maken had?
verder gewoon supplementjes genomen door de jaren heen,zoals wheyshake's
creatine,sizeonenanabolic window,kre alkalyne enz.
ik train 4 a 5 keer per week en mn voeding is niet om te noemen van wauw maar ook weer niet slecht aangezien ik niet altijd mn voedingschema kan volgen door ik zelfstandige ben en veel op de baan ben heel de dag.
mijn plan is sustanon te nemen, is dit genoeg of moet ik er iets bijnemen?
geen deca omdat ik van nature al een beetje snel massa krijg.
hoeveel moet ik het best nemen en hoelang?
en hoe zit het met een nakuur en welke?
het liefst neem ik enkel sustanon alleen en niets anders.
wat ik verwacht is ,droge spiermassa en kracht winnen.
ik hoor graag goeie raad van iemand die weet waar ie over spreekt
alvast bedankt!!
ik ben van plan om volgende maand sustanon te proberen.
voor mij is dit de eerste keer dat ik ga kuren,eerlijk gezegd was ik er niet echt voor jaren geleden maar na een paar jaar trainen voel en zie je dat de vooruitgang ergens komt stil te staan.
heb een maandje stilgestaan en niet kunnen gaan trainen en nu ga ik er terug invliegen en eerst een maandje terug trainen en en dan aan de kuur beginnen.
maar voor ik er aan begin wil ik wel eerst weten met wat ik bezig ben en genoeg info hebben en niet op losse verhalen ingaan van jan met de pet en de johan van in de gym.daarom dat ik hier op het forum mn vraag stel...
ik ben 34j train al 5jaar 74kg 1m75
een jaar geleden zat ik aan 84kg
4jaar geleden eens een kuurtje naposim gedaan en het beviel me goed,tevreden over het resultaat maar paar maanden erna zat ik in een dip en depressie,nu weet ik niet of het daar iets mee te maken had?
verder gewoon supplementjes genomen door de jaren heen,zoals wheyshake's
creatine,sizeonenanabolic window,kre alkalyne enz.
ik train 4 a 5 keer per week en mn voeding is niet om te noemen van wauw maar ook weer niet slecht aangezien ik niet altijd mn voedingschema kan volgen door ik zelfstandige ben en veel op de baan ben heel de dag.
mijn plan is sustanon te nemen, is dit genoeg of moet ik er iets bijnemen?
geen deca omdat ik van nature al een beetje snel massa krijg.
hoeveel moet ik het best nemen en hoelang?
en hoe zit het met een nakuur en welke?
het liefst neem ik enkel sustanon alleen en niets anders.
wat ik verwacht is ,droge spiermassa en kracht winnen.
ik hoor graag goeie raad van iemand die weet waar ie over spreekt
alvast bedankt!!
Comment