Clenbuterol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kabaffel View Post
    Dat is dan niet goed... ik heb efedrine van DNA

wat heb je gehoord over EPL?

niet om te promoten maar persoonlijk vind ik EPL en GS een van de betere..

EPL simpelweg omdat er ook geen fakes bekend van zijn en de tabs 'kruimelen/brokkelen' niet/nauwlijks af.

de tabs van GS zijn ie**************** kruimeliger dan die van EPL maar ook nauwlijks geen fakes, en als je dan een fake zou hebben kun je die zo eruit pikken want GS heeft altijd een holo op zijn stickers

de injects van GS voelde ik nauwlijks, ook niet bij mijn allereerste inject. met 375mg ging ik ook super. dus zwaar ondergedoseert is het iig niet.

heb nu clen van EP, niks mis mee maar achteraf zou ik hebben gekozen voor HG clen aangezien als er een klontje is ontstaan en in een tab terecht is gekomen dan hang je, niets tenkoste van EP met 60mcg merk ik al wat trillende handjes dus zwaar ondergedoseert zal het ook niet zijn, tabs van de clen vind ikzelf ie**************** te breekbaar.

DNA is het enige merk wat ik never en nooit zal willen nemen en zal aanraden maar dat is puur persoonlijk omdat er wel wat beters voor handen is.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Jup heelemaal gelijk mij is ook chinese clen
      Belooft maar helaas niet nagekomen
      Heb je een pm gestuurd

Comment

kut dan zit ik weer met mijn nolva + ephedrine van dna... gelukkig is mijn test van gg

OT: Heb je al een begin datum geprikt?
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Gewoon vanaf blijven van Clen, kijk nou naar sommige leden hier, er gebeurd niks bij ze.
          Ga goed dieten en trainen dan kom je verder, verkeerd dieten en trainen met die zooi en je bereikt niks behalve de gezondheidsproblemen.
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
            Gewoon vanaf blijven van Clen, kijk nou naar sommige leden hier, er gebeurd niks bij ze.
            Ga goed dieten en trainen dan kom je verder, verkeerd dieten en trainen met die zooi en je bereikt niks behalve de gezondheidsproblemen.
            dan wil ik wel eens weten wie
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X