anavar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anavar

enige tijd geleden ben ik begonnen met een test kuurtje, en heb daar aardige resultaten mee behaald. Alleen raadde iemand me aan om een anavar kuur te doen, met als resultaat droog trainen, en 3 a 4 kilo winst gainen.....

mijn vraag is ik ben net 12 dagen klaar met het test kuurtje...hoe lang moet er tussen zitten wil je beginnen met anavar ?

hoelang duurde je kuur, en ben je al klaar met je nakuur?
    ik zou na je nakuur zowieso nog 3 a 4 maanden minimaal wachten
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Ah, gelukkig! Je hebt meer dan 10 posts!
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

time on = time off zegt mijn tweeling altijd. 3 a 4kg ga je niet gainen met var alleen (tenzij je gestoorde hoeveel heden var gebruikt)
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Ah, gelukkig! Je hebt meer dan 10 posts!
          keep the focus going!

Comment

Thanks voor de zinvolle reactie...op 1 na dan..maar dat zegt waarschijnlijk veel over de persoon.....verdere opmerkungen zijn meer dan welkom

Comment

Originally posted by macoe10 View Post
              Thanks voor de zinvolle reactie...op 1 na dan..maar dat zegt waarschijnlijk veel over de persoon.....verdere opmerkungen zijn meer dan welkom
              Misschien is het dan wel handig om de vragen van Koen even te beantwoorden. Kunnen we daarop verder reageren.
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

6 weken test only....nakuur nolva

Comment

ja oke en nu de rest van de info, je bent 12 dagen klaar met kuur of nakuur?

ana op hoeveel?

stel je doel bij want je raakt teleurgesteld!

btw ook geen fijne 2de kuur imo, eerst massa pakken en nu terug cutten met ana in zo n korte tijd?

tenzij je er natuurlijk vanuit gaat dat je idd 3 kg droge massa kunt winnen met een normale dosering ana

Comment

Test -e of de kort werkende.. dan is 6 wel kort op test-e
                    Je moet je minder dingen aan laten praten Google is je grootste vriend en BN Google ff winstrol en anavar zoek de verschillen maak je keus en kom terug en leg uit waarom deze keus.. eerst genoeg info voor je zelf winnen en laat je niks aan praten..
                    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ben ooit begonnen, met het vet percentage terug te brengen.

Toen heb ik vorig jaar ergens "methandienone " tablets gehad...10 mg, moet zeggen dat deze dianobool erg goed aansloeg. Mijn wedstrijd gewicht met kickboxen was altijd rond de 72,5 ( droog ) Sinds ik gestopt ben met wedstrijden draaien, ben ik eigen gaan feesten. Nu ben ik zeer actief in de fitness school, met als doel gewicht gainen, en droog worden weer...maar valt niet mee. Weeg nu rond de 88 kilo....en zou graag nu 4 kilo willen pakken, en het laatste beetje vet weg trainen.....vandaar dat ik advies vroeg aan jullie.

Ben nu 13 dagen klaar met de hele cyclus, om in te gaan op bovenstaand verhaal, dus ook met de nakuur klaar. Is anavar aan te raden, of zouden jullie het anders doen

Comment

ben ooit begonnen, met het vet percentage terug te brengen.

Toen heb ik vorig jaar ergens "methandienone " tablets gehad...10 mg, moet zeggen dat deze dianobool erg goed aansloeg. Mijn wedstrijd gewicht met kickboxen was altijd rond de 72,5 ( droog ) Sinds ik gestopt ben met wedstrijden draaien, ben ik eigen gaan feesten. Nu ben ik zeer actief in de fitness school, met als doel gewicht gainen, en droog worden weer...maar valt niet mee. Weeg nu rond de 88 kilo....en zou graag nu 4 kilo willen pakken, en het laatste beetje vet weg trainen.....vandaar dat ik advies vroeg aan jullie.

Ben nu 13 dagen klaar met de hele cyclus, om in te gaan op bovenstaand verhaal, dus ook met de nakuur klaar. Is anavar aan te raden, of zouden jullie het anders doen
                        Als je 4 kilo wilt pakken moet je anavar niet hebben. Je moet dan winny hebben als je alleen Oral wilt doen en natuurlijk kwalitatieve massa bouwen
                        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

maar winstrol, is niet het ideale voor vet verlies en ana wel heb ik me laten vertellen, klopt dat ? en ana zou ook beter zijn voor explosieve sporten...vandaar me keus....maar sta open voor alle adviezen...

thanks

Comment

misschien moet je iets meer opzoek werk doen, want de antw op de vragen die jij stelt weet ik zelfs... en ik ben naturel, niet van plan ooit te gebruiken...

bedoel dit niet lullig fzo, maar voor je met iets begint waar grote risico's aan verbonden zijn moet je je toch wat beter inlezen imo
                            powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

maar winstrol, is niet het ideale voor vet verlies en ana wel heb ik me laten vertellen, klopt dat ? en ana zou ook beter zijn voor explosieve sporten...vandaar me keus....maar sta open voor alle adviezen...

thanks
                              Je moet beginnen met minder dingen aan laten vertellen.. winstrol kan prima voor vet verlies en voor de cut.. ana is niet super middel hoor.. maar idd lees je beter in man en neem niet zomaar wat klakkeloos over.. check Wikipedia Google etc lees de voor en nadelen ervan en zet het dan hier neer waarom je deze kuur gaat doen en waarom met deze a.s.

Ik zou voor winstrol kiezen voor wat jij wil
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X