anavar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Helemaal eens met Martin!

MAar laat ik nog een x benadrukken : Wacht hier alsjeblieft nog een poosje mee !

Je bent nu 13 dagen uit je test cyclus !

Comment

en dat was nou juist de vraag hoelang....moet er tussen die cyclus zitten....voordat je met een winstrol en / of anavar wilt beginnen ?

Comment

Originally posted by macoe10 View Post
        en dat was nou juist de vraag hoelang....moet er tussen die cyclus zitten....voordat je met een winstrol en / of anavar wilt beginnen ?
        On is off zijn

Dus 6 weken on is 6 weken off
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dus je wilt vet verliezen (cutten) maar 4kg (spiermassa) aankomen?
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Zoals vele al aangeven, train eerst maar weer poosje zonder. Alleen met trainen getuigd ook niet van veel karakter imo. Daarnaast zijn je gains minder kwalitatief als je alleen maar wil kuren
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Droog worden gebeurt door goede voeding, niet door wat voor steroide dan ook.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                Als je 4 kilo wilt pakken moet je anavar niet hebben. Je moet dan winny hebben als je alleen Oral wilt doen en natuurlijk kwalitatieve massa bouwen
                Met Anavar kun je 4 kilo pakken, alleen word anavar verkeerd gebruikt, het word teveel gebruikt als een "cutting steroid" maar cutten gebeurd dmv andere dingen.
                En tegenwoordig lijkt iedereen maar achter mekaar aan te wandelen in de gedachte dat anavar niet veel zal doen kwa massa, ook de belacgelijke doseringen van 60mg of meer is om te gillen.
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                  On is off zijn

Dus 6 weken on is 6 weken off
                  thanks kerel, dat wilde ik weten....

op de vraag of ik wilde vet verliezen en gainen....dan is het antwoord ja....
                  maar dat proces is al gaande...ik begon als "dik" op 96 kilo.....heb met heel hardlopen en kickboxen en voeding afgetraind tot 84 voor ik begon....in die tijd heb ik veel voorwerk gedaan met fitness...zodoende

Comment

Zal je vertellen: langere esters 6 weken op en dan 6 off, dan ben je dus altijd on
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      Zal je vertellen: langere esters 6 weken op en dan 6 off, dan ben je dus altijd on
                      Zo had ik het niet bekeken Bruce. Ik ging ervan uit dat het een lange kuur was. Keek meer naar mij zelf destijds. Goed dat je het ff netjes corrigeert..
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wordt anavar niet vaak gebruikt door vrouwen omdat het de minste bijwerkingen heeft, of ben ik nu in de war met iets anders?
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

niet specifiek alleen vaak door vrouwen, maar wat je zegt klopt.....

Anavar is algemeen bekend als de mildste anabole steroïde. Het heeft een milde anabolische en androgene werking en aromatizeert niet naar oestrogeen. Het verstoort de hormoonproductie van het lichaam maar een klein beetje, daardoor blijft het lichaam gewoon testosteron aanmaken en is een nakuur niet nodig. Hoewel oxandrolon levertoxisch is is ook dit effect maar zeer gering. Van een kuur anavar win je niet veel spiermassa, maar doordat je geen vocht vasthoudt en er geen nakuur nodig is blijft deze massa goed zitten. In een studie is aangetoond dat de massawinst door anavar een half jaar na de kuur blijft zitten (1), hetzelfde geldt voor vetverlies. Juist om deze reden is anavar bij recreatieve athleten in trek om in het voorjaar een beachproof lichaam te creeëren, tijdens de zomer blijft dit lichaam mooi ook al hebben ze wat minder tijd om te trainen. Anavar is het meest geschikt om te cutten en tegelijk spiermassa te behouden. Daarnaast zorgt het voor een toename in explosieve kracht terwijl het lichaamsgewicht bijna niet toeneemt, daardoor is het zeer geschikt voor athleten en vechtsporters. Omdat anavar mild androgeen is kan het ook gebruikt worden door vrouwen. Kortom, anavar is een milde steroïde die bijna permanente gains levert met weinig bijwerkingen.

vooral dat stuk explosieve kracht is van bleang voor mensen die bijvoorbeeld bokstraining doen zoals ik....vandaar mijn vraag over dit product

Comment

Het blijft een half jaar zitten, staat er. Maar wat als je dan door traint en eet zoals je deed (en dan gaan we ervan uit dat dit dus dan op een goede manier is), dan verdwijnt het toch weer??
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

betwijfel het, aangezien het allang uitgewerkt is dan. als je goed blijft eten en trainen hou je het wel

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                                betwijfel het, aangezien het allang uitgewerkt is dan. als je goed blijft eten en trainen hou je het wel
                                Ja, ik zie nu dat ik het een beetje krom neerzette...want ik bedoel dus wat jij zegt. Ik vroeg me dus inderdaad af of het zou verdwijnen of dat je het kunt behouden door goed eten en trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X