anavar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Wordt anavar niet vaak gebruikt door vrouwen omdat het de minste bijwerkingen heeft, of ben ik nu in de war met iets anders?
    neeeee beau's nieuwsgierigheid naar aas is een feit
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by macoe10 View Post
      Thanks voor de zinvolle reactie...op 1 na dan..maar dat zegt waarschijnlijk veel over de persoon.....verdere opmerkungen zijn meer dan welkom
      zo doet zei altijd niets aan te doen
      en dat noemt zich zelf ook nog volwassen maar goed we moeten het er maar mee doen

Comment

Geen dank we doen het met liefde hor

Comment

Bij je tijd on moet je ook je nakuur rekenen he!
          En explosieve kracht krijg je niet door anavar, dat krijg je door explosief te trainen.
          Wat veel door bokser en kickboksers word gebruikt is halotestin!
          Ik denk alleen dat je daar niet aan moet beginnen.
          bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by kojak View Post
            neeeee beau's nieuwsgierigheid naar aas is een feit
            Het kan nooit kwaad om ergens in te verdiepen waar je erg veel van hoort, schat.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by jorngerlofs View Post
              zo doet zei altijd niets aan te doen
              Ga jij eens terug naar school.
              Oh sorry, daar zit je natuurlijk nog op? Beter opletten tijdens Nederlands dan........
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ga jij eens terug naar school.
                Oh sorry, daar zit je natuurlijk nog op? Beter opletten tijdens Nederlands dan........
                keep the focus going!

Comment

Ja, ik zie nu dat ik het een beetje krom neerzette...want ik bedoel dus wat jij zegt. Ik vroeg me dus inderdaad af of het zou verdwijnen of dat je het kunt behouden door goed eten en trainen.
                  Kan iemand die er verstand van heeft hier nog even op antwoorden?

Comment

Als je niet over je natuurlijke max heen gaat kan het blijven.zitten, je moet dan.wel idd goed bezig blijven en er verdwijnt altijd iets.

Comment

Jij wilt n antwoord Beautje? Die krijg je bij deze.

Anavar is de merknaam, de werzame stof is Oxandrolon.
                      De spiermassa die je wint met Oxandrolon zijn duurzaam, dwz ze blijven minimaal n half jaar behouden (ook zonder training) Let wel, bij n matig gebruik van het middel.
                      Dan krijg je, wat is een matig gebruik?
                      Matig gebruik is +-20mg/pd.
                      Verwacht dan geen bijzondere stijging van de spiermassa, maar denk aan +- 1-2kg.
                      Het word gebruikt in bv brandwonden centra's om spierverlies tegen te gaan bij mensen die hevige brandwonden hebben, en dus niets kunnen doen!.
                      Het middel heeft als voordeel dat het alleen de vetvrije massa laat toenemen, bij lage dosis! Het heeft dus geen vetverbrandende eigenschappen zoals velen denken. Nee, dat doe je door middel van de voeding aanpassen.
                      Maar zoals je wel zult begrijpen gebruikt de gemiddelde sporter het middel in veel hogere dosis.
                      Bij veel meer gebruik kom je dus ook meer spiermassa aan, wat niet wil zeggen (zoals ik hierboven schrijf) dat dan ook die gewonnen spiermassa ook blijft zitten als je geen krachtsport beoefend.
                      De meeste sporters gebruiken de Oxandrolon op veel hogere dosis, en wel op 40-60mg/pd. Dan is de eigenschap die het middel normaal geeft ook weer anders in te delen. En zal je de gewonnen spiermassa moeten ondersteunen met goede voeding en training, anders raak je het grootste deel ook weer kwijt en zal er max dus ook weer die 1-2kg n half jaar blijven plakken en daarna ook weer langzaam verdwijnen.
                      Alles hangt of staat dus met voeding en training.
                      De meeste sportlui trainen tijdens hun kuurtje als n idioot, en erna zwakt het af omdat het zonder hulpmiddel n stuk moeilijker word.
                      FOUT!
                      Eigenlijk moet je na de kuur nog veel meer je best doen om zodoende de gewonnen spiermassa te kunnen en mogen behouden.. Of ze grijpen heel snel weer naar de volgende kuur..

Je vraagt of je het mag behouden als je goed eet en traint? Het antwoord is dus, Ja.. Mits je niet te achterlijk hoog in doseringen gaat zitten.

Comment

pfff uitslover, mijn antwoord volstond toch ook haha.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          pfff uitslover, mijn antwoord volstond toch ook haha.
                          Dan ken je Beautje nog niet, die neemt geen genoegen met 2 regels hoor.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post

Je vraagt of je het mag behouden als je goed eet en traint? Het antwoord is dus, Ja.. Mits je niet te achterlijk hoog in doseringen gaat zitten.
                            Dank voor je uitleg, ik zie dat je je oude ww weer gevonden hebt?

Maar ik neem toch aan dat er een doseringsverschil is tussen mannen en vrouwen?

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                              Dan ken je Beautje nog niet, die neemt geen genoegen met 2 regels hoor.
                              Kijk Quibus, DIT was inderdaad een antwoord, daar hou ik van!

Comment

Dank voor je uitleg, ik zie dat je je oude ww weer gevonden hebt?

Maar ik neem toch aan dat er een doseringsverschil is tussen mannen en vrouwen?
                                Vrouwen nemen max 15 a 20 mg waar 15 normaal is en 20 al behoorlijk hoog is gedoseerd.
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X