Originally posted by Beaudien
View Post
anavar
Collapse
X
-
Originally posted by macoe10 View PostThanks voor de zinvolle reactie...op 1 na dan..maar dat zegt waarschijnlijk veel over de persoon.....verdere opmerkungen zijn meer dan welkom
en dat noemt zich zelf ook nog volwassen maar goed we moeten het er maar mee doen
Comment
-
Bij je tijd on moet je ook je nakuur rekenen he!
En explosieve kracht krijg je niet door anavar, dat krijg je door explosief te trainen.
Wat veel door bokser en kickboksers word gebruikt is halotestin!
Ik denk alleen dat je daar niet aan moet beginnen.bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg
Comment
-
-
Originally posted by jorngerlofs View Postzo doet zei altijd niets aan te doen
Oh sorry, daar zit je natuurlijk nog op? Beter opletten tijdens Nederlands dan........"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostJa, ik zie nu dat ik het een beetje krom neerzette...want ik bedoel dus wat jij zegt. Ik vroeg me dus inderdaad af of het zou verdwijnen of dat je het kunt behouden door goed eten en trainen."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Originally posted by Beaudien View PostKan iemand die er verstand van heeft hier nog even op antwoorden?
Anavar is de merknaam, de werzame stof is Oxandrolon.
De spiermassa die je wint met Oxandrolon zijn duurzaam, dwz ze blijven minimaal n half jaar behouden (ook zonder training) Let wel, bij n matig gebruik van het middel.
Dan krijg je, wat is een matig gebruik?
Matig gebruik is +-20mg/pd.
Verwacht dan geen bijzondere stijging van de spiermassa, maar denk aan +- 1-2kg.
Het word gebruikt in bv brandwonden centra's om spierverlies tegen te gaan bij mensen die hevige brandwonden hebben, en dus niets kunnen doen!.
Het middel heeft als voordeel dat het alleen de vetvrije massa laat toenemen, bij lage dosis! Het heeft dus geen vetverbrandende eigenschappen zoals velen denken. Nee, dat doe je door middel van de voeding aanpassen.
Maar zoals je wel zult begrijpen gebruikt de gemiddelde sporter het middel in veel hogere dosis.
Bij veel meer gebruik kom je dus ook meer spiermassa aan, wat niet wil zeggen (zoals ik hierboven schrijf) dat dan ook die gewonnen spiermassa ook blijft zitten als je geen krachtsport beoefend.
De meeste sporters gebruiken de Oxandrolon op veel hogere dosis, en wel op 40-60mg/pd. Dan is de eigenschap die het middel normaal geeft ook weer anders in te delen. En zal je de gewonnen spiermassa moeten ondersteunen met goede voeding en training, anders raak je het grootste deel ook weer kwijt en zal er max dus ook weer die 1-2kg n half jaar blijven plakken en daarna ook weer langzaam verdwijnen.
Alles hangt of staat dus met voeding en training.
De meeste sportlui trainen tijdens hun kuurtje als n idioot, en erna zwakt het af omdat het zonder hulpmiddel n stuk moeilijker word.
FOUT!
Eigenlijk moet je na de kuur nog veel meer je best doen om zodoende de gewonnen spiermassa te kunnen en mogen behouden.. Of ze grijpen heel snel weer naar de volgende kuur..
Je vraagt of je het mag behouden als je goed eet en traint? Het antwoord is dus, Ja.. Mits je niet te achterlijk hoog in doseringen gaat zitten.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View Post
Je vraagt of je het mag behouden als je goed eet en traint? Het antwoord is dus, Ja.. Mits je niet te achterlijk hoog in doseringen gaat zitten.
Maar ik neem toch aan dat er een doseringsverschil is tussen mannen en vrouwen?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Originally posted by Beaudien View PostDank voor je uitleg, ik zie dat je je oude ww weer gevonden hebt?
Maar ik neem toch aan dat er een doseringsverschil is tussen mannen en vrouwen?"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment