Zelf anabolen maken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by seanl94 View Post
    (Waar je mijns inziens met molverhoudingen móet werken, en het móet kunnen omrekenen naar grammen.)
    Hoef je helemaal niet hoor, weet niet waar je dat vandaan hebt.
    Kennis over mol-omrekeningen heb je niet nodig voor het maken van je eigen maak.

Comment

------

Comment

Een steriele oplossing maken is overigens een kwestie van voorkomen dat er stofdeeltjes in je oplossing komen, en de vials nadien een tijdje in kokend water leggen.
        Niet enkel maar stofdeeltjes maar ook bacterieen ed.

Niet in kokend water.
        In principe doet de benzyl alcohol en benzyl benzoaat hun werk al maar anderhalf tot twee uur in de oven op standje 170 graden zal het echt in z'n geheel steriel en safe maken.

Deze informatie kun je vinden in een van mijn geposte links.

Comment

Originally posted by SuckerPunch View Post
          Hoef je helemaal niet hoor, weet niet waar je dat vandaan hebt.
          Kennis over mol-omrekeningen heb je niet nodig voor het maken van je eigen maak.
          Tuurlijk, als jij gewoon test-e poeder oplost in olie, dan heb jij dat allemaal niet nodig. Maar als jij jezelf profileert als een alleswetende guru die zo awesome is dat hij zelf het testosteronpoeder met de ester laat reageren, sla je een modderfiguur als je vervolgens beweert dat molberekeningen alleen voor de Einsteins onder de mensen zijn.

Niet enkel maar stofdeeltjes maar ook bacterieen ed.
          No shit sherlock, daarom zeg ik dat je het geheel erna moet laten koken. (Of in de oven zetten, ieder zijn ding.)
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Bezeikt Lekker limburgse woordkeuze, Sean maan.

Lees gewoon met de zoekfunctie zijn posts door zoeken > geavanceerd en ordeel zelf. Ik vond het wel een beetje een eikel maar dat was gewoon zijn stijl. Meer niet, het was geen misdadiger ofzo, gewoon beetje vaak frictie en lomp uit de hoek komen
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Tuurlijk, als jij gewoon test-e poeder oplost in olie, dan heb jij dat allemaal niet nodig. Maar als jij jezelf profileert als een alleswetende guru die zo awesome is dat hij zelf het testosteronpoeder met de ester laat reageren, sla je een modderfiguur als je vervolgens beweert dat molberekeningen alleen voor de Einsteins onder de mensen zijn.

No shit sherlock, daarom zeg ik dat je het geheel erna moet laten koken. (Of in de oven zetten, ieder zijn ding.)
              Wie heeft het over reactie van testpoeder met een ester?
              Dat is helemaal niet nodig, je kunt het heel simpel maken.
              Waarom moeilijk doen als het op een gemakkelijke manier kan, toch?

Heb al meerdere keren gelezen dat het bakken beter is dan koken, heeft iets met de dopjes van de vials te maken.

Mijn excuses overigens voor de agressie die ik in je losmaak.
              Het is niet mijn bedoeling om je kwaad te maken, ben hier nog maar net en vind BN een goed forum.

Nogmaals sorry.

Comment

Waarom moeilijk doen?
                Omdat je met medicijnen bezig bent, en daar eigenlijk te weinig van afweet?
                Ik begin er niet aan, daar ik geen laborant ben en misschien thuis helemaal niet steriel genoeg kan werken. En ik weet er ook wel hoe het gemaakt word. Maar ik brand mn handen liever niet.
                De poeder laten testen is ook niet echt een optie, het kost je meer dan dat je het zou kopen.
                En dan is het idee om het te gaan maken voor jezelf niet echt rendabel gezien de bewaartijd van n paar jaar. Dus dat betekend, dat: je het dan moet gaan maken en ook verkopen om het rendabel te maken. En daar mag niemand je in adviseren.

Sorry, mn mening.

Comment

Sorry te weinig.

Welke kerel kan zeggen welk poeder je eigenlijk hebt ontvangen uit China?
                  Dat is je eerste probleem al, ik zie het verschil niet in de poeders. Die kerel uit China ken je niet. Hij kan je wel melkpoeder verkopen via de post. Dus laten testen moet je zo al.
                  Of vertrouw jij op n dealer uit china die je nooit hebt gezien?
                  Daarbij komt dat poeders in verpakking, niet zo makkelijk door de douane komen...
                  Ik zie er geen winsituatie in.

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                    maar kom-op "anabolenpoeder".

Klinkt magisch.

Whey is ook anabolenpoeder. Het is een poeder en het is anabool. Zou nogal achterlijk zijn moest het katabool zijn.

Nouja, ik ken niets van doping.
                    Maar niemand zal je willen helpen als je zelf niets van kennis beschikt. En door iets "anabolenpoeder" te noemen klink je onwetend.

Just saying....

Whey is ook anabolenpoeder???ga in je mand jij voor je wat zegt
                    whey is een overblijfsel van de kaasmakerij en heeft niets met anabolen te maken
                    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
                      whey is een overblijfsel van de kaasmakerij en heeft niets met anabolen te maken
                      Anabool = Opbouwend dus kan toch?

Comment

Originally posted by optiflex View Post
                        Anabool = Opbouwend dus kan toch?
                        In welke categorie is deze discussie geplaatst?

Als ik het over whey zou hebben stond het onder supplementen of voeding maar zeer zeker niet onder as.

Comment

Originally posted by brillant View Post
                          Sterker nog, anabole steroïden is in feite een verkeerde benaming. De correcte benaming is androgene steroïden. Globaal geeft anabool een situatie aan in het lichaam op het moment dat er méér caloriën binnenkomen dan er verbruikt worden, en er dus een netto syntese van weefsel (zij het vet, zij het spieren, of nog iets anders) plaats vind. In dat licht kun je stellen dat elke stof die helpt bij het zorgen voor een netto opbouw, anabool is. In princiepe dus bijna alle vormen van voeding die genuttigd worden. natuurlijk zijn er uitzonderlijke momentopnames te bedenken waarbij er ondanks een netto verlies van totale massa, toch een netto opbouw van spiermassa plaats vind. Hoe je die situaties noemt mag je zelf bedenken, maar besef wel dat dat zelden voorkomt, en eigenlijk dus gepruts achter de komma is.

Whey heeft dus meer te maken met anabolen dan androgene steroïden, die jij waarschijnlijk bedoelt. Maar wat dat betreft is de naam van het subforum eigenlijk ook een incorrecte term.

Wie heeft het over reactie van testpoeder met een ester?
                          Ik had het nog altijd over snuifsann, die dat deed.

Mijn excuses overigens voor de agressie die ik in je losmaak.
                          Het is niet mijn bedoeling om je kwaad te maken, ben hier nog maar net en vind BN een goed forum.
                          Och, ik was niet echt boos, ik had me alleen iets te duidelijk verwoord. Op het internet probeer ik altijd politiek correct te blijven. Boos worden en spelen op de persoon in een discussie op internet is voor mij een teken van zwakte
                          Last edited by scoobydoo; 22-10-2012, 15:31.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sean, weet verder wel niet wie jij bent maar zou je mij een plezier kunnen doen?
                            In dit topic gaat het over anabolen steroiden en iedereen weet wat dat is.
                            Met mierenneuken schiet ik echt niets op en ook anderen niet die misschien geinteresseerd zijn.
                            Eerst begin je over mol-berekeningen, die je niet nodig hebt. Je haalt voortdurend snuf erbij, ook al niet echt belangrijk vind ik, althans niet op de manier zoals jij het doet, en vervolgens ga je weer uitgebreid moeilijk lopen doen over de benaming.

Verder maak je op een ongepaste manier iets aan mij duidelijk.
                            Was ik maar Sherlock hahaha.

Ow, en ik heb bericht van snuf ontvangen.
                            Hij doet het op exact dezelfde wijze als ik het wil gaan doen. Poeder is kant en klaar en dient enkel maar in de olie te worden opgelost, geen gedoe met esters en mollen haha.
                            Last edited by SuckerPunch; 22-10-2012, 18:02.

Comment

Dan is het dus niet zelf maken maar zelf mixen, dan weet je nog niks, wi je het echt goed doen begin je bij de basis, sean begijpt de materie iig heel wat beter dan jou.vel plezier met je eigen mix, heeft snuff ook.veel goeds gedaan...

Comment

Kun je anabolen poeder ook snuiven?Of in je anus poeren, daar word het toch sneller opgenomen, testzetpillen zou handig zijn.
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X