Igf1 l3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Yo broertje ik neem aan dat jij het op het moment niet gebruikt?
    Als het wel zo is kun je gerust het dubbele pakken als je het afmeet aan sloom zijn..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hahahaha,die is leuk

Ik heb altijd peper in mn reet dat weet je wel

Ik ben er net een week mee gestopt en moet zeggen dat het dit keer wel mee viel,misschien al een btje gewenning vergeleken met de eerste keer of misschien dat het beschadigd was door transport en iets mindere werking....ik weet het niet.
      Ik laat altijd alles testen maar heb dat dit keer niet gedaan omdat ik er vanuit ging dat het wel goed zat maar dat gebeurd me geen 2e keer meer.

Meten(testen dus)is weten!!

Comment

Zou zeker alles laten testen doe ik ook. De mogelijkheid is er dus je zou gek zijn om het niet te doen.

Greets...

Comment

hgh is dat niet gevaarlijk? lijkt me toch met al die vette pensen

Comment

Lees jij de topics waar je in post ook wel eens of roep je maar wat???
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (red @ Aug. 10 2005,16:56)]Lees jij de topics waar je in post ook wel eens of roep je maar wat???
              Hij roept maar wat.
              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Nee ok dan begrijp ik het
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Zelf ook een beetje blijven opletten hè...

Greets...

Comment

vraagje de Igf1 l3 ben ik van plan om die in mijn kuur te steken omdat ik namelijk niet veel wil kuren en zoveel mogelijk wil behouden, die 4 weken op 60mcg wanneer zet ik die het beste in mijn 10 weken kuur? ik dacht aan week 9-13 om zo gelijk met mijn nakuur te beginnen
                    correct me if i'm wrong ...mssch int begin of midden?

Comment

Wat denk je van gewoon niet??? kijkeers maar is wat je met die kuur doet... hrt zijn geen snoepjes

Comment

Begin nou eens gewoon met de basis en hou nou eens vast aan een bepaalde kuur. Kijken wat dat met je doet kun je daarna altijd nog andere dingen gaan proberen als je wilt.
                        In je eerste kuur krijg je al zat te verwerken, moet je al helemaal niet aan dit soort dingen beginnen.

Comment

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (super_A @ Aug. 11 2005,11:23)]  vraagje de Igf1 l3  ben ik van plan om die in mijn kuur te steken omdat ik namelijk niet veel wil kuren en zoveel mogelijk wil behouden, die 4 weken op 60mcg wanneer zet ik die het beste in mijn 10 weken kuur? ik dacht aan week 9-13 om zo gelijk met mijn nakuur te beginnen
                            correct me if i'm wrong ...mssch int begin of midden?
                            wat je eerst eens moet doen is uit je kop zetten dat AS jou die mega spieren gaat op leveren na 1 of 2 kuren.
                            Alles klinkt op papier super. Och laten we IGF gebruiken want er staat dat het mega resultaten gaat geven........

Begin zoals de meeste begonnen zijn met iets eenvoudigs. Verdiep je in de materie zoals het vele lezen (en niet alleen dan de positieve dingen)
                            Begin met de basis en ga dan verder met een kuur in elkaar steken. Zomaar ergens een kuur van een site af halen is makkelijk maar dat werkt niet want de meeste kuren zijn persoonlijk.

Hou op met ik denk dit en ik denk dat. Ik denk dat je hiermee de meeste gasten hier ongelooflijk irriteerd.

We zijn echt niet te beroerd om je te helpen en ook de meest ervaren gebruikers leren bij.
                            Maar zoals ik al zei. kom met iets goeds en nuttigs wat echt zou kunnen gaan werken.

succes.

Comment

ik denk dat diana , test en boldenone wel bij iedereen zal werken?

ik heb geen zin om de ganse tyd aan de as te gaan, of om super veel te experimenteren.
                              tis niet bepaald goedkoop
                              ik zal wel verder kijken na mijn 1e kuur wat dit deed, ik verwacht ook geen super spieren, enkel een vooruitgang op mijn plateau waar ik wat vasthang, een nieuwe impuls om er weer volledig voor te gaan, je lichaam naturel 2 kg per jaar zien vooruitgaan is gewoon weg boring ! mijn bedoeling is om met behulp van as rond mijn streefdoel te komen en dit door gewoon trainen met standaar sups vast te houden en natuurlijk nog zien bij tekomen ...
                              mssch hebben jullie geen vriendin maar die van mij is niet zo opgezet met mijn gebruik, dat begrijp ik ook best... dus om ni is een test kuur, een winstrol tren ace , igf1l3 te doen dat kan ik niet daarvoor ga ik niet mijn relatie op spel zetten ...

Comment

je twijfelt iets te veel..heb ik ook wel eens last van hoor..maar als het je eerste kuur is doe dan gewoon een lekkere massakuur en kijken wat dat oplevert..en van een aas kuur groei je echt wel hoor maar ga er goed bij eten man..
                                als het je bevalt ga je in je tweede kuur de igf1 erin knallen..je moet zelf weten wat je doet,jij weet alleen of je er klaar voor ben..niet deze mensen of ik weten dat alleen jij..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X