De griep en de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Respect voor Knulletje !

Maarre @ TS : waarom tren vanaf week 4 ??

nu heb je eerst kick in van test na zeg maar 4 weken

dan 4 weken later nog een x de tren

Comment

Daar kan ik misschien wel antwoord op geven.

De kuur was oorspronkelijk anders, (op aanraden van een ander), eerst twee weken 750 mg Test ent. en na de 3e week beginnen met Deca tot de 16e week vanwege de eiwitbesparende eigenschappen!
      Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

Originally posted by harrie1959 View Post
        Daar kan ik misschien wel antwoord op geven.

De kuur was oorspronkelijk anders, (op aanraden van een ander), eerst twee weken 750 mg Test ent. en na de 3e week beginnen met Deca tot de 16e week vanwege de eiwitbesparende eigenschappen!
        Ik snap dat later inzetten met "maar " 2 producten niet ??

Maargoed daar gaat het nu even niet om he

Hoe gaat het met je gezondheid ??

Comment

Ook Deca start je gelijk met de Test hoor Harrie...
          Fijne vent die je dat heeft verteld/aangeraden.

Comment

Ben net klaar met die kuur die je nu gaat doen, ben benieuwd heo je het vidn tren Ik vond het heerlijk spul en side's er meevallen.. Beter zet je eerst je plan van kuren hier en daarna pas beginnen het wordt nu een beetje dweilen met de kraan open..

Gr
            Een dag niet getraind...

Comment

Gezien wat mijn onderschrift is hahaha...

Je zegt, "heerlijk spul", maar wat moet ik daar onder verstaan? leg eens uit.
              En de sides zijn ook heel belangrijk, hoe en wat heb je ervaren? En zat je ook op de 500/400 combi, en voor hoe lang? (dat laatste ben ik nog niet over uit namelijk).

Comment

Ik heb bij traininglog frankey road to 95 kilo .... logje staan van de kuur, misschien leuk om even te lezen en foto van de groei te bekijken. Heerlijk spul is dat je mega sterk er van wordt, je spieren heerlijk hard vette pomp. En kwaliteits massa er mee krijgt ben nu voor mij gevoel nog amper spiermassa kwijt!

Ik heb 12 weken gedaan. de kuur precies was

1-5 dianaboll 40 mg
                1-12 test e 500mg
                1-12 primo 200mg
                1-10 tren e 400mg

Nolva week 8 begonnen gyno krijg ik altijd last van tot week 14 mee doorgegaan 20mg

volgende keer laat ik er hcg meelopen voor mien BaLLuh

gr
                Een dag niet getraind...

Comment

Sides?

Comment

Oja uuuh snachts wat meer zweten, ik zweet van me zelf amper als je van je zelf veel zweet dan zweet je mega veel. vanaf inkicken van de tren week 4 a 5 lastiger in slaap komen ligt, veel nadenken beetje vaag is dat.. duurde tot week 7 en daarna werd het minder.

En ja wat sneller pist off meer dan alleen met test maar het viel mee. Ben er wel achter als thuis alles lekker loopt en op het werk dat die side stuk minder zijn als je veel stress enz hebt. Mijn vrouw was eigenlijk net zwanger toen ik begon, dus haar hormonen gierde ook door haar lichaam, dus wel meer nutteloze gezeik gehad allebei niet willen toegeven
                    Een dag niet getraind...

Comment

Hahaha... daar hoeft een vrouw niet zwanger voor te zijn, nutteloos gezeik heb je overal... ;-)

Mmmm... dat zweten baart me toch wel een beetje zorgen, en dat in slaap komen ook. Ik zweet bij het trainen als een otter en kan er wel een dakgoot onder hangen, en tijdens het slapen draai ik mijn dekbed en kussen tig maal om omdat het dan weer lekker koud aanvoelt.

Maar mijn meissie heeft inslapers, dus proberen we het daar wel mee.
                      Ben nog op zoek naar goede HGH, maar die zoektocht wil niet zo vlotten.

Comment

Ja dan heb je een probleem, maatje van mij zweet ook erg van zichzelf tijdens trainen. Wat toen helemaal niet normaal meer en tijdens de seks wat het een water ballet zei die. Ben benieuwd
                        Een dag niet getraind...

Comment

Hmmmm.... Sex doen we niet aan, geen probleem dus
                          En tijdens het trainen geen probleem, verbrand het vet goed...

En heb net je blog gelezen.... ziet er super uit....
                          Last edited by harrie1959; 15-02-2013, 17:38. Reason: Toevoeging

Comment

Originally posted by frankey View Post
                            Ik heb bij traininglog frankey road to 95 kilo .... logje staan van de kuur, misschien leuk om even te lezen en foto van de groei te bekijken. Heerlijk spul is dat je mega sterk er van wordt, je spieren heerlijk hard vette pomp. En kwaliteits massa er mee krijgt ben nu voor mij gevoel nog amper spiermassa kwijt!

Ik heb 12 weken gedaan. de kuur precies was

1-5 dianaboll 40 mg
                            1-12 test e 500mg
                            1-12 primo 200mg
                            1-10 tren e 400mg

Nolva week 8 begonnen gyno krijg ik altijd last van tot week 14 mee doorgegaan 20mg

volgende keer laat ik er hcg meelopen voor mien BaLLuh

gr
                            Dan pak je er volgende keer Proviron bij ipv Primo. En hoppa niks gyno.
                            Plus keiharde spiertjes.
                            Dan kun je de chemische Nolvadex laten liggen tot de nakuur.

HCG heb je zeker nodig bij de stack Test-Tren.

Comment

Originally posted by frankey View Post
                              Ben net klaar met die kuur die je nu gaat doen, ben benieuwd heo je het vidn tren Ik vond het heerlijk spul en side's er meevallen.. Beter zet je eerst je plan van kuren hier en daarna pas beginnen het wordt nu een beetje dweilen met de kraan open..

Gr
                              tren is idd heerlijk spul, snel harde massa die je vrij droog aankomt!

maar idd wat meer agressie ,zweet en het slaap verhaal etc.. niks niet boeiend igenlijk

harrie.. ga nou geen inslapers gebruiken kerel.. ga je de verkeerde kant op... beter zorg je dat je goed moe bent voor je gaat slapen en eventueel iets later er in

maar ook nit te laat want rust is groei he

Comment

Wat doet proviron dan ? Jij kan het goed uitleggen dant google gelul Zie het steeds vaker in kuren voorbij komen. Ja primo was achteraf volgens mij niet echt nuttig en hcg ligt al thuis

thx
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X