De griep en de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Proviron = Mesterolon en dat is vergelijkbaar als bv Masteron maar dan in tabletvorm.
    Het is 3-4x zo androgeen als bv testosteron en kan niet aromatiseren naar oestrogeen en het is een 1 gemethyleerde vorm van DHT. Het is 5 alfa gerelateerd en kan niet omzetten naar oestrogeen maar het heeft een hoge affiniteit voor het aromastase enzym, wat weer betekend dat: wanneer het word ingenomen tesamen met een soort die wel kan aromatiseren dat er geen oestrogeen kan worden opgebouwd in het lichaam..
    Dus het zal de oestrogene bijwerkingen zoals waterretentie verminderen. En daar je geen omzetting meer hebt zal je ook meer aan de steroiden hebben en geen gyno krijgen.
    Wat win je hier nog meer mee? Je trekt dus ook geen vocht of vet meer.

Comment

Primo op zich is een uitstekende steroide hoor.
      Je moet het alleen anders stacken, bv met n anavar. Je hebt er ook geen Test bij nodig.

Comment

PS, Proviron houd ook je libido op peil..

Comment

Oke weer duidelijk Thx m8 Libido probs wat is dat
          Een dag niet getraind...

Comment

Tering knul, als jij nou een boek schrijft, koop ik het eerste exemplaar

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Tering knul, als jij nou een boek schrijft, koop ik het eerste exemplaar
              Mn trainings maatje noemt me altijd n wandelende encyclopedie

Comment

Leg er voor mij ook maar een apart, wordt een bestseller
                Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Dan pak je er volgende keer Proviron bij ipv Primo. En hoppa niks gyno.
                  Plus keiharde spiertjes.
                  Dan kun je de chemische Nolvadex laten liggen tot de nakuur.Proviron = Mesterolon en dat is vergelijkbaar als bv Masteron maar dan in tabletvorm.
                  Het is 3-4x zo androgeen als bv testosteron en kan niet aromatiseren naar oestrogeen en het is een 1 gemethyleerde vorm van DHT. Het is 5 alfa gerelateerd en kan niet omzetten naar oestrogeen maar het heeft een hoge affiniteit voor het aromastase enzym, wat weer betekend dat: wanneer het word ingenomen tesamen met een soort die wel kan aromatiseren dat er geen oestrogeen kan worden opgebouwd in het lichaam..
                  Dus het zal de oestrogene bijwerkingen zoals waterretentie verminderen. En daar je geen omzetting meer hebt zal je ook meer aan de steroiden hebben en geen gyno krijgen.
                  Wat win je hier nog meer mee? Je trekt dus ook geen vocht of vet meer.
                  Zou het niet te hard zeggen zo dadelijk heb je Generaal in je nek hijgen.

Grieperigheid of vatbaarder voor zijn tijdens een kuur kan gemakkelijk.
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Ik vraag me dan toch altijd af of jij al die shit gewoon even googled.
                    Maar volgens mij knal je het echt gewoon allemaal ff uit je hoofd!
                    Want ook al google je het dan nog merk je wel het verschil tussen een google-aar en iemand die er verstand van heeft!
                    Respect!

Comment

Op me werk heb ik ook zo'n collega die al 20 jaar ermee bezig is.. dus als ik samen op een post met hem zit zitten we uren te lullen en hij weet ook donderveel uit zijn kop. Alleen hij is nog een beetje oldskool en knulletjes is lekker met zijn tijd mee gegaan
                      Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
                        Ik vraag me dan toch altijd af of jij al die shit gewoon even googled.
                        Maar volgens mij knal je het echt gewoon allemaal ff uit je hoofd!
                        Want ook al google je het dan nog merk je wel het verschil tussen een google-aar en iemand die er verstand van heeft!
                        Respect!
                        dit soort info is idd niet zomaar op google te vinden.. of hij komt op zn eigen posts uit

denk dat er verstand van krijgen kwestie is van tijd, intresse en het lezen van veel boeken

Comment

Ja en het opslaan allemaal, daar heb ik moeite mee en dan nog alles zo goed in begrijpend nederland het neerzetten is ook nog wat... is gewoon toppie
                          Een dag niet getraind...

Comment

Wanneer je vanaf week 4 800-100IU HCG zet, heb je dan Nolvadex tijdens of na de de kuur nog nodig?

Mag ik vragen wat voor een verschil er zit tussen Test/Enth en Ultrasust. zoals ik het wil gaan gebruiken in de kuur?
                            Ik zit in de 3e week en vroeg me af waarom mijn libido op zo'n laag pitje stond, kan dit te maken hebben met het verschil tussen Test/Ent en Ultrasust?

Gr. Harrie
                            Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

Pff dat zijn 2 vragen Harrie.
                              De HCG is om testikel krimp tegen te gaan en om zodoende klaar te zijn voor de nakuur...

Nolvadex is de nakuur... Maar Nolvadex kan ook worden gebruikt (in geval van nood) als je n begin van een Gyno krijgt, teveel omzetting van Testosteron naar oestrogeen dus.

Vooropgesteld dat Testosteron, Testosteron is:
                              Is Sustanon n blend van 4 Testosteron esters. De Testosteron E is gewoon n testosteron met de Enanthaat ester, 3 esters minder dus.
                              Dan heb je de Ultrasust, dat is gewoon Sustanon waar een hoger gehalte van testosteron inzit per ML.
                              De meeste vinden de Ultrasust niet zo prettig omdat het nogal brand en agressief is door de hoge mate van werkzame stof per ml.

Sustanon is niet zo prettig in lange kuren omdat je het minimaal 3x per week moet zetten, zo ook met de Ultrasust.

Dat je libido op n laag pitje staat is vreemd, je hebt nog geen Bijmiddel (tren) gebruikt las ik....
                              De tren wil nog wel eens problemen geven in het begin stadium van het gebruik, maar dat gaat over.
                              Misschien moet je toch al wat HCG gaan zetten, zodat je lichaam denkt dat je toch zelf de testosteron nog aanmaakt.

Comment

PS, zet geen Testosteron en Sustanon bij elkaar he Harrie, we hebben er pas nog 1 gehad met problemen daardoor.. Dan moet je gaan uitrekenen hoe dat weer op te lossen..
                                Niet doen dus...
                                Of heb je dit al gedaan? Maakt niet uit en hoef je jezelf niet voor te schamen, maar zeg het dan eerlijk zodat we het samen kunnen verhelpen..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X