Ik groei niet!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik groei niet!!

Mijn naam is mark, ben 25 jaar en train nu 4 jaar.
    Ik ben in de eerste 3 jaar 20 kilo aangekomen en weeg nu 104 kg..

Ben een jaar geleden begonnen met het gebruik van anabolen steroïden.
    Mijn eerste kuur bestond uit bestond uit 3 weken 1 ampul Deca (norma hellas) , 1 ampul Winstrol depot en 1 ampul Leo tex tex (kort werkende testosterone).
    Heb dit de 4 weken daarop verhoogd naar ieder 2 ampullen en heb dit afgebouwd 3 weken lang met ieder 1 ampul.
    Ben toen ongeveer 4 kilo aangekomen en was dit 2 maanden na mijn kuur allemaal weer kwijt.
    Ik ben er nu achter dat je Leo tex tex om de dag moet zetten, maar als beginnende moet je toch van alleen Deca en Winstrol al meer merken.

Heb toen een half jaar niet gekuurd maar wel hard getraind.
    Ben 9 weken geleden weer begonnen, nu met dianabol (Russische peaktop) 6 tabletten per dag, Sustanon 250 (Organon) 2 amp per week en Deca (Yellow caps van Organon) ook 2 amp per week, niet op bouwend maar precies dit 8 weken.
    Na 3 weken was ik van 100 kg naar 105 gegaan en ik trainde zwaarder maar toen na 5 weken kuren  leek het wel of ik minder kracht had en ik woog ook minder 103 a 104..

Ben toen 2 weken 10 tabletten Dianabol p dag gaan nemen (ik weet dat dit max is) maar zelfs daar werd ik niet sterker van (in combinatie met Susto en Deca!&#33
    Na 8 weken ben ik gestopt, nog steeds 103 a 104 kg wegend.

Ik weet dat mijn spullen goed zijn want mijn vrienden groeien er wel goed op.
    Ik train 5 dagen per week keihard en goed, met me koolhydraten en eiwitten (+- 200 gr eiwit per dag) zit ik ook goed.
    Drink geen alcahol in mijn kuur en rust veel.

Ben meteen na deze kuur overgestapt op Viromoon en Deca (Norma Hellas), Deca zet ik 1 keer per week 1 amp en Viromoon (kort werkende testosterone)  zet ik om de dag 1 amp, merk na 2 weken nog maar weinig en zit nog steeds op +- 104 kg.

Ik zit in een onwijze dip dat ik niet groei en ik weet niet meer wat ik moet doen, mijn bloed is getest in het ziekenhuis en daar is niks bijzonders te vinden.

Kan het zijn dat ik niet groei van A.S. en wat kan ik doen om wel te groeien??

Hoop dat iemand met ervaring mij advies kan en wil geven.

Groeten mark uit denhaag.

kan maar aan bepaalde punten liggen Mark

- slechte spullen
    - geen aangepast voedingsschema
    - niet voldoende rust , dat je meer afbreekt dan dat je kan opbouwen

Grtz
    stil growing

Comment

Begin gewoon eens bij de basis, post je voedingsschema en je trainigsschema.
      Je kan spuiten en slikken wat je wilt als dat niet goed (genoeg) is kun je het schudden...

"Ik train goed en eet genoeg koolhydraten en eiwitten", het klinkt goed hoor maar wie zegt dat het zeker is dat je weet wat goed en genoeg is? Weet je bijvoorbeeld wat je behoefte is qua voeding en hoeveel je precies binnen krijgt, weet je zeker dat je training klopt en dat je niet overtraint?

Ook qua anabolen valt er nog zat te leren, is allemaal wat rommelig en over een nakuur lees ik helemaal niets...
      Zonder complete info zijn oplossingen of verklaringen niet te geven natuurlijk hoewel het rijtje van Snipke aardig klopt.

Comment

Ik ben het met snipke en Miss S eens. Het kan aan een aantal dingen liggen dat zijn voeding, training , a.s. en voldoende rust, of een combinatie van alle dingen
        Zet even je voedingsschema en trainingschema hier neer er zijn genoeg mensen die er even naar willen kijken.

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Mark
          Post je voedings-en trainingsschema eens,zodat we jouw hiermee al op weg kunnen helpen,want deze zijn essentieel voor je vooruitgang ongeacht de hoeveelheid anabolen,dit zijn geen wondermiddelen die je opeens 20kg meer spieren bezorgen.Er moet structuur zitten in alles:
          -Voeding
          -Training
          -Herstel
          -Levensstijl
          -Schema anabolen,inclusief nakuur
          Zo zie je maar dat het één afhankelijk is van het ander,als er nog maar één minpunt is,is dat al voldoende om je resultaten te beinvloeden.
          Overigens maak je een grote fout om maar door te blijven kuren en je doseringen te verhogen omdat je merkt dat je niet groeit.Je receptoren geraken oververzadigd enz...

Comment

Ben het helemaal eens met de mensen hierboven.
            Eén ding, testex-leo is bij mijn weten cypionaat en dus langwerkende test.

Ik lees ook niets over nakuren?

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (mark de slijter @ Mrt. 05 2005,17:45)]Ik ben er nu achter dat je Leo tex tex om de dag moet zetten, maar als beginnende moet je toch van alleen Deca en Winstrol al meer merken.
              Wat Cur al zegt....testex is Cyp dus kan je 1x in de week zetten hoor.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (mark de slijter @ Mrt. 05 2005,17:45)]Mijn naam is mark, ben 25 jaar en train nu 4 jaar.
                Ik ben in de eerste 3 jaar 20 kilo aangekomen en weeg nu 104 kg..

Ben een jaar geleden begonnen met het gebruik van anabolen steroïden.
                Mijn eerste kuur bestond uit bestond uit 3 weken 1 ampul Deca (norma hellas) , 1 ampul Winstrol depot en 1 ampul Leo tex tex (kort werkende testosterone).
                Heb dit de 4 weken daarop verhoogd naar ieder 2 ampullen en heb dit afgebouwd 3 weken lang met ieder 1 ampul.
                Ben toen ongeveer 4 kilo aangekomen en was dit 2 maanden na mijn kuur allemaal weer kwijt.
                Ik ben er nu achter dat je Leo tex tex om de dag moet zetten, maar als beginnende moet je toch van alleen Deca en Winstrol al meer merken.

Heb toen een half jaar niet gekuurd maar wel hard getraind.
                Ben 9 weken geleden weer begonnen, nu met dianabol (Russische peaktop) 6 tabletten per dag, Sustanon 250 (Organon) 2 amp per week en Deca (Yellow caps van Organon) ook 2 amp per week, niet op bouwend maar precies dit 8 weken.
                Na 3 weken was ik van 100 kg naar 105 gegaan en ik trainde zwaarder maar toen na 5 weken kuren  leek het wel of ik minder kracht had en ik woog ook minder 103 a 104..

Ben toen 2 weken 10 tabletten Dianabol p dag gaan nemen (ik weet dat dit max is) maar zelfs daar werd ik niet sterker van (in combinatie met Susto en Deca!&#33
                Na 8 weken ben ik gestopt, nog steeds 103 a 104 kg wegend.

Ik weet dat mijn spullen goed zijn want mijn vrienden groeien er wel goed op.
                Ik train 5 dagen per week keihard en goed, met me koolhydraten en eiwitten (+- 200 gr eiwit per dag) zit ik ook goed.
                Drink geen alcahol in mijn kuur en rust veel.

Ben meteen na deze kuur overgestapt op Viromoon en Deca (Norma Hellas), Deca zet ik 1 keer per week 1 amp en Viromoon (kort werkende testosterone)  zet ik om de dag 1 amp, merk na 2 weken nog maar weinig en zit nog steeds op +- 104 kg.

Ik zit in een onwijze dip dat ik niet groei en ik weet niet meer wat ik moet doen, mijn bloed is getest in het ziekenhuis en daar is niks bijzonders te vinden.

Kan het zijn dat ik niet groei van A.S. en wat kan ik doen om wel te groeien??

Hoop dat iemand met ervaring mij advies kan en wil geven.

Groeten mark uit denhaag.
                ik zou als ik jouw was een jaartje hard trainen zonder as en veel info opdoen leer zelf een goede kuur samen stellen met een goede nakuur want daar heb je volgens mij ook niet van gehoord daarna zet je je voedings schema hier op en met jouw gewicht zit je veel te laag in je eiwitten jongen

succes

van kevin
                Benchpress 8 x 160 kg
                Legpress 10 x 400 kg
                Deadlift 1 x 275 kg
                _

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...