Kuur testosteron undecanoat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur testosteron undecanoat

Ik heb 2 potjes restandol testosteron undecanoat van organon in totaal 120 tabs van 40 mg per tablet
    Ik wil dit ik gaan gebruiken
    Ik dacht om op tussen de 200 mg en120 mg per dag te gaan zitten. Is dit voldoende? Het is mijn eerste kuur

Als ik 200mg per dag neem kan ik 3 1/2 week kuren
    als ik 160mg per dag neem kan ik 4 weken kuren
    bij 120 mg per dag kan ik bijna 6 weken kuren

Wat is beter kort kuren met hoge dosering of langer op een lage dosering?

Ken het product niet, maar voor een kuur is het sowieso te kort in mijn ogen en kuren op één anabool is ook niet mijn favoriet.

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (olvar @ Mrt. 13 2005,11:21)]Ik heb 2 potjes restandol testosteron undecanoat van organon in totaal 120 tabs van 40 mg per tablet
      Ik wil dit ik gaan gebruiken
      Ik dacht om op tussen de 200 mg en120 mg per dag te gaan zitten. Is dit voldoende? Het is mijn eerste kuur

Als ik 200mg per dag neem kan ik  3 1/2 week kuren
      als ik 160mg per  dag neem kan ik  4 weken kuren
      bij 120 mg per dag kan ik bijna 6 weken  kuren

Wat is beter kort kuren met hoge dosering of langer op een lage dosering?
      Organon produceerd deze orale testosteron preparatie in verschillende landen, waaronder Mexico. Andriol is een interessant middel, zijn in olie opgeloste Testosteron Undecanoaat is ontworpen voor absorptie via het lymphklier systeem een tegenovergestelde digestieve opname dan die leidt tot een bijna volledige de-activatie door de lever. De biobeschikbaarheid van dit middel is desondanks maar magertjes, het is daarom, dat er een zeer hoge dagelijkse dosis vereist is ( typisch zo’n 200-240 mg ) om resultaten te boeken. Het is een goed idee om deze dosis evenwichtig over de dag te verdelen, omdat men hiermee meer stabiele bloedplasma-spiegels bewerkt, dan dat dit met een éénmalige dosis het geval zou zijn. Nog steeds is Andriol een zekere aankoop, hoewel niet zo vaak geïmporteerd naar de VS als andere Mexicaaanse anabolica.

greetz kevin
      Benchpress 8 x 160 kg
      Legpress 10 x 400 kg
      Deadlift 1 x 275 kg
      _

Comment

verder nog iemand tips

Comment

Tip 1: informeren alvorens iets te kopen, want je hebt te weinig gekocht om er ook maar iets van te merken.

Tip 2: Iets anders erbij stacken wat wel werkt; zou er dan test (injectable) bij zetten gewoon 250mg/wk en dat dan 8 wkn lang.

Durf je niet te spuiten neem er dan winstrol of andere oral bij wat bij je doel past.

Comment

Heb het gekregen van iemand die het over had heb ook nog 50 tabletten Proviron en 200 tabletten Nolvadex

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (olvar @ Mrt. 13 2005,16:11)]heb ook nog 50 tabletten Proviron en 200 tabletten Nolvadex
              Ja daar wordt je groot en sterk van, ik zou eerst eens flink gaan lezen over anabolen voordat je er ook maar aan denkt om het te gaan gebruiken, volgens mij heb je namelijk niet echt ervaring ermee.
              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (kevinlorenzini @ Mrt. 13 2005,11:37)], het is daarom, dat er een zeer hoge dagelijkse dosis vereist is ( typisch zo’n 200-240 mg ) om resultaten te boeken.
                De rest van je info is goed hoor,Kevin maar met deze hoeveelheden gaat ie echt geen ruk merken....je moet echt ver boven de 300mg per dag gaan zitten om ECHT resultaat te halen......met dit schopt ie alleen maar zn eigen systeem in de war,misschien dat ie 1 a 2 kilo wint maar die zullen erg snel verdwenen zijn als ie stopt.

Comment

Jij hebt het middel andriol. Dat is een ogelofelijk ingenieus goedje. Degene die dat ontwikkeld heeft was/is een genie. Het wordt namelijk door de lever ongemoeid gelaten, ondanks dat het een oraal anabool is. Het wordt afgebroken in het lymfeklierenstelsel (hoop dat ik dit goed schrijf...). Bij dit proces gaat echter heel veel stof verloren, waardoor het nodig is om minimaal 200 mg. per dag in te nemen, liefst meer. Het onderdrukt je eigen testproductie niet tot nauwelijks (ook al zo byzonder), maar de kans op aromatisering neemt wel toe boven de 240/280 mg. per dag. En da's toch het minimale dat je zult moeten innemen. De gewonnen massa is absoluut blijvend! 2 potjes is net genoeg voor 20 dagen als je op 240 mg. gaat zitten. Da's dus weggegooid geld. Conclusie: koop er 2 a 3 potjes bij of ga sustanon injecteren. Dat is de injecteerbare vorm van andriol en die werkt vele malen beter.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

mr symmetry op deze manier word het niet goedkoop . mijn dealer heeft hem niet op ze lijst kan iemand mij de prijs per potje kunnnen pm alvast bedankt

Comment

Ik heb ook ooit andriol gebruikt, gekregen van iemand die hetzelfde vertelde als Mr Symmetry. Ik was toen zeer enthousiast, maar je merkt er geen ruk van en die ene kilo die je bijkomt is het geld niet waard.

Comment

Dat zei ik dus ook al.....waardeloos spul.

Comment

Andriol minimaal 240mg per dag nemen, en heb gehoort ,dat het in in combinatie met anavar, een goede kuur is, maar ja dat wordt wel extreem prijzig

Comment

Vind het allemaal maar veel geld voor weinig resultaat...

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ach....sommige mensen moeten er eerst zelf achter komen....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X