Lange kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

omdat de test dan weer 12 dgn kost om te gaan werken, en meestal heb ik na 6wkn geen gains meer (bij gelijkblijvende hoeveelheden).
    En anavar is prijziger dan test en denk niet dat ik er kg mee aanzet

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (melkman @ Mrt. 13 2005,20:45)]omdat de test dan weer 12 dgn kost om te gaan werken, en meestal heb ik na 6wkn geen gains meer (bij gelijkblijvende hoeveelheden).
      En anavar is prijziger dan test en denk niet dat ik er kg mee aanzet
      Dan zet je de eerste 2 weken toch ook test prop. Directe werking. Anavar ga je natuurlijk geen kilo's van bijkomen en het is prijzig, maar je wordt wel sterk van die shit en dat komt het derde deel van je kuur dan weer ten goede, nietwaar?
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Tenzij je met verschillende AS werkt of combineert met sth ben ik er geen voorstander van.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik snap het niet waarom dat allemaal zo lang mot duren hehe...

Arie's toepassing snap ik nog tenminste... Die wil huge blijven en tegelijkertijd kurkdroog worden.

Maar om massa bij te kweken zijn volgens mijn mening lange kuren niet de weg om te volgen...

Ik heb dat in het verleden ook gedaan en na 4-6 weken van de 10 was het over en uit met gewichtstoename en groei.

Beter kun je dan korte kuren volgen. ERinvliegen en vooraleer je jongens het goed beseffen moeten ze zelf alweer test zelf aanmaken en heb je in mijn opinie niet tot nauwelijks last van een terugval...

Comment

Ik weet het niet
            Wat er snel aankomt is er ook snel weer vanaf en andersom...
            Zal per persoon verschillen misschien, kwestie van proberen dus.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (melkman @ Mrt. 13 2005,19:58)]tja groeihormoon gebruiken, ik vind dat opzich zonde van het geld aangezien ik met mijn leeftijd (24 jaar) toch meer dan voldoende groeihormoon zelf moet kunnen maken  

Zat zelf als basis van de kuur te denken aan test:
              week 1tm6: 500mg
              week 7&8:250
              9tm14:500
              15&16: 250
              17tm 20: 500

En dan als andere stoffen 8 wkn deca, 8wkn Tren E, pff wat nog meer.
              Ben ik niet echt met je eens, want volgens die redenering zou je dan ook geen test nodig hebben omdat je dat ook nog voldoende zelf aanmaakt!!!
              Mr. HOLLAND 2006 NAC
              Mr. HOLLAND 2007 NAC
              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Helemaal goed,Barbieboy

Sluit me bij je aan,bro.

Comment

ik heb geen ervaring met lange kuren, Een kuur van een jaar lijkt mij helemaal niks. Vraag mij af hoe lang je lichaam dan nodig heeft om te herstellen...
                  Maar ja Arie is gek Wat neem je op dit moment allemaal arie?

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Arie is zeker zo gek als een deur en straks ook zo droog als een malijer

Gebruik nu test enth,overdrive,t3 en sth off course

Comment

Hou me ff op de hoogte over die overdrive als je wil!
                      Ben benieuwd wat het gaat doen. Na hoelang moet dat spul werken en wat is het halfleven ervan?

Greets...

Comment

Het is zoals je weet een mix van EQ en methandriol en beste is om hem om de dag te zetten ivm halfleven methandriol.

Normaal is halfleven van Methandriol een dag maar dan heb je een op water gebaseerd produkt en dit is natuurlijk olie dus weet eigenlijk niet precies of dat van invloed is op halfleven.

Bij mij was het na een week al merkbaar want kreeg veel meer honger dan normaal(door de eq lijkt me)en eet nu nog strakker en verdeel mn maaltijden over ong 8 a 9 keer p dag.

Ik zet 6ml en dat is dus 900mg EQ en 540 Methandriol p week.

Ben er tot nu toe zeer goed over te spreken.

Comment

Thanks bro

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (bigbardie @ Mrt. 14 2005,17:32)]Ben ik niet echt met je eens, want volgens die redenering zou je dan ook geen test nodig hebben omdat je dat ook nog voldoende zelf aanmaakt!!!  
                            Opzich hoef ik iid niet te kuren, gaat alleen dan zo verdomd snel de kracht toename en gewichtstoename.

Maar ik vind hgh de prijs nog niet waard. Voor vetverbrandende effect hoef ik het niet te doen.

Mn lichaam groeit nog steeds op normale AS dus pas als dat niet meer gebeurt wordt het tijd om te denken aan HGH.

@BLC: tja ik heb ook na zitten denken over korte kuren, maar dan neem je in korte tijd zoveel shit dat dat ook niet super goed kan zijn. Nu zou ik een dosis nemen die meer dan voldoende is om te groeien maar minder is dan ik zou nemen voor 10weekse kuur. Bij mn laatste kuur van 16wkn kwam ik aan het einde ook nog weinig gewicht aan maar voelde me er wel goed bij. De mindere gewichtstoename wil ik nu doorbreken door te cruisen met test en na 8wkn de secundaire anabolen te wijzigen voor andere soort.

Comment

Kende cruisen ook niet maar zie niet in wat voor verschil het zou moeten maken.
                              Ken wel bridgen ( met d-boll ) en daar is het nut wel van bewezen.

Greets...

Comment

cruising werdt volgens mij geintroduceerd/bekend door Doggcrapp. Ik zal wel wat artikelen erover zoeken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X