Zomer knalkuur!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien vanaf week 8 een idee om onder mijn onderhoud te gaan zitten een paar weekjes

Comment

Houd aub op te knutselen tijdens je kuur !

Als je voorbereiding goed was en je schema is dat ook dan gaat het goed... als jij vocht trekt en toch goed zou moeten zitten klopt er toch iets niet !

Comment

Hooligan geeft het je al aan..
        Hou alles tijdens de kuur zo strak mogelijk, en ga niet wisselen op zitten klooien. Geeft alleen maar mindere resultaten en teleurstellingen tijdens en na de kuur.

Comment

Ik knutsel niks aan me kuur en zit perfect in elkaar, kwa voeding ja enigste zout inname is 5 sneetjes brood en kipfilet beleg dit ivm werk. Maar omdat ik nu op onderjoud eet en veel mensen diep gaan cutten met test tren dacht ik misschien kan ik wat dieper onder onderhoud ga zitten, maar kijk het zo nog wel aan als de masteron erin slaat

Comment

Originally posted by eric-master View Post
            Ik knutsel niks aan me kuur en zit perfect in elkaar, kwa voeding ja enigste zout inname is 5 sneetjes brood en kipfilet beleg dit ivm werk. Maar omdat ik nu op onderjoud eet en veel mensen diep gaan cutten met test tren dacht ik misschien kan ik wat dieper onder onderhoud ga zitten, maar kijk het zo nog wel aan als de masteron erin slaat
            Eigenwijs en onbeschoft om zo te reageren !

Doei

Comment

Met strak aanhouden word ook je voeding bij bedoeld, als je daar mee gaat rommelen komt het ook niet goed.
              Daarom zeg ik ook altijd, zorg dat je voeding al helemaal op rit staat voor je begint met kuren.

Tijdens n kuur verander je zo weinig mogelijk, behalve als je zwaarder word (spiermassa) omdat je dan weer moet aanpassen om die spieren ook te blijven voeden.
              Ik wil alleen maar aangeven dat hoe meer jij wisselt en rommelt met voeding of steroiden hoe minder er van n kuur terecht komt..
              Natuurlijk kun je in n kuur heel diep gaan met cutten, maar net wat ik al aangeef: dat moet je niet doen in de kuur dat had je ervoor al klaar moeten hebben.

Het slimste is gewoon te eten zoals je al deed ervoor...
              Stel dat je nu opeens te laag gaat zitten, de steroiden werken toch wel maar zullen de benodigde energie dan ook ergens anders van gaan betrekken, als resultaat vreet je je eigen spieren weer op....
              Beetje zonde toch niet?

En ja je had beter gezien de lengte van je kuur, alles in 1x moeten starten.
              Je weet dat de Masteron ook de test versterkt, dus later starten met Mast is weer n schommeling.
              Voorbeeld:
              Je hebt 10 weken Test die moet je al 2 weken langer doortrekken dan de bijmiddelen.
              Dus blijft er 8 weken over voor de andere middelen. Dan start jij de andere middelen pas op in week 3, dat houd in dat de andere middelen ipv 8 nog maar 5 weken rest.
              Wat houd dat in?
              Dat houd in door de ester die ze hebben, dat: deze door 5 weken gebruik eigenlijk maar 2 a 3 weken werkelijke voordeel geven omdat je ook moet wachten op het inkicken van deze.
              Je kunt later starten met Tren als je de korte en snelle versie kiest (Ace) Maar met n enanthaat is het wel de bedoeling om de soorten tegelijk op te starten voor zoveel en lang mogelijk profijt..
              Laten we eerlijk zijn je trapt er geen meuk in voor je plezier, je wil er ook graag wat aan overhouden he.

Waarschijnlijk had je ook minder vocht getrokken als je het tegelijk had gestart.

Comment

Thanks knulletje! Ja gelukkig heb ik nog niks aan me voeding of kuur gerommeld. En mij werd geadviseerd om de masteron pas vanaf week 6 te nemen omdat ik als doel heb wat massa pakken en vet verliezen. Maar had de masteron dus al 2 weken eerder gezet zodat ik precies me potjes leeg had aan het einde van de kuur. Volgende kuur doe ik idd alles vanaf week 1

Comment

Kuur gaat lekker vandaag gaan we de 6e week in! Gister gaf de weegschaal maar liefst 97.4kg aan! Vocht/vet word voor me gevoel iets minder maar denk dat het helemaal goed komt als de masteron zijn werk gaat doen. Vamnacht wel weer wakker geworden in een zeiknat bed haha vanaf vanavond slaap ik op een handdoek

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X